we zijn heel blij met de uitslag, zeker als je weet dat ik 2 Weather-events heb tegengekregen + blessure van een mythische mid net na rust
Van harte ben je hem lang kwijt?
blessure van 4 weken :boos:
gelukkig moet ik volgende zondag tegen een team die zich laat afzakken en met allemaal 17 jarige spelers speelt, daar heb ik hem dus niet echt nodig..het is enkel klote voor zijn vorm, hij zat al in zwak vorm en ik vrees dat hij nu wel verder zal doorzakken
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
we zijn heel blij met de uitslag, zeker als je weet dat ik 2 Weather-events heb tegengekregen + blessure van een mythische mid net na rust
Van harte ben je hem lang kwijt?
blessure van 4 weken :boos:
gelukkig moet ik volgende zondag tegen een team die zich laat afzakken en met allemaal 17 jarige spelers speelt, daar heb ik hem dus niet echt nodig..het is enkel klote voor zijn vorm, hij zat al in zwak vorm en ik vrees dat hij nu wel verder zal doorzakken
Pfffff 4 weken is nog al wat maar ja komt goed joh met jou team haha
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08