Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 21:35
een tikkeltje beter mag wel . De eerste helft was het gewoon Cercle Brugge die goed kon domineren. De goal van Geraerts was dan blijkbaar heel toevallig, na de rust ging het beter.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 21:49
't belangrijkste is dat Anderlecht wint
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 21:49
FS STM schreef:
Voor de Belgen zeker ja
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 21:56
mzo schreef:
FS STM schreef:
mzo schreef:
Lees RTL teletekst,
Feyenooit nadert degradatiestreep, geweldig
ze hebben vandaag wel wat tegenslag gehad vind ik... Missen voor een lege doel, 2x op de paal
2x op de paal kan beuren, maar missen voor open doel is gewoon een kwaliteit probleem denk ik.
Al met al vind ik het niet erg hoor
Onzin, dat heeft gewoon met vette pech te maken. Net of Klaas of Luis nog nooit voor open doel heeft gemist, hier sla je wat mij betreft echt de plank mis.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:05
mzo schreef:
FS STM schreef:
Voor de Belgen zeker ja
Zeker niet voor alle Belgen
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:05
Tokiodixx schreef:
PowerNRJ schreef:
lekker groffig. Club wint de Brugse derby met 3 - 1 van Cercle
Mooi zo, die groene mannetjes moeten nu en dan eens op hun plek gezet worden. :juich:
Blijkbaar was het wel geen al te beste match van Club hopelijk is het toch beter tegen Rosenborg!
De manier waarop telt niet blijkbaar voor een Bruggeling????
Ik kijk uit naar het duel met de voorlopig nog zwalpende Buffalo's.... Jij vond dat toch geen echte ploeg he ???
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:11
blaerie78 schreef:
Tokiodixx schreef:
PowerNRJ schreef:
Mooi zo, die groene mannetjes moeten nu en dan eens op hun plek gezet worden. :juich:
Blijkbaar was het wel geen al te beste match van Club hopelijk is het toch beter tegen Rosenborg!
Ik kijk uit naar het duel met de voorlopig nog zwalpende Buffalo's.... Jij vond dat toch geen echte ploeg he ???
Héhé, ze hebben gisteren toch bewezen dat ik gelijk had
Nee serieus. Ik ben eigenlijk een pro Club supporter en niet een anti de rest supporter, maar ik vind het wel leuk om hier wat te stoken nu ik zie dat er supporters van Gent, Anderlecht en Club rondlopen.
Als ik de manier waarop zou bekijken dan kan je de voorbije jaren enkel voor Standard zijn. Maar echte fans switchen niet van team. En vermits ik altijd al Club-supporter ben, heb ik leren leven met power play. Spelers als Vargas of Dirar zijn bij ons Koning Eenoog
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:16
Tokiodixx schreef:
blaerie78 schreef:
Tokiodixx schreef:
PowerNRJ schreef:
Héhé, ze hebben gisteren toch bewezen dat ik gelijk had
Nee serieus. Ik ben eigenlijk een pro Club supporter en niet een anti de rest supporter, maar ik vind het wel leuk om hier wat te stoken nu ik zie dat er supporters van Gent, Anderlecht en Club rondlopen.
Als ik de manier waarop zou bekijken dan kan je de voorbije jaren enkel voor Standard zijn. Maar echte fans switchen niet van team. En vermits ik altijd al Club-supporter ben, heb ik leren leven met power play. Spelers als Vargas of Dirar zijn bij ons Koning Eenoog
idd volledig met je eens!!!
gezond gestook is altijd wel leuk.... ik bedoelde het immers ook zo!!! Enne Vargas daar zijn we hier in Gent nog altijd niet goed van.... Wij drie keer naar ginder... een pre-akkoord... en jullie dan 1 keer naar daar en pats... weg Vargas... terwijl wij landgenoten lopen hebben... en ervaring met die gastjes...
Nee.... succes ermee!! tis een schoontje!!!
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:52
Anderlecht momenteel 2-0 in het krijt
Standard gisteren in de 95ste minuut met de hakken over de sloot. Club doet het precies nog zo slecht niet
En in Nederland vergaat het de topclubs al geen haar beter.
En Real gisteren op een diefje!! Had meer sympathie voor Atlético (die hebben schonere uitrustingen )
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:54
Tokiodixx schreef:
Anderlecht momenteel 2-0 in het krijt
Standard gisteren in de 95ste minuut met de hakken over de sloot. Club doet het precies nog zo slecht niet
En in Nederland vergaat het de topclubs al geen haar beter.
En Real gisteren op een diefje!! Had meer sympathie voor Atlético (die hebben schonere uitrustingen )
Mij hoor je niet klagen, eindelijk een spannende competitie maargoed we zijn pas net bezig, er komen nog 28 wedstrijden.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 22:56
Ag wat is geen haar beter, 5 punten achter op een ploeg die geen kampioen gaat worden. Als ik geld zal hebben zal ik mijn geld op AZ zetten dit seizoen, en alleen al om dan van Gaal zijn reactie eens te zien ahha
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 23:05
FS STM schreef:
3-0 achter tegen Essevee (Zulte Waregem)
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 23:21
FS STM schreef:
FS STM schreef:
Met dank aan 2 ex-Brugge mannen! Matton en Roelandts.
Het loopt echt voor geen meter bij Anderlecht heb ik de indruk. Straks eens kijken wat ze op Studio 1 vertellen. En die Rus zelfs al niet meer op de bank. Maakte nochtans 2 lekkere doelpunten in zijn eerste match, maar voor de rest schijnt het geen groot licht te zijn?
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 23:35
Tokiodixx schreef:
FS STM schreef:
FS STM schreef:
Het loopt echt voor geen meter bij Anderlecht heb ik de indruk. Straks eens kijken wat ze op Studio 1 vertellen. En die Rus zelfs al niet meer op de bank. Maakte nochtans 2 lekkere doelpunten in zijn eerste match, maar voor de rest schijnt het geen groot licht te zijn?
Ik vind het raar gewoon. Wat gebeurt er bij de topploegen zowel in België als Nederland.
Ajax verloor vorig speeldag met 5 - 2. PSV verliest van NAC Breda met 2 - 1. Feyenoord kan niet meer winnen. Az draait niet lekker. Anderlecht verliest met 4 - 0. Standard verloor van Cercle met 4 - 1. Is het niveau dan zo hard aan het verranderen?
@ tokio: ze zullen zeggen: "slecht gespeeld", "niet goed verdediged" enz.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/10/2008, 23:41
PowerNRJ schreef:
Tokiodixx schreef:
FS STM schreef:
FS STM schreef:
Ik vind het raar gewoon. Wat gebeurt er bij de topploegen zowel in België als Nederland.
Ajax verloor vorig speeldag met 5 - 2. PSV verliest van NAC Breda met 2 - 1. Feyenoord kan niet meer winnen. Az draait niet lekker. Anderlecht verliest met 4 - 0. Standard verloor van Cercle met 4 - 1. Is het niveau dan zo hard aan het verranderen?
@ tokio: ze zullen zeggen: "slecht gespeeld", "niet goed verdediged" enz.
die draait juist wel lekker nu
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 20/10/2008, 08:52
AZ is op dit moment het enige goede team in Nederland, althans die leuk speelt.
En geloof mij van Gaal gaat gelijk krijgen met zijn Pelle, vorig jaar vond ik het al een topaankoop, oke mag hij ff wennen, geloof mij (en van Gaal) gaat een topper worden.
van Gaal heeft vond hem altijd op Zlatan lijken, http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1680876/
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/10/2008, 23:36
Brugge 0-0 bij Rosenborg. slaapverwekkende match ...
blaerie78 Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/10/2008, 00:36
Tokiodixx schreef:
Brugge 0-0 bij Rosenborg. slaapverwekkende match ...
ok....
twee gelijkaardige ploegen tegen elkaar.... was te verwachten....
maar voor Brugge een veel beter resultaat dan voor Rosenborg.......
thuis moeten de punten gepakt worden..... ik ben tevreden voor het Belgisch voetbal... niet voor Club zelf..... hehehee....
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/10/2008, 09:30
nederlandse ploegen hebben ook geen schitterende speeldag achter de rug...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/10/2008, 10:02
FS STM schreef:
nederlandse ploegen hebben ook geen schitterende speeldag achter de rug...
Kan je wel zeggen inderdaad.
AJAX is AJAX al 10 seizoenen niet meer Hoerenveen was te verwachten, wel gespeeld naar hun middelen Feyenooit, giga triest NEC, knap gespeeld en een beetje heel erg pech FC Twente, netjes
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/10/2008, 17:21
Yes, Twente houdt de Hollandse eer nog hoog
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/10/2008, 18:32
wollie schreef:
Jep tot de finale aan toe
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/10/2008, 21:37
mzo schreef:
wollie schreef:
Jep tot de finale aan toe
zou mooi zijn
Ik vind het iig een leuke ploeg
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 26/10/2008, 10:25
AJAX is drama op dit moment, maar in Eindhoven weten ze het overteffen denk ik haha
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 26/10/2008, 10:56
Anderlecht heeft zich herpakt na de triestige vertoning van vorige week.
7-1 winst tegen KV Mechelen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland