Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 09-11-08 9/11/2008, 09:22
Eindelijk iets leuks gepulled,zit denk ik hoog ook nog?
Sylvester van der Laan (223916527) 17 jaar en 74 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Volgende verjaardag: 17-12-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 200 Loon: 534 €/week Eigenaar: S.V. Den Haag Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Verder vrij kaal dus verwacht geen wonderen bij deze
Ps wel 10x beter dan mijn pull btw, ik had een 20 jarige WAARDELOZE keeper whoohoopieeeee :woedend:
Had ik maar een kaal iets ....
waar? in je hand of in je broekie :lachen:
Nou vriend over 1,5 uur heb ik um er toch echt inhangen
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Nog liefhebbers? Niet echt verkoopbaar denk ik, met een gelukje misschien voor 1000 euro
------------------------------------------------------------------------------- poging 1: zwak wordt matig verdedigen met koppen
Poging 2: Huib Pieneman heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en 13 dagen en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt!
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Verder vrij kaal dus verwacht geen wonderen bij deze
Ps wel 10x beter dan mijn pull btw, ik had een 20 jarige WAARDELOZE keeper whoohoopieeeee :woedend:
Had ik maar een kaal iets ....
waar? in je hand of in je broekie :lachen:
Nou vriend over 1,5 uur heb ik um er toch echt inhangen
In zijn broekkie bedoelt hij(is niet zo snel met aankleden)
Heb al een natte rug vriend...alweer 6 kmtjes gefietst met wind tegen en een kind van 30 kilo achterop dus wel weer genoeg gesport vandaag,alleen straks nog ff men conditie bijwerken
on topic graag
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
En toch is het zo . Een speler gepulld, de dag erna nog een speler, dan een week moeten wachten en dan nog een week. Dat komt neer op zo'n goede 2 weken.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
En toch is het zo . Een speler gepulld, de dag erna nog een speler, dan een week moeten wachten en dan nog een week. Dat komt neer op zo'n goede 2 weken.
haha, idd in 15 dagen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Hermannus Simons heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08