Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Trainingsintensiteit 7/1/2009, 21:58
als je uw trainingsintensiteit verranderd zal je teamgeest dan sneller stijgen? en wnnr wordt het dan berekend?
Is dat slim dat ik het gaat doen om bijvoorbeeld van 100% naar 75% te zetten of ni?
kreeg ik als tip van mijn ploeggenoot: geen idee.. denk wel dat je sterker bent.. betwijfel dat hy gaat motsen.. maar zou zeker niet piccen.. wat je kan doen is een zeer goede coach kopen.. je training intensiteit voor een weekje verlagen... die dingen helpen om je teamgeest terug beter te maken..
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Het verlagen van de trainingsintensiteit heeft een (eenmalig) positief effect op de teamgeest. Veel onderzoek is hiernaar nog niet geweest, dus de gegevens bij stap 3 zijn niet heel nauwkeurig. Mocht je een idee hebben hoe het exact werkt, laat het dan weten.
1. De verlaging moet doorgevoerd worden voor de donderdagupdate. 2. Het effect op de vorm is pas de week erna merkbaar omdat de trainingsintensiteit alleen invloed heeft op de achtergrondvorm. 3. Per 30% verlaging zal de TS bij benadering 20% stijgen. 4. Als je op PoE komt zakt dit naar in de wolken bij de volgende update. 5. Aangezien je trainingsintensiteit één van de belangrijke factoren is die de achtergrondvorm beïnvloeden, is het aannemelijk dat ALS de achtergrondvorm van een speler verandert (altijd 1/3e kans) dat hij dan in negatieve zin zal veranderen. Dit effect zal pas vanaf de volgende training merkbaar worden, wanneer de voorgrondvorm evolueert naar de nieuwe achtergrondvorm.
Het is het proberen waard, als je het belangrijk acht, die wedstrijd. Maar je kwalificatiewedstrijd kan je dan wel zeker vergeten.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
als ik de theorie van Dieter volgt zou ik mijn trainingintensiteit op 60% moeten verranderen om 40% teamgeest te hebben om bedaard te hebben (heb nu geïrriteerd)
PowerNRJ Wonderbaarlijk
het is blijkbaar kalm geworden dus 60% eraf is wrr 50% erbij. Alléé ja, het is toch de laatste wedstrijd en laten weh open dat ik die win anders ben ik vrij hard gescheten :o
PowerNRJ Wonderbaarlijk
je moet niet denken dat je er met een weekje mindere vormen gaat vanaf komen, hou eerder rekening met een half seizoen (en ik spreek uit eigen ervaring)! Ik kom NOOIT nog aan die TI
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
je moet niet denken dat je er met een weekje mindere vormen gaat vanaf komen, hou eerder rekening met een half seizoen (en ik spreek uit eigen ervaring)! Ik kom NOOIT nog aan die TI
Jep vorm dat is ook een drama na deze verandering.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
MEEEEEEEEEEN JE DA dat het een half seizoen duurt . Pfff, keuzes maken in hattrick is dillema's
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
MEEEEEEEEEEN JE DA dat het een half seizoen duurt . Pfff, keuzes maken in hattrick is dillema's
Veranderen die hap of algemaan gaan trainen (wat ik helemaal zonde vind)
PowerNRJ Wonderbaarlijk