Niet verkocht :evil: ( het gaat echt zwakjes deze week op de transferlijst. Meesten hebben ploeg gevormd en geen nood aan nieuwe trainees zeker?). Stond lager dan zijn TV aangaf.
Vandaag trouwens weer veel spelers heel laag zien vertrekken!
Nu nog wat lager : € 220000
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Niet verkocht :evil: ( het gaat echt zwakjes deze week op de transferlijst. Meesten hebben ploeg gevormd en geen nood aan nieuwe trainees zeker?). Stond lager dan zijn TV aangaf.
Openingsbod is binnen. Als je ze maar laag genoeg zet :zwaai:
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Openingsbod is binnen. Als je ze maar laag genoeg zet :zwaai:
Woensdag kreeg ik de vraagprijs van 249 000 niet!, vandaag verkocht voor 480 000 :lachen: Die weekendkopers toch
(Wel TS hit, maarja ...)
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
TL zakt wel hoor, maar nu en dan heb je een gestoorde bieder
die heb ik constant nouja, de tv zakt dan zeker behalve voor deftrainees (17j goed) en 26/27j bovennatuurlijke middies defs gingen eerder voor 2ton max weg, nu loopt het standaard tot de 3ton, met wat geluk kom je er onder, maar dan is hij ook zo kaal als wat
nouja ik hou me mond er wel over, al moeitje genoeg voor een normale prijs een def te zoeken :P