Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Voetbal competitie in België en Nederland

Ga naar beneden 
+16
Pettachi
Groznyy
wollie
Tokiodixx
FS STM
pvd
SemTex
blaerie78
thomaapje
MrJim
mzo
Powerzorro
brent_g
Kevm81
PowerNRJ
_Rolex
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende
AuteurBericht
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime16/11/2008, 23:41

_Rolex schreef:
4-1 :hoeraa: 4-1 :hoeraa: 4-1 hahahah 4-1 dus :feesten2:
:hoeraa: :hoeraa: :hoeraa:

Had meer mogen zijn :P
Sow wat is die verdediging van PSV pruts aanbidden
Terug naar boven Ga naar beneden
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime16/11/2008, 23:44

mzo schreef:
blaerie78 schreef:

Milito wordt het volgens mij echter niet... Wink

Dan maar KJH want wij hebben mickey :knuf:

Maar is Makaay niets voor na de winterstop voor Real?

Makaay???? Ben je nou helemaal???? :zwaai:

Kutweekend!!! Gent onderuit in Westerlo na een afgekeurd doelpunt en veel malchance!

Real onderuit in Valladolid... ook heel veel malchance!!! man van de match... de keeper van de tegenpartij en de doelpuntenmaker (Cannobio) die met een geweldige trap (dat kan hij geen tweede keer meer) in één van de weinige aanvallen van de thuisploeg de wedstrijd besliste!!! Schuster buiten???? Ik denk het nog niet!!! De ploeg toonde echt genoeg wilskracht en motivatie!!! en speelde goed!! alleen dat tikkeltje geluk voor doel!!!

Het is op de terugweg!!! al is dat nog niet aan de resultaten te zien!!! wel 7!!! basisspelers out voor volgende competitematch!!! 1schorsing en 6!!! blessures!!!

pffff.... op HT na, kutweekend dus!!! Wink
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime16/11/2008, 23:50

blaerie78 schreef:
mzo schreef:
blaerie78 schreef:

Toen hij ooit the fantom van Deportivo en Bayern was toen was hij echt de meest gewilde spits van Spanje, maar die tijd is iedereen ineens vergeten.Wat hij gepresteerd heeft in die 2 landen is domweg fenomenaal te noemen. top
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime16/11/2008, 23:57

Makaay was misschien top, althans meer top omdat hij toen voetballers om zich heen had, die hem de ballen wel gaven.
Die moeten nu van een stuk mindere spelers komen dan die bij Real lopen
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 00:10

mzo schreef:
Makaay was misschien top, althans meer top omdat hij toen voetballers om zich heen had, die hem de ballen wel gaven.
Elke topspits was goed omdat hij de ballen kreeg van een topspeler heuh Nu sta je een beetje zijn prestatie teniet te doen en dat is best jammer.
Tuurlijk is hij nu niet meer wat hij was, maar mag het een keerhij is ook de jongste niet meer. Wink
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 00:36

_Rolex schreef:
blaerie78 schreef:
mzo schreef:
blaerie78 schreef:

Toen hij ooit the fantom van Deportivo en Bayern was toen was hij echt de meest gewilde spits van Spanje, maar die tijd is iedereen ineens vergeten.Wat hij gepresteerd heeft in die 2 landen is domweg fenomenaal te noemen. top

Geloof me Rolex...

Ik ken zijn verleden heel goed als killer bij het Depor dat Europees meedraaide (nu weggezakt tot middenmoter in Spanje) en als Real-killer in de CL voor Bayern..... Wink

Maar dat ontneemt niet dat ik het nooit echt voor hem gehad heb.... niet balvaardig genoeg! (iets wat ik Ruud ook verwijt!!!) maar het is (samen met Ruud) wel een fantastische pocket-spits.... maar meer ook niet.... Ruud heeft dan toch nog net ietsje meer in huis? Of vinden de Nederlanders dat niet zo? (ben es benieuwd)
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 01:46

Ruud is absoluut beter als Roy, geen twijfel mogelijk!
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 01:49

Kevm81 schreef:
Mee eens, maar ze moeten niet aankomen dat hij niks kan want als je topscorer word van Spanje en een jaar later in Duitsland dan ben je gewoon erg goed.
Hij is nu op zijn retour, maar dat doet niks af aan zijn prestaties.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 02:14

_Rolex schreef:
Kevm81 schreef:
Mee eens, maar ze moeten niet aankomen dat hij niks kan want als je topscorer word van Spanje en een jaar later in Duitsland dan ben je gewoon erg goed.
Hij is nu op zijn retour, maar dat doet niks af aan zijn prestaties.
Hij had een neusje voor de goal, bij Vitesse was hij al goed, hij werd alleen maar beter en beter, en nu is hij idd op zijn retour.. Maar hij knalde ze er altijd, van alle kanten, je zag hem de hele wedstrijd niet, maar toch prikte hij er 2 in. vandaar ook zijn bijnaam.
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 10:07

_Rolex schreef:
mzo schreef:
Elke topspits was goed omdat hij de ballen kreeg van een topspeler heuh Nu sta je een beetje zijn prestatie teniet te doen en dat is best jammer.
Tuurlijk is hij nu niet meer wat hij was, maar mag het een keerhij is ook de jongste niet meer. Wink

Zeker in zijn Bayern tijd speelde zijn ploeggenoten sterk in dienst van Makaay.
Ik doe zijn prestaties zeker niet ten onder, maar ik denk een Makaay beter draait in het AJAX van nu dan in het Feyenoord van het laatste jaar.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 11:11

mzo schreef:
_Rolex schreef:
mzo schreef:

Zeker in zijn Bayern tijd speelde zijn ploeggenoten sterk in dienst van Makaay.
Ik doe zijn prestaties zeker niet ten onder, maar ik denk een Makaay beter draait in het AJAX van nu dan in het Feyenoord van het laatste jaar.
Waarom denk je dat?
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 11:13

Denk de aanvoer van de AJAX aanval op dit moment beter verzorgt is dan de ballen die Makaay momenteel bij feyenoord krijgt.

Maar ALS KJH naar Real gaat, moet ajax gelijk de spits Berg halen van Groningen
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 11:28

mzo schreef:
Denk de aanvoer van de AJAX aanval op dit moment beter verzorgt is dan de ballen die Makaay momenteel bij feyenoord krijgt.

Maar ALS KJH naar Real gaat, moet ajax gelijk de spits Berg halen van Groningen
En dat zou nu een typische Feyenoord speler zijn (alleen kunnen ze hem niet betalen) hihi

Die st etienne speler uhhh Lasse Nilson(of hoe die ook heet) staat op het verlang lijstje van Verbeek.Hij mislukt daar en zijn manager bied hem te koop aan bij Twente en Groningen.Maar geen van beide clubs wil hem hebben, dus dit zegt genoeg over onze Rotterdamse vrienden. fluiten
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 11:32

Dan maar Mickey top

Maar persoonlijk vind ik Berg een goede speler, die denk ik wel bij AJAX kan passen
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 12:47

mzo schreef:
Dan maar Mickey top

Maar persoonlijk vind ik Berg een goede speler, die denk ik wel bij AJAX kan passen
berg wil denk ik meteen door naar een echte topclub in het buitenland, dat heeft hij al aangegeven, ook denk ik niet dat groningen zaken wil doen met ajax, die laten hem liever naar psv of feyenoord(geen geld) vertrekken omdat die wel normale bedragen bieden.
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 12:51

Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Dan maar Mickey top

berg wil denk ik meteen door naar een echte topclub in het buitenland, dat heeft hij al aangegeven, ook denk ik niet dat groningen zaken wil doen met ajax, die laten hem liever naar psv of feyenoord(geen geld) vertrekken omdat die wel normale bedragen bieden.

psv heeft nijland al top
Maar ik hoop alleen dat ajax snel genoeg een opvolger voor KJH weet niet vinden en niet wacht tot 5 voor twaalf zeg maar
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 14:29

ik vond suarez het goed doen gister, al is het een ander soort spits natuurlijk. Cvitanich heb ik ook vertrouwen in, maar die moet eerst nog leren. Berg is meer vergelijkbaar met huntelaar, maar dat is niet noodzakelijk. Het wordt moeilijk om een vervanger voor hem te zoeken die naar ajax wil.

Over berg naar een topclub; ik denk dat hij vanuit groningen moeilijk naar de echte top kan. Het wordt dan al snel een club als Fullham, Schalke, Leverkusen ofzo, waar hij wel meer zal verdienen, maar of die clubs nou beter zijn dan ajax ??
http://www.free-play.nl
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 14:36

PvD schreef:
ik vond suarez het goed doen gister, al is het een ander soort spits natuurlijk. Cvitanich heb ik ook vertrouwen in, maar die moet eerst nog leren. Berg is meer vergelijkbaar met huntelaar, maar dat is niet noodzakelijk. Het wordt moeilijk om een vervanger voor hem te zoeken die naar ajax wil.

Over berg naar een topclub; ik denk dat hij vanuit groningen moeilijk naar de echte top kan. Het wordt dan al snel een club als Fullham, Schalke, Leverkusen ofzo, waar hij wel meer zal verdienen, maar of die clubs nou beter zijn dan ajax ??

Ik denk die clubs so wie so beter zijn dan ajax hoor, kijk naar Aston Villa-Ajax, kansloos was AJAX.
De stap tussen de top in Nederland en de subtop in het buitenland is niet zo groot meer.
MrJim
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
MrJim

Man Aantal berichten : 711
Leeftijd : 51
Teamnaam : S.V.Den Haag
Reeks : VI.870
Trainingsvorm : Positiespel/Passen

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 14:48

Shevchenko word genoemd bij Real Madrid als vervanger voor Van Nistelrooij
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 14:51

MrJim schreef:
Shevchenko word genoemd bij Real Madrid als vervanger voor Van Nistelrooij

Mag dat wel hij is verhuurd aan AC is eigendom van Chelsea, en wordt mogelijk verkocht aan Real gaat hem niet worden volgens mij
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 15:06

mzo schreef:
PvD schreef:

Ik denk die clubs so wie so beter zijn dan ajax hoor, kijk naar Aston Villa-Ajax, kansloos was AJAX.
De stap tussen de top in Nederland en de subtop in het buitenland is niet zo groot meer.
die wordt steeds groter in ons nadeel..

Het gaat er natuurlijk niet om of het een topclub is in aanzien, maar dat het als een topclub betaald Wink
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 15:07

Klopt inderdaad het gat met Nederland en de rest van de europese top wereld wordt groter en groter
FS STM
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Man Aantal berichten : 747
Leeftijd : 47
Teamnaam : FS STM
Reeks : V.7
Trainingsvorm : Korte pas

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime17/11/2008, 22:53

mzo schreef:
Klopt inderdaad het gat met Nederland en de rest van de europese top wereld wordt groter en groter

dat vind ik ook ja fluiten
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime18/11/2008, 03:30

FS STM schreef:
mzo schreef:

Wij houden gewoon onze eigen cup hehehe the Benelux trophee top
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime18/11/2008, 09:33

_Rolex schreef:
FS STM schreef:
mzo schreef:

Wij houden gewoon onze eigen cup hehehe the Benelux trophee top

Tja is een optie maar lijkt mij niet leuker te worden
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 14 Icon_minitime

Voetbal competitie in België en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 14 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De nieuwe bondscoach van Belgie ?
» JOINT U17 scouting Nederland
» Sterkte van je competitie
» Nodig een vriend(in) uit voor jouw competitie
» (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: NON-HATTRICK :: Niet-HT-
Ga naar: