Daarom vind ik het eigenlijk helemaal niet handig. Teams die normaal gesproken te lui zijn om een wedstrijd te regelen, kunnen zich zelf nu voorzien van een wedstrijd
31-10-2008 10% meer oefenwedstrijden dankzij OefenPot Drie weken geleden introduceerden we een nieuwe, gemakkelijke manier om jullie een oefenwedstrijd te laten zoeken; de OefenPot. Sindsdien zijn er in de Hattrickwereld ongeveer 10% meer oefenwedstrijden gespeeld in vergelijking met het vorige seizoen, en een indrukwekkend totaal van 70% van alle oefenwedstrijden werd geboekt via de OefenPot.
De OefenPot koppelt teams automatisch en boekt een oefenwedstrijd voor ze. Het enige wat je hoeft te doen, is je team toe te voegen aan de OefenPot. Om dit te doen, ga je naar de Uitdagingenpagina en kijk je rechtsboven.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Als je supporter ben, kan je kiezen voor locatie alle competitie. Ben je geen supporter kan je kiezen uit Nederland en Internationaal. Wat zijn alle competities dan als je supporter ben?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
ligt eraan wat je input is in de oefenpot. Ik moest vorige week ook wat langer wachten. Ik had als input: internationaal, thuis, willekeurig (beker of normaal). Blijkbaar waren er niet direct buitenlandse clubs die uit wilden spelen. Na een paar uur was er een Spanjaard die zo gek was om naar Holland af te reizen.
Vandaag dezelfde input, maar nu direct een wedstrijd geregeld, wederom tegen een spanjaard.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik vind het maar vaag. Heb je geen match wordt je aan die oefenpot toegevoegd. Wanneer wordt er dan een friendly geregeld? Zeker op woendag ofzo Had me gisteren toegevoegd, maar er was geen match Ga ik nu uit de oefenpot en voeg mezelf weer toe met dezelfde specs Meteen een match