Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Erg handig "Oefenpot" 7/10/2008, 16:20
Maar thuis spelen tegen een buitenlandse club gaat hem dus niet worden
Aankondigingen
07-10-2008 Oefenpotjes vinden wordt een stuk eenvoudiger Vandaag lanceren we onze nieuwe uitdagingsfunctie, de OefenPot. De OefenPot gaat het je een stuk eenvoudiger maken om vriendschappelijke wedstrijden te regelen. Het enige wat je hoeft te doen, is je team toe te voegen aan de OefenPot. Het systeem koppelt je team dan automatisch aan een ander team en boekt een vriendschappelijke wedstrijd. Je kunt kiezen voor het spelen van een internationale wedstrijd of voor een team uit je eigen land.
Supporters kunnen aangeven in welke competitie en divisie ze een tegenstander zoeken. Als Supporter kun je bovendien de OefenPot doorzoeken naar beschikbare teams. Kies simpelweg de tegenstander die je het meeste aanspreekt. Het zoeken van de perfecte oefenwedstrijd was nog nooit zo gemakkelijk.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Enig minpunt vind ik de ploegen die geen vriendschappelijk wedstrijden spelen om wat voor reden dan ook, zo wel heel makkelijk aan hun training komen
die opmerking snap ik niet. het is toch alleen maar een uitdaginghulp. Clubs die normaal geen vriendschappelijke wedstrijden spelen, spelen die nu ook niet. Ik neem aan dat je elke week opnieuw je team in de pot moet gooien. Verder veranderd er helemaal niks.
mzo Utopisch
Mhh dat kan ook maar ik denk dat je persoonlijk in een pot komt zodat er wekelijks een wedstrijd voor je geregeld gaat worden
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Maar thuis spelen tegen een buitenlandse club gaat hem dus niet worden
Aankondigingen
07-10-2008 Oefenpotjes vinden wordt een stuk eenvoudiger Vandaag lanceren we onze nieuwe uitdagingsfunctie, de OefenPot. De OefenPot gaat het je een stuk eenvoudiger maken om vriendschappelijke wedstrijden te regelen. Het enige wat je hoeft te doen, is je team toe te voegen aan de OefenPot. Het systeem koppelt je team dan automatisch aan een ander team en boekt een vriendschappelijke wedstrijd. Je kunt kiezen voor het spelen van een internationale wedstrijd of voor een team uit je eigen land.
Supporters kunnen aangeven in welke competitie en divisie ze een tegenstander zoeken. Als Supporter kun je bovendien de OefenPot doorzoeken naar beschikbare teams. Kies simpelweg de tegenstander die je het meeste aanspreekt. Het zoeken van de perfecte oefenwedstrijd was nog nooit zo gemakkelijk.
Kan je daar ook aangeven welke landen je wilt treffen, of is dit ook willekeurig?? want dan heb ik er niks aan
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Geen idee, gewoon even afwachten wel irritant dat je als niet supporter niet kan kiezen welke divisie je wilt waarschijnlijk speel je dan steeds tegen 9de klassers en verdien je geen drol
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Geen idee, gewoon even afwachten wel irritant dat je als niet supporter niet kan kiezen welke divisie je wilt waarschijnlijk speel je dan steeds tegen 9de klassers en verdien je geen drol
Kijk...nog een niet-supporter. Heb ook het bericht nog maar eens goed gelezen en 'wij' niet-supporters zijn zwaar de sjaak als je in de pot meedraait. Zolang ik geen supporter ben zie je mij niet in de pot.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Of gewoon afspreken met iemand dat je elke week tegen elkaar speelt Heb ik toen ook met iemand gedaan, niet echt afgesproken, maar als de wedstrijd was afgelopen daagde een van de 2 de ander weer uit :P zo gaat het ook snel
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
ik kijk nu altijd even bij de advertenties of plaats zelf ff een advertentie en de uitdagingen rollen binnen. Zit altijd wel een goede bij. Zelfs internationale.
thomaapje Goddelijk
ik kijk nu altijd even bij de advertenties of plaats zelf ff een advertentie en de uitdagingen rollen binnen. Zit altijd wel een goede bij. Zelfs internationale.
idd doe ik normaal ook, even wachten en de hoogste uitzoeken
internationale zijn bijna alleen maar italianen :woedend:
mzo Utopisch
Kijk...nog een niet-supporter. Heb ook het bericht nog maar eens goed gelezen en 'wij' niet-supporters zijn zwaar de sjaak als je in de pot meedraait. Zolang ik geen supporter ben zie je mij niet in de pot.
Same here, ik blijf gewoon bij de online gebruikers kijken en er een hele rits uit een hogere divisie uitdagen
Ik hoop wel dat ze ook eens iets gaan doen met het regelen van jeugdfriendly's en het aanmelden bij jeugdcompetities, dat vind ik veel problematischer...
thomaapje Goddelijk
Ik hoop wel dat ze ook eens iets gaan doen met het regelen van jeugdfriendly's en het aanmelden bij jeugdcompetities, dat vind ik veel problematischer...
Ja idd, je weet nooit wanneer je een uitdaging hebt lopen En nog irritanter is dat mensen een advertentie plaatsen voor een jeugdfriendly, maar die door hun pas over een aantal dagen geregeld kan worden :woedend:
Er zitten 97 teams in de OefenPot
mzo Utopisch
Het zijn gewoon het aantal teams dat zich daar hebben toegevoegd, en dus voor morgen nog een friendly nodig hebben Steeds meer die zich er aan toevoegen Over een paar weken staat er vast:
Er zitten 25000 teams in de OefenPot
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08