Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Sipko Molenaar heet en 17 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Echt dat jeugdgelul is er alleen maar voor HT om je geld weg te pleuren.
Bwa ...
Citaat :
Ja? O, hallo -Spidersencer-!
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Cary Callens heet hij en hij is 15.
Met zijn vaardigheden die globaal gezien redelijk zijn, is hij misschien iets voor ons? Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als matig. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij goed in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.
Wat denk je? Geven we hem een kans?
Eindelijk nog eens een 15-jarige die bovendien heel wat potentieel heeft.
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Hilco Dekelver heet hij en hij is 15.
Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat zwak. Met zijn vaardigheden die globaal gezien matig zijn, is hij misschien iets voor ons? Krijgt deze jongen de kans om zijn Scoren verder te trainen, dan moet hij op dat vlak toch wel redelijk kunnen halen volgens mij.
Als je eraan denkt om deze speler aan te nemen, vergeet dan niet dat het een wildebras is. Hij is zeer onvoorspelbaar: voor een stuk gek, voor een stuk geniaal.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
---------
Waar zou ik deze het best op trainen?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Dat kan je nu eigenlijk nog niet zeggen ... waar zoek je specifiek naar met je trainer?
Ik zou hem op scoren + passen trainen en dan hopen dat hij in passen redelijk/goed wordt zodat je er toch enkele honderdduizenden euro's uit kunt slaan.
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
redelijk/goed brengt tegenwoordig al +600k op... :-)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Echt dat jeugdgelul is er alleen maar voor HT om je geld weg te pleuren.
Bwa ...
Citaat :
Ja? O, hallo -Spidersencer-!
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Cary Callens heet hij en hij is 15.
Met zijn vaardigheden die globaal gezien redelijk zijn, is hij misschien iets voor ons? Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als matig. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij goed in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.
Eindelijk nog eens een 15-jarige die bovendien heel wat potentieel heeft.
Ok dan is HT een Belg
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Silvan Gillard en is 15 jaar.
Zonder extra training blijft hij wellicht zwak wat betreft Verdedigen. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren zwak in Spelmaken!
Groznyy Reusachtig
Tijl Van Landuyt Toevoegen aan je favorieten TSI=600, 17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig [Onvoorspelbaar]
Lennart Heering (224593919) 18 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 23-01-2009 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 290 Loon: 290 €/week Eigenaar: S.V. Den Haag Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Julian Breguła (224540792) 19 jaar en 33 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos
Volgende verjaardag: 04-02-2009 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 730 Loon: 350 €/week Club: Nation of Ulysses Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos
Volgende verjaardag: 04-02-2009 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 730 Loon: 350 €/week Club: Nation of Ulysses Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde
Idd jammer van de leeftijd! Zal normaal mijn eerste doorverkochte jeugdspeler worden. Ik investeer pas een klein seizoen in de oude jeugdopleiding.
Heb lang mijn geld voor andere zaken gebruikt, maar nu dus netjes 20k/week voor een jeugdpull. Hopelijk zit er nu en dan een talentje tussen eens mijn jeugdopleiding 'uitstekend' is!
Groznyy Reusachtig
Tijl Van Landuyt Toevoegen aan je favorieten TSI=600, 17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig [Onvoorspelbaar]
Fokko van Ommen [playerid=224733278] 18 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Volgende verjaardag: 28-02-2009 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 800 Loon: 410 €/week