Hoe wordt je kampioen in VIII
Auteur Bericht mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007Teamnaam : Senna United 08Reeks : IV.18Land : NederlandTrainingsvorm : PassenRegistration date : 28-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 16/12/2008, 22:49 Ja oke, doelde ik eigenlijk meer op corners die hij neemt. Koppende spelers kunnen dan een must zijn
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527Leeftijd : 36Teamnaam : FCMFReeks : #5 in V.229Land : NederlandTrainingsvorm : VerdedigenRegistration date : 26-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 16/12/2008, 23:27 2/3 van de vrijetrappen zijn nu toch indirect? dan heb je koppers nodig om er uit te scoren
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100Leeftijd : 42Teamnaam : Forza KevReeks : III.10Land : NederlandTrainingsvorm : ScoringRegistration date : 22-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 17/12/2008, 00:52 Thomaapje schreef: 2/3 van de vrijetrappen zijn nu toch indirect? dan heb je koppers nodig om er uit te scoren Yep, maar ook zonder koppers kun je er voordeel uit halen, dat bedoelde ik eigenlijk(penalties)
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527Leeftijd : 36Teamnaam : FCMFReeks : #5 in V.229Land : NederlandTrainingsvorm : VerdedigenRegistration date : 26-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 17/12/2008, 01:01 Kevm81 schreef: Thomaapje schreef: 2/3 van de vrijetrappen zijn nu toch indirect? dan heb je koppers nodig om er uit te scoren Yep, maar ook zonder koppers kun je er voordeel uit halen, dat bedoelde ik eigenlijk(penalties) Ja idd, maar nu wel iets minder dus
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527Leeftijd : 36Teamnaam : FCMFReeks : #5 in V.229Land : NederlandTrainingsvorm : VerdedigenRegistration date : 26-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 17/12/2008, 18:12 Dit is trouwens mijn mid (zonder blessures) op 4-4-2Centraal: Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: reusachtig Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Koppen Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: uitmuntend Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: matig Koppen Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: briljant Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slechtVleugel: Koppen Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: slechtTijdelijke vervanger: Snel Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwakReserve vleugel: Krachtig Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: matigToekomstige coach (tijdelijke extra vleugelspeler?) Pericles Calisaya (171358485) Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Centraal zit het wel goed, zowel 4-4-2 en 3-5-2 Vleugel zit 4-4-2 ook goed, voor 3-5-2 heb ik dus geen mooie vervanger Zou dus volgend seizoen ook met Calisaya kunnen spelen om hem in ervaring te doen stijgen (na nieuwe berekening moet hij nog even, toen niet goed gekeken, want friendly's zijn geen competitiewedstrijden (11Comp 3Beker :S) Met 3ton in kas, een verkoop van 1 speler(3ton) en eventueel een def nou niet echt veel geld in huis Blijft toch moeilijk :P btw ik denk dat ik er in het tussenseizoen nog maar eens een conditietraining doorheen gooi :P
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007Teamnaam : Senna United 08Reeks : IV.18Land : NederlandTrainingsvorm : PassenRegistration date : 28-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 17/12/2008, 20:27 Qua middenvelders zit je nagenoeg gelijk met mij haha Maar ja mijn middenveld is dan ook wel te zwak eigenlijk
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491Leeftijd : 44Teamnaam : Curly KickersReeks : III.2Land : NederlandTrainingsvorm : PassenRegistration date : 22-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 17/12/2008, 21:05 je conditie is inderdaad laag! die moet minimaal wel op goed zitten gemiddeld. maar het blijft raar dat je het hier niet mee redt.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527Leeftijd : 36Teamnaam : FCMFReeks : #5 in V.229Land : NederlandTrainingsvorm : VerdedigenRegistration date : 26-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 17/12/2008, 23:46 Mijn aanvallers blijven ook niet achter hoor
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen:
matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren:
wonderbaarlijk Spelhervatting:
utopisch Technisch
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen:
matig Vleugelspel:
redelijk Verdedigen: zwak
Scoren:
briljant Spelhervatting:
formidabel Maja die middies zijn er ook niet allemaal van begin dit seizoen he
en die bovennatuurlijk/uitmuntend heeft dus nog maar 15min gespeelt
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100Leeftijd : 42Teamnaam : Forza KevReeks : III.10Land : NederlandTrainingsvorm : ScoringRegistration date : 22-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 18/12/2008, 01:56 Ik zou je conditiepercentage ophogen, hoe hoog staat het nu ?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527Leeftijd : 36Teamnaam : FCMFReeks : #5 in V.229Land : NederlandTrainingsvorm : VerdedigenRegistration date : 26-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 18/12/2008, 02:18 15% gemiddelde conditie is Goed Maja 1x conditie in het tussenseizoen? kan toch ook wel?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100Leeftijd : 42Teamnaam : Forza KevReeks : III.10Land : NederlandTrainingsvorm : ScoringRegistration date : 22-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 18/12/2008, 09:12 Thomaapje schreef: 15% gemiddelde conditie is Goed Maja 1x conditie in het tussenseizoen? kan toch ook wel? Ik zal het je niet aanraden, beter je percentage wat ophogen, maar je moet het natuurlijk zelf weten he!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491Leeftijd : 44Teamnaam : Curly KickersReeks : III.2Land : NederlandTrainingsvorm : PassenRegistration date : 22-08-08 Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII 18/12/2008, 12:26
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hoe wordt je kampioen in VIII
Hoe wordt je kampioen in VIII