Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 14:47
Ik heb bij instellingen gekozen om de balkjes van skills te vervangen door de originele benamingen én de skin heb ik op eenvoudig gezet (ipv standaard) en alles voelt al stuk natuurlijker.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 15:04
Tokiodixx schreef:
Ik heb bij instellingen gekozen om de balkjes van skills te vervangen door de originele benamingen én de skin heb ik op eenvoudig gezet (ipv standaard) en alles voelt al stuk natuurlijker.
Ha nu zie ik lekker geen hoofdjes meer :P Welke ik nou echt ga gebruiken weet ik nog niet maja
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 15:16
Thomaapje schreef:
Tokiodixx schreef:
Ha nu zie ik lekker geen hoofdjes meer :P Welke ik nou echt ga gebruiken weet ik nog niet maja
Dus je bent ook geen supporter of wel?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 15:19
Eerste stap in de integratie van Alltid In het nieuwe ontwerp zetten we ook een eerste stap richting de integratie van Alltid. Alltid Plus-leden hebben nu toegang tot Alltid-statistieken binnen Hattrick. Klik hiervoor op het Alltid-icoon op de desbetreffende pagina's. Alltid-statistieken zullen later, als de volgende stappen in de integratie voltooid zijn, voor meer gebruikers beschikbaar komen. Dit zal enkele maanden duren.
Is die alleen voor supporters?
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 15:29
het is wel wennen vind ik om alles terug te vinden :d
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 15:30
PowerNRJ schreef:
IS ff wennen joh
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 15:45
mzo schreef:
PowerNRJ schreef:
IS ff wennen joh
idd...k heb vanmorgen alles een beetje verkend en dan ben je er helemaal aan gewend en zie je de voordelen ook.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 16:26
Het einde van hattrick voor mij,wat een zooitje..
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 16:52
MrJim schreef:
Maar je blijft wel op het forum toch?
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 17:06
MrJim schreef:
niet te snel opgeven.....in no-time heb je alles weer gevonden. Begin met die balken van vaardigheden om te zetten in het oude format.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 17:37
Kanis schreef:
MrJim schreef:
niet te snel opgeven.....in no-time heb je alles weer gevonden. Begin met die balken van vaardigheden om te zetten in het oude format.
Het lijkt wel of ik op een kindersite ben gekomen,een soort kaboem,had dan de optie opengelaten voor een oude of nieuwe lay out.
Maar ja ik puzzle wel een keer als ik zin heb
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 18:01
ja wennen is het zeker, maar das een kwestie van tijd. Ik vind het er wel een stuk professioneler en overzichtelijker uitzien. En veel leuke nieuwe opties.
Ik baal wel ontzettend dat die Foxtrick en Psicotsi niet meer werken....al zal dat ook wel weer een kwestie van tijd zijn. We zullen zien.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 18:07
MrJim schreef:
Ik denk hetzelfde als jou gab, het is ondertussen een kindersite geworden
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 18:39
Ik vind het wel prima, heb alleen wel meteen de gezichten van de spelers uitgezet en die balken met de skills, dat maakt het meteen een stuk rustiger en overzichtelijker.
MrJim Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 19:51
Men logo is ook niet meer te zien,wel als je er op klikt op het witte vlak klopt dat??
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 19:55
wollie schreef:
ja wennen is het zeker, maar das een kwestie van tijd. Ik vind het er wel een stuk professioneler en overzichtelijker uitzien. En veel leuke nieuwe opties.
Ik baal wel ontzettend dat die Foxtrick en Psicotsi niet meer werken....al zal dat ook wel weer een kwestie van tijd zijn. We zullen zien.
Ik vind het een soort sesamstraat site met al die gezichten en onnodige dingen..
MrJim Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 20:06
Kevm81 schreef:
wollie schreef:
Ik vind het een soort sesamstraat site met al die gezichten en onnodige dingen..
Hehe,das ook een leuke idd
Maar ze hadden net als met de jeugdopleiding mensen moeten laten kiezen voor of de oude of de nieuwe...ik snap ook wel dat het wennen is,maar dit trekt mij gewoon niet. Voel me net weer 12 :lachen: ( ja ja kom maar met reacties)
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 21:05
pfff, 'k vind het wel leuk. Het zit er professioneler uit. Nu weet je wie op mijn clubpagina heeft gezeten:p
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 21:21
SemTex schreef:
Ik vind het wel prima, heb alleen wel meteen de gezichten van de spelers uitgezet en die balken met de skills, dat maakt het meteen een stuk rustiger en overzichtelijker.
Kan jij dan gezichten zien als niet Supporter? :/
MrJim Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 22:13
brent_g schreef:
SemTex schreef:
Als ie genoeg gedronken heeft wel :lachen:
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 9/12/2008, 22:14
brent_g schreef:
SemTex schreef:
schaduw :P
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 10/12/2008, 00:01
Kan je je eigen mijlpalen nog wel zien?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 10/12/2008, 00:16
MrJim schreef:
Kevm81 schreef:
wollie schreef:
Hehe,das ook een leuke idd
Maar ze hadden net als met de jeugdopleiding mensen moeten laten kiezen voor of de oude of de nieuwe...ik snap ook wel dat het wennen is,maar dit trekt mij gewoon niet. Voel me net weer 12 :lachen: ( ja ja kom maar met reacties)
To easy hihi
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 10/12/2008, 09:17
_Rolex schreef:
MrJim schreef:
Ik denk hetzelfde als jou gab, het is ondertussen een kindersite geworden
Wij zijn toch ook kinderachtig als je dit spel nog speelt?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Laatste week van de jaren '90 10/12/2008, 09:25
Er staat nu bij de poule geschiedenis dit
(08:20)Senna United 08 wijzigde de instructies voor de wedstrijd tegen Blatende Apen. 2008-12-03
Is dat alleen voor mij team te zien, of krijg ik ook te zien als poule genoten een verandering in hun opstelling aanbrengen. Niet te zeggen dat het van belang is maar toch