De laatste weken kan ik nooit meer een internationale wedstrijd thuis spelen via de oefenpot Normaal had hij dan meteen wel een hit, en nu nooit meer En wachten heeft ook geen nut, want dan krijg je sowieso niks
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Ik wou woensdag ook eens proberen. Had aangegeven dat ik internationaal thuis wou spelen, met bekerregels en tegen een team uit div 1-3. Uiteraard was er niet dadelijk een match. Er werd aangegeven dat ik daarop aan de speelvijver werd toegevoegd. Wil dat dan zeggen dat ik in de speelvijver zit tot een team opdaagt dat aan de eisen voldoet. Of zal ik dan tegen een prutsteampje loten?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik wou woensdag ook eens proberen. Had aangegeven dat ik internationaal thuis wou spelen, met bekerregels en tegen een team uit div 1-3. Uiteraard was er niet dadelijk een match. Er werd aangegeven dat ik daarop aan de speelvijver werd toegevoegd. Wil dat dan zeggen dat ik in de speelvijver zit tot een team opdaagt dat aan de eisen voldoet. Of zal ik dan tegen een prutsteampje loten?
Dan zal je wachten tot er een tegenstander komt die aan jou ingevulde eisen voldoet
Echter heb ik met wachten nooit een tegenstander gekregen Ik geef dan maar andere specs op om dan wel een wedstrijd te regelen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08