- mzo schreef:
- Daarom ben ik niet gek op algemeen trainen
Na de match ja, maar dan is het al te laat denk ik toch?
Zakken je vormen morgen mogelijk al of niet, begrijp er eigenlijk weinig meer van haha
zijn vormen zullen nu nog niet meteen zakken normaal gezien...
de achtergrondvorm echter... die gaat dat wel doen... en dan is het eig. alleen maar wachten tot de voorgrondvorm beslist om naar dea chtergondvorm toe te groeien... (in dit geval zakken........)
Zoals Petta reeds zei... krijg die achtergrondvormen maar es naar omhoog terug met die randomfactor daarbij!!! (achtergrondvormwijziging is random normaal, beetje beïnvloed door te spelen of niet) laat ze maar spelen ze dan... en maar wachten!
Nu ja.... in heel extreme gevallen kan het te rechtvaardigen zijn misschien... (finale beker??? misschien voor sommigen... maar bij een finale in de Masters denk ik dat het wel al eens kan/mag... daarna verkoop je toch grotendeels je ploeg... :P
Maw... wil je hier volgend seizoen niet te veel last van hebben... dan is het enige wat er echt nog opzit een beetje verbouwingswerken doorvoeren aan het team vrees ik...
En als je team dan zoals bij Petta uit grotendeels supermooie spelers bestaat... dan heb je daar niet meteen zin in, denk ik!
Aan u de keuze... Enne... TS=kalm? daarvoor zoiets uithalen alleen al vind ik een beetje ondoordacht.
(Sorry, voor de late reply - maar ik lees het ook nu pas)