Julián Piñal (210542989) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 17 jaar en 40 dagen, slecht in vorm, gezond Ik spreek Español!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 02-11-2008 Nationaliteit: flag España Total Skill Index (TSI): 1 280 Loon: 786 €/week inclusief 20% bonus Club: Lochristi SDS Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde
Deadline: 23-08-2008 om 12:41 Help me eraan denken!
Vraagprijs: 750 000 €
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Jammer van zijn eigenschappen, en dat hij geen specialiteit bezit.Maar voor de rest een erg leuk spelertje voor de verkoop.
Heb je hem uit je eigen jeugd???
Nope, is/was een (gevaarlijke) trade .
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Goed gegokt dus ieder geval leuk winst straks :move:
Uhu, spijtig wel dat zijn vorm enorm gedaald is. Anders had hij een veel hogere TSI en dat zet natuurlijk veel vlugger aan om te bieden .
_Rolex Buitenaards
Goed gegokt dus ieder geval leuk winst straks :move:
Uhu, spijtig wel dat zijn vorm enorm gedaald is. Anders had hij een veel hogere TSI en dat zet natuurlijk veel vlugger aan om te bieden .
Zo jammer dat er nog steeds mensen zijn, die kijken naar TSI inplaats van hoe goed een speler daadwerkelijk is.
Is helemaal niet jammer! N00bs dokken veel voor TSI!
_Rolex Buitenaards
Is helemaal niet jammer! N00bs dokken veel voor TSI!
Daar heb je wel gelijk in, maar diezelfde noobs winnen wel continu met stront geluk.Dus ik heb liever dat ze eens verstand van het spel krijgen, en dat ik dan waardig onderuit ga inplaats van geluk.
Ps ik ga btw niet graag onderuit, maar dit even terzijde. :feesten2:
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08