Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Voetbal competitie in België en Nederland

Ga naar beneden 
+16
Pettachi
Groznyy
wollie
Tokiodixx
FS STM
pvd
SemTex
blaerie78
thomaapje
MrJim
mzo
Powerzorro
brent_g
Kevm81
PowerNRJ
_Rolex
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende
AuteurBericht
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime5/12/2008, 02:37

[quote="_Rolex"][quote="mzo"]
PowerNRJ schreef:

Trouwens gaat weer lekker met Heerenveen echt een trots in europa top
Feyenoord, net zon trots hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime5/12/2008, 09:13

[quote="Thomaapje"][quote="_Rolex"]
mzo schreef:
PowerNRJ schreef:

Hier zit het ook diep zeker?
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime5/12/2008, 10:56

[quote="Kevm81"][quote="Thomaapje"]
_Rolex schreef:
mzo schreef:
PowerNRJ schreef:

Hier zit het ook diep zeker?
Bij mij zit het al jaren diep gemiddeld 2x per week fluiten

oja voetbal concentreren ale :engel: hihi
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime5/12/2008, 12:18

_Rolex schreef:
mzo schreef:
PowerNRJ schreef:
Thomas Vermaelen (Ajax)
Jan Vertonghen (Ajax

dat zijn de beste Belgen vind ik

Ik vervang Vermaelen zo voor simons
Gelukkig ben jij de enige die zo denkt fluiten

Tja moest de keuze maken tussen van dijk van utrecht of jansen van twente
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime7/12/2008, 19:45

Feyenoord zocht na de thuiswedstrijd tegen De Graafschap met het schaamrood op de kaken de kleedkamer op. Het loopt niet bij de Rotterdammers, maar zelden werden ze zo te kijk gezet als zondag in De Kuip. De degradatiekandidaat uit Doetinchem boekte een overtuigende 1-3 overwinning.

Moehahaha :juich:

NAC weer verloren heuh
Die zakken zo wel :S

En twente nu op 3 aanbidden
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime7/12/2008, 21:56

AJAX drama
De Graafschap wint zijn 6 punten wedstrijd blij
Den Haag zeer knap
AZ, blijft titel kans hebber nummer 1
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime7/12/2008, 23:58

Als ik Real was zal ik nog een spits erbij halen in de winterstop verdedigen kunnen ze wel...............
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: A   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime8/12/2008, 21:12

mzo schreef:
Als ik Real was zal ik nog een spits erbij halen in de winterstop verdedigen kunnen ze wel...............

wedstrijd gezien mzo???

Anders verwijs ik u effe door naar deze beelden en commentaren.... Wink

http://www.as.com/futbol/fotogaleria/jugadas-polemicas/dasftb/20081208dasdasftb_1/Zes
http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-ajuste-cuentas/dasftb/20081208dasdaiftb_27/Tes
http://www.as.com/opinion/articulo/arbitro-cuela-gran-partido/dasopi/20081208dasdaiopi_3/Tes

Tegen de scheidsrechter kan je niet winnen.... Robben uitgesloten na protest voor een tweede niet gefloten penalty op Higuain.... verder met 10/11 terwijl Real daar eig. 4-3 moest voorkomen.... Sevilla lag helemaal in de touwen de tweede helft! Echt weggespeeld! En wat betreft de 4 tegentreffers.... de eerste in buitenspel en de tweede na een fout van Kanouté op Cannavaro.... (die kon niet springen met Romaric omdat Kanouté in zijn nek zat.... alleen is Villar (de baas van de scheidsrechterscommissie in Spanje een Catalaan.... moet ik nog meer vertellen??? Robben en Marcelo kregen genoeg geelom geschorst te zijn in de Classico.... Diarra is nu ook negen maanden out! en Drenthe vervoegd de reeds 9 geblesseerden (vandaag op training)

Ik weet de uitslag reeds van volgend weekend.... Een maat voor niks wordt het... En moest Real goed voor de dag komen dan zal de man int zwart er wel voor zorgen dat de witte garde niet te ver raakt...

Real MAG geen kampioen spelen dit seizoen... dat was gisteren niet de enige keer immers dat we dergelijke arbitrale erreurs zagen tegen de Koninklijke gericht....
Ik ben echt gedegouteert !!!! Zo is er geen SPORT meer!!!
Ik kan gerust toegeven dat Barcelona momenteel beter voetbal brengt en gewoon beter draait dan Real! Geen probleem mee... Maar zoals gister? Das echt een aanfluiting van de sport! Geloof me maar... Geen enkele Madrileen gisteren in Bernabeu aanwezig floot de eigen spelers uit na de eerste thuisnederlaag van het seizoen!!! Bij een wanprestatie (zoals jij een beetje insinueert met het verplicht aankopen van defenders... (er liggen er genoeg in de lappenmand)) zou dit ongetwijfeld een beeld vol witte zakdoekjes en een immens fluitconcert opgeleverd hebben!!!!

Daarnaast: 1 ding!!! CALDERON !!!! Alstublief... hou de eer aan jezelf en treed af! Ge kunt het gewoon niet! De Club is in een zware institutionele crisis verzeild! Ik (en vele andere Madridistas) wil liefst van al de oude president zien terugkeren! FLORENTINO PEREZ!!!!

Grtz, een getormenteerd Real supporter !

B78
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime8/12/2008, 22:12

Ik heb de wedstrijd inderdaad niet gezien, maar als ik naar de ruststand keek 1-3 heb ik inderdaad (wat naar blijkt) een verkeerd vooroordeel.

Maar het lijkt mij toch sterk dat het verschil van 9 punten alleen maar komt door de scheidsrechter(s).
Ook de hoeveelheid blessures is een feit, maar als je Drenthe daar ook al onder gaat scharen..........

Maar ik ben benieuwd zaterdag.
De trainert van Real is zich al lekker aan het indekken, maar ook hij weet denk ik wel dat het wedstrijden opzich zijn.
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime8/12/2008, 22:54

mzo schreef:
Ik heb de wedstrijd inderdaad niet gezien, maar als ik naar de ruststand keek 1-3 heb ik inderdaad (wat naar blijkt) een verkeerd vooroordeel.

Maar het lijkt mij toch sterk dat het verschil van 9 punten alleen maar komt door de scheidsrechter(s).
Ook de hoeveelheid blessures is een feit, maar als je Drenthe daar ook al onder gaat scharen..........

Maar ik ben benieuwd zaterdag.
De trainert van Real is zich al lekker aan het indekken, maar ook hij weet denk ik wel dat het wedstrijden opzich zijn.

tuurlijk komen die negen punten niet alleen door de scheidsrechters.... maar zonder die dwalingen zouden ze toch op een respectabeler afstand gestaan hebben....
maar zoals reeds gezegd... Barca staat verdiend op kop !

Waarom mag Drenthe daar niet bij? Die blesseert zich vandaag als allereerste speler dit jaar es niet in een wedstrijd! (eerste Real-blessure op training) Door de inbreng van drenthe gister kon Real met twee flanken spelen in een 4-4-2 systeem.... dat deed verschillende spelers duidelijk deugd! en het werkte veel beter dan het 1-flanksysteem waar Schuster zo lang aan vasthield.... De blessure van Drenthe en gemis van Robben (geschorst) zrgt voor een bijna vleugellam Madrid.... snappie? De tactische keuzemogelijkheden worden heel miniem (en dat zijn ze al heel lang voor Schuster door de blesuureplaag dit seizoen)

Meer verwacht ik niet dit weekend... en tuurlijk is Schuster alle druk bij Barca aant leggen (en moeten zijn uitspraken met een korrel zout genomen worden).... is dat niet logisch zoals zij spelen nu? en met de voorsprong die ze reeds hebben?

Hala Madrid !!!!!!
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime8/12/2008, 22:57

mzo schreef:

Ge weet toch al wat ze momenteel aant voorbereiden zijn, he?

Silva en Villa..... beiden spelend voor een ploeg in grote geldnood (50M tegen begin januari nodig!)...

Het eerste bod ligt al op Soriano zijn bureau..... Wink
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 09:42

blaerie78 schreef:
mzo schreef:

Ge weet toch al wat ze momenteel aant voorbereiden zijn, he?

Silva en Villa..... beiden spelend voor een ploeg in grote geldnood (50M tegen begin januari nodig!)...

Het eerste bod ligt al op Soriano zijn bureau..... Wink

50 miljoen voor de rechtsback van AJAX, ik ga hem gelijk brengen hoor haha

Maar dus weer een spits (althans een aanvallende speler), begrijp ik persoonlijk echt niet hoor.
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 09:43

Tokiodixx schreef:
"Demouge in beeld bij Club Brugge"

Kunnen jullie wat meer vertellen over hem? Welk soort aanvaller is het? Was hij de vorige seizoenen ook goed, of is dit een uitzonderlijk seizoen? Karakter, ...

Zegt niets maar toch

Ambitieus Willem II verlengt met clubtopscorer Demouge
08/12/2008 21:15

Willem II is erin geslaagd clubtopscorer Frank Demouge voor langere tijd aan zich te binden. De Tricolores bereikten maandag een akkoord met de spits over het openbreken van zijn verbintenis.

Demouge staat nu tot medio 2012 onder contract in Tilburg. 'Dat Frank langer bij ons blijft, betekent meer dan alleen maar een handtekening’, zegt trainer Andries Jonker in de nieuwe Voetbal International. 'Het bestuur geeft duidelijk een signaal af over de ambities.'

Demouge is dit seizoen uitgeroeid tot een goalgetter. De spits maakte in de huidige competitie al twaalf doelpunten in het shirt van Willem II. Alleen Mounir El Hamdoui (AZ) maakte meer goals dan de 26-jarige Nijmegenaar.

Jonker: 'Frank heeft zich bij ons geweldig ontwikkeld en iedereen bij de club loopt met hem weg. Ons systeem is in belangrijke mate op hem afgestemd, maar we kijken niet alleen naar de korte termijn. Ons tot nu toe goede seizoen moet niet incidenteel zijn, en daarom is er daadkracht gewenst.'

Met het sterk verbeterde contract, maakt Willem II eveneens een einde aan alle geruchten over een vertrek van Demouge. 'Het was algemeen bekend dat clubs hem volgden, maar toch heeft niemand zich concreet bij ons gemeld. Op deze manier hebben we de buitenwereld duidelijk gemaakt dat Frank bij ons blijft.'
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 09:45

9/12/2008 - Liverpool houdt verhuur Babel aan Ajax tegen
(Gepost door RvN)

In De Telegraaf laat de zaakwaarnemer van Ryan Babel weten dat de jonge aanvaller op eigen initiatief wilde laten polsen of Ajax belangstelling zou hebben in het huren van de spits. "Ryan zit bij Liverpool naar zijn zin te veel op de bank, wil meer aan spelen toekomen en vroeg mij Ajax te polsen hoe zij tegenover een tijdelijke terugkeer stonden. Nadat er enthousiast werd gereageerd, hebben we Liverpool gevraagd mee te werken. Maar de club wil hem niet laten gaan. Trainer Rafael Benitez vindt Ryan te belangrijk." [reageer]

8/12/2008 - Derksen: 'Tuyp in beeld bij Ajax'
(Gepost door RvN)

De altijd spraakmakende Johan Derksen liet in het programma Voetbal International weten dat Ajax in Jack Tuyp een potentiële versterking voor de tweede seizoenshelft. Ajax zou volgens bronnen van de hoofdredacteur van VI met de transfer bezig zijn, maar zowel Ajax als Volendam ontkennen het bericht. [reageer]

8/12/2008 - 'Olde Riekerink in beeld bij Real Madrid'
(Gepost door RvN)

In het voetbaldiscussie programma Voetbal International werd maandagavond gemeld dat Olde Riekerink in beeld zou zijn bij Real Madrid. Olde Riekerink is sinds juli 2007 Hoofd Jeugdopleiding. Sinds dit jaar heeft hij echter Danny Blind boven zich gekregen, waardoor hij niet meer de vrije hand heeft. [reageer]
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 13:59

mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
"Demouge in beeld bij Club Brugge"

Kunnen jullie wat meer vertellen over hem? Welk soort aanvaller is het? Was hij de vorige seizoenen ook goed, of is dit een uitzonderlijk seizoen? Karakter, ...

Zegt niets maar toch

Ambitieus Willem II verlengt met clubtopscorer Demouge
08/12/2008 21:15

Willem II is erin geslaagd clubtopscorer Frank Demouge voor langere tijd aan zich te binden. De Tricolores bereikten maandag een akkoord met de spits over het openbreken van zijn verbintenis.

Demouge staat nu tot medio 2012 onder contract in Tilburg. 'Dat Frank langer bij ons blijft, betekent meer dan alleen maar een handtekening’, zegt trainer Andries Jonker in de nieuwe Voetbal International. 'Het bestuur geeft duidelijk een signaal af over de ambities.'

Demouge is dit seizoen uitgeroeid tot een goalgetter. De spits maakte in de huidige competitie al twaalf doelpunten in het shirt van Willem II. Alleen Mounir El Hamdoui (AZ) maakte meer goals dan de 26-jarige Nijmegenaar.

Jonker: 'Frank heeft zich bij ons geweldig ontwikkeld en iedereen bij de club loopt met hem weg. Ons systeem is in belangrijke mate op hem afgestemd, maar we kijken niet alleen naar de korte termijn. Ons tot nu toe goede seizoen moet niet incidenteel zijn, en daarom is er daadkracht gewenst.'

Met het sterk verbeterde contract, maakt Willem II eveneens een einde aan alle geruchten over een vertrek van Demouge. 'Het was algemeen bekend dat clubs hem volgden, maar toch heeft niemand zich concreet bij ons gemeld. Op deze manier hebben we de buitenwereld duidelijk gemaakt dat Frank bij ons blijft.'

Ik denk dat Demouge nu geen optie meer is voor Brugge. Ik neem aan dat ze vooral interesse hadden door de combinatie vlot scoren/gratis.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 14:00

Thomaapje schreef:
wrm haalt Ajax Babel niet terug?
Hij speelt in engeland nauwelijks

mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 14:35

Thomaapje schreef:
Thomaapje schreef:

Omdat hij dus niet mag
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 14:44

mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Thomaapje schreef:

Omdat hij dus niet mag

Maar ik heb het wel gezegt :move:

btw hij is zo belangerijk, wrm halen ze niet gewoon een goedkope bankzitter?
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 14:45

Nee hoor ben er mee eens hij mag niet omdat hij te belangrijk is erg vaag vind ik.

In de winterstop wordt er een bod uitgebracht op die trekdrop van Celtic, Jan Vennegoor
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 14:57

Ajax wil Jack Tuyp top
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 15:02

Kevm81 schreef:
Ajax wil Jack Tuyp top

Volgens die man met die sigaar, die heeft altijd gelijk.................
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 15:25

mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Ajax wil Jack Tuyp top

Zal wel net zoiets zijn als toen met den Ouden, las trouwens ook dat ajax Krkic(Bojan) wil?
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 15:31

Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Ajax wil Jack Tuyp top

Zal wel net zoiets zijn als toen met den Ouden, las trouwens ook dat ajax Krkic(Bojan) wil?

AJAX wil ook

Henry
Messi
Klose en Toni

Maar Barca wil Bojan verhuren, en AJAX en Barca blijken iets van een samenwerking te hebben.
Nog nooit wat van gemerkt maar toch
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 15:36

'Schuster wordt vervangen door Juande Ramos'
09/12/2008 13:15

Bernd Schuster lijkt bezig aan zijn laatste uren als trainer van Real Madrid. Spaanse media melden dat Juande Ramos de Duitser dinsdag nog zal opvolgen als coach in Madrid.

Dinsdagmiddag volgt er een persconferentie, waar men naar verwachting de trainerswissel bekend zal maken. Ramos zou dan in het thuisduel met Zenit Sint-Petersburg al zijn debuut maken.

Juande Ramos was tot oktober trainer van Tottenham Hotspur. De voormalig succestrainer van Sevilla werd in Londen ontslagen na de tegenvallende seizoensstart.

Real Madrid verloor zijn laatste twee wedstrijden in de Primera División en de achterstand op koploper Barcelona bedraagt na veertien wedstrijden negen punten. Komende zaterdag staat de wedstrijd Barcelona-Real Madrid op het programma.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime9/12/2008, 22:11

Dan wordt de hunt meteen weer verkocht haha :P
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland   Voetbal competitie in België en Nederland - Pagina 20 Icon_minitime

Voetbal competitie in België en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 20 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De nieuwe bondscoach van Belgie ?
» JOINT U17 scouting Nederland
» Sterkte van je competitie
» Nodig een vriend(in) uit voor jouw competitie
» (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: NON-HATTRICK :: Niet-HT-
Ga naar: