Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Wissels (v) 15/9/2009, 11:28
Stel je voor je speelt 4-4-2 (met 3 centrale mids en 1 vleugel) Maar als je achter staat wil je graag 3-5-2 verder
hoe doe je dat dan?
het enige wat je volgens mij kan is de invaller als extra centrale mid zetten (=4 centrale mids = training verloren) jullie enig idee?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 15/9/2009, 12:20
Volgens mij kan je een verdediger gewoon lopend een wedstrijd vervangen voor een extra centrale middenvelder toch?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 15/9/2009, 12:27
Ja, maar dan speel ik 3-5-2 met 4 centrale mids (= geen training meer)
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 15/9/2009, 12:32
Thomaapje schreef:
Ja, maar dan speel ik 3-5-2 met 4 centrale mids (= geen training meer)
Aha zo bedoel je, tja dat weet ik inderdaad ook niet. Kan je het niet omdraaien 3-5-2 en als de stand veilig is of kansloos is swicten naar 4-4-2?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 15/9/2009, 13:53
nouja, ik speel 5-4-1 :P als het niet goed gaat stap ik iig al over op 4-4-2 maar de goede 3-5-2 wil dus niet
Wil wel trainen :P Dus zo lang het goed gaat kunnen ze vol trainen
Als je het omdraait kan het maar weer zo zijn dat ze gelijk maken en in de verlenging van je winnen
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 15/9/2009, 19:47
hmz, vreemd inderdaad, misschien iets om even een admin over te raadplegen? raar als het echt niet kan...
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 16:37
als je dat van plan bent moet je daar op inspelen hé.
Je zet je vleugelspeler als extra centrale mid zodat je dus 4-4-2 gaat spelen, indien je tijdens de wedstrijd wil omschakelen verander je die vleugelspeler die als extra centrale mid staat zijn order naar 'naar het midden' of 'aanvallend' (zoals je wenst) en vervang je een def door een mid en geef je die de optie 'extra centrale mid'..dan ga je 3-5-2 spelen met maar 3 centrale midjes..
Moeilijk is dat niet, gewoon effe puzzelen
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 17:07
Pettachi schreef:
Je zet je vleugelspeler als extra centrale mid zodat je dus 4-4-2 gaat spelen, indien je tijdens de wedstrijd wil omschakelen verander je die vleugelspeler die als extra centrale mid staat zijn order naar 'naar het midden' of 'aanvallend' (zoals je wenst) en vervang je een def door een mid en geef je die de optie 'extra centrale mid'..dan ga je 3-5-2 spelen met maar 3 centrale midjes..
Maar in dat geval moet je toch 2 spelers wisselen, terwijl Thomaapje eigenlijk maar 1 wissel wil doorvoeren? Of ga ik ergens de mist in?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 17:12
Pettachi schreef:
4-4-2 spelen met 3 centrale mids (1 vleugel) Dat wil ik wisselen naar 3-5-2 me 3 centrale mids (2 vleugel)
van 2 centrale mids een 3de bij doen kan ik wel hoor
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 18:50
Thomaapje schreef:
Pettachi schreef:
4-4-2 spelen met 3 centrale mids (1 vleugel) Dat wil ik wisselen naar 3-5-2 me 3 centrale mids (2 vleugel)
van 2 centrale mids een 3de bij doen kan ik wel hoor
lees mijn post nog eens en desnoods nog eens..je zal op den duur wel verstaan wat ik bedoel
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 18:56
Ah, op die manier Jij gebruikt met opstelling maken geen flash versie?
Met de flash versie is je vleugelspeler geen ecm, maar dat is gewoon een ecm
en op jou manier kan ik alsnog niet mijn invaller op de vleugel laten spelen
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 18:57
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
Maar in dat geval moet je toch 2 spelers wisselen, terwijl Thomaapje eigenlijk maar 1 wissel wil doorvoeren? Of ga ik ergens de mist in?
als hij met een pm/winger speelt hoeft hij maar 1 wissel door te voeren. Als hij met een pure winger speelt en in een 3-5-2 met 2 pure wingers wil spelen, dan zet hij in zijn 4-4-2 opstelling een centrale def/wingdef (afhankelijk hoe hij zijn def wenst in de 3-5-2) als extra centrale mid en zet hij op de wing een def met als optie extra centrale def..
Dan moet hij enkel die extra centrale def wisselen door die winger en hem het gewenste order (normaal/aanvallend/naarhetmidden) meegeven...
Even ter verduidelijking 4-4-2 -> DEF-DEF-EIM-DEF ECD-MID-MID-WINGER AANV - AANV
Bij wissel van die ECD door een winger, gewoon het order meegeven (aanvallende bvb) Dan heb je 3-5-2 -> DEF-DEF-EIM-DEF WINGER-MID-MID-WINGER AANV - AANV
Zoals ik reeds zei, 't is wat puzzelen
Laatst aangepast door Pettachi op 16/9/2009, 18:59; in totaal 1 keer bewerkt
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 18:59
Thomaapje schreef:
Ah, op die manier Jij gebruikt met opstelling maken geen flash versie?
Met de flash versie is je vleugelspeler geen ecm, maar dat is gewoon een ecm
en op jou manier kan ik alsnog niet mijn invaller op de vleugel laten spelen
Ik gebruik de oude versie nog altijd, maar zelfs met die flash-versie mag dat geen probleem zijn om dit in te voeren
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 19:07
Dat zou dan dus alleen kunnen als je in de html versie werkt
Want wie zegt mij dat de extra verdediger officieel de vleugelplaats is? Kan net zo goed de aanvalsplaats zijn
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 19:16
Thomaapje schreef:
Dat zou dan dus alleen kunnen als je in de html versie werkt
Want wie zegt mij dat de extra verdediger officieel de vleugelplaats is? Kan net zo goed de aanvalsplaats zijn
nu snap ik niet wat je bedoelt hoor...
'k zal het even testen..maar volgens mij snap je niet goed wat ik bedoel
edit : die flash versie is inderdaad maar brol , 't zal ook wel moeten lukken, maar 'k heb de zin niet om het te zoeken..gebruik maar de normale versie als het nodig is
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 16/9/2009, 19:28
nu ben je te laat :P de wedstrijd is al lang klaar test het nog wel een keer uit
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 20/9/2009, 14:59
Citaat :
De wissel is in één keer mogelijk door gebruik te maken van de HTML versie van de opstelling. Hier kan je de speler op de vleugelpositie de order extra centrale verdediger geven. Met een wissel kan je dit omzetten naar bijv. aanvallend en dan is het een aanvallende winger.
In de Flash opstelling kan dit alleen met twee wissels, namelijk door je extra centrale middenvelder door een winger te wisselen en bijv. order aanvallend te kiezen en daarna een verdediger voor een extra centrale middenvelder te wisselen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wissels (v) 23/9/2009, 00:53
Het was nog even puzzelen en switschen van html en flash, maar het is gelukt :P Stel ik haal de verlenging morgen (kans van 2%) dan ga ik van 5-4-1 naar 3-5-2