Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 30-11-08 30/11/2008, 15:39
EINDELIJK :move:
Gegroet Thomaapje! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Robbert van Kleef en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Eindelijk weer eens een toppertje :P
--------------------------------------------------------- Hilco Eysker (226903706) 17 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider
volgende verjaardag: 13-03-2009 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 130 Loon: 250 €/week Eigenaar: FCMF Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
kijk dit talentje dan hij is dan al wat ouder maar in iig een leuk spelertje als je mij vraagt:
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Jeffrey Kuyper.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel.
Inmiddels is hij 17
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Stefaan Verijzer heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Helaas al wel 16, maar ga hem op scoren trainen (train daar ook al andere talentjes op) en maar eens kijken hoever ie komt. Hij heeft daarnaast een leuke specialiteit voor een spits.
bezemstelen Matig
Aantal berichten : 51 Teamnaam : Real Heereveen Reeks : VIII.1648 Land : Nederland Trainingsvorm : positiespel Registration date : 03-11-08
thomaapje wat denk je zelf? ga ik spelers aan mijn concurenten verkopen???
alsof ik die tegen jou in de basis zet :P ik heb nog betere spelers lopen hoor :P en tegen die tijd dat hij goed voor A is kom ik jou niet meer tegen als jij je geld maar verdiend toch?
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Koert Vondeling.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
bezemstelen Matig
Aantal berichten : 51 Teamnaam : Real Heereveen Reeks : VIII.1648 Land : Nederland Trainingsvorm : positiespel Registration date : 03-11-08