Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Lo Schierbeek.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. :zwaai:
--------------------------
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Arjo Duijs.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Huib Minderhout heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Vleugelspel wordt! Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Eerst maar eens als verdediger/vleugelverdediger proberen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
ook 450k-500k, omdat hij redelijk laag zit. lekker pulls hoor!
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Joshua Verschoor (227997990) 17 jaar en 57 dagen, volgende verjaardag: 07-02-2009 redelijk in vorm, conditie matig Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: S.V. Den Haag (sinds 14-12-2008) Total Skill Index (TSI): 1 130 Loon: 390 €/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit