Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Wissels 30/1/2009, 00:55
Ik ben even mijn wissels voor de beker aan het bekijken In de 115de minuut bij een gelijkspel laat ik spelhervatters komen Kan je er ook voor zorgen dat zij eerder strafschoppen nemen? Anders komen ze zeker op plek 11 voor strafschopnemer
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Wissels 30/1/2009, 11:02
Is wel grappig inderdaad. Je kan echt uit veel opties kiezen vind ik hoor. Nu kan je bijvoorbeeld verdedigers wissels als je meer dan 1 doelpunt voor staat.
Erg handig, maar voor mijn komende wedstrijden maak ik er nog geen gebruik van denk ik.
Ik zal deze optie ook alleen toepassen voor mijn niet trainings plekken
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wissels 30/1/2009, 15:04
mzo schreef:
Is wel grappig inderdaad. Je kan echt uit veel opties kiezen vind ik hoor. Nu kan je bijvoorbeeld verdedigers wissels als je meer dan 1 doelpunt voor staat.
Erg handig, maar voor mijn komende wedstrijden maak ik er nog geen gebruik van denk ik.
ik ga het wel handig vinden met mijn trainingsplekken. Als mijn 17-jarigen 3 trainingen hebben gehad op passen, hebben ze nog maar een halve training nodig, dus dan kunnen ze mooi een halfje spelen.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Wissels 30/1/2009, 19:05
Een 17 jarige stijgt toch na 5,5 week passen training of niet?
Hoe gaat het eigenlijk met ervaringspunten van gewisselde spelers?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Wissels 30/1/2009, 21:24
mzo schreef:
Ervaring krijg je aan het begin van de wedstrijd normaal Ik denk dat iedereen die speelt vol ervaring krijgt (zou handig zijn met wisselen in de beker)
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wissels 31/1/2009, 14:18
mzo schreef:
niet van zwak naar matig dat duurt 3,5 weken ongeveer. Jij denkt nog aan de oude trainingstijden, toen ze vast stonden. Nu verschilt het per niveau dat je traint.
Citaat :
het lijkt me dat dat ook naar rato van het aantal speelminuten gaat. Dus halve wedstrijd = halve ervaring.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Wissels 1/2/2009, 23:10
Je kan spelers inlaten vallen ondermeer bij
negeer rode kaarten
Wanneer valt hij dan in?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels 1/2/2009, 23:20
3 keuzes: Tijdstip Wanneer Wanneer
Als je dat negeert en die andere 2 wel invult kijkt hij dus alleen naar die andere 2 Net zoals "op elk moment" of "bij elke stand"
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Wissels 1/2/2009, 23:27
Thomaapje schreef:
3 keuzes: Tijdstip Wanneer Wanneer
Als je dat negeert en die andere 2 wel invult kijkt hij dus alleen naar die andere 2 Net zoals "op elk moment" of "bij elke stand"
mhhhhh duidelijk..............denk ik
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels 2/2/2009, 00:15
Ok :P
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Wissels 2/2/2009, 01:49
PvD schreef:
mzo schreef:
ik ga het wel handig vinden met mijn trainingsplekken. Als mijn 17-jarigen 3 trainingen hebben gehad op passen, hebben ze nog maar een halve training nodig, dus dan kunnen ze mooi een halfje spelen.
als je ze traint voor die ene pop wel... anders is dat toch niet nodig???
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Wissels 2/2/2009, 12:37
blaerie78 schreef:
PvD schreef:
mzo schreef:
als je ze traint voor die ene pop wel... anders is dat toch niet nodig???