Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 02:42
Vanavond weer even een €10 1R toernooi gespeeld om de hoek van 8 man de 1ste plek weer op weten te eisen, toch goed voor €70
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 03:32
nice! hier een enerverend dagje. van - $2400 naar +400. Niet goed voor mn hart dit...
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 07:34
Ik speel op Full Tilt nu, eens kijken of dat wat is, de eerste avond bevalt me prima Beste site met Pokerstars qua layout iig. Ook de toernooi en S&G opties zijn er prima.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 10:01
Eerste toernooi werd ik 9e van de 45 (geen poen). In mijn tweede toernooi daar 1995 spelers 11$, speel ik al vanaf 24.00u, 9 uur dus ... nog 10 spelers over ... benieuwd of ik nu eindelijk eens écht ga cashen, want de nummer 10 krijgt maar 159,60$ ...
Let us watch and pray
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 10:59
Een uur verder, nog 7 over
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 11:24
Lekker op tijd :P
Ik vind trouwens dat Full-tilt voor de lage toernooien weinig te bieden heeft En het is wel erg Amerikaans met toernooien die laat beginnen (daily dollar altijd 2:15) Cashgames zijn daar goed te doen en nu ook rushpoker wat lekker speelt
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 11:50
Tweede geworden 2700$
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 12:36
thedarkgift schreef:
Tweede geworden 2700$
Nice, mooi gedaan
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 12:54
thedarkgift schreef:
Tweede geworden 2700$
gratz!! maar nu mag je weer 1000 toernooien van $2,70 niet zeuren :p nee ff serieus, goed gedaan man!
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 13:07
thedarkgift schreef:
Vanaf morgen speel ik max 4,40$ buyins (buiten met FPP kwalificaties om) toernooitjes, geen rebuy meer. Daarnaast speel ik ook geen S & G meer. Waarom? Omdat bad beats me dan niet boeien.
thedarkgift schreef:
Eerste toernooi werd ik 9e van de 45 (geen poen). In mijn tweede toernooi daar 1995 spelers 11$
2 regels gebroken
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 14:57
Mjah, telt niet op een andere site Ik blijf 11$ limiet spelen nu en misschien pak ik eens een 22$ mee, maar hoger niet.
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Poker 9/5/2010, 15:46
thedarkgift schreef:
Tweede geworden 2700$
Gefeli!
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 14:51
thedarkgift schreef:
Tweede geworden 2700$
Nou waar is mijn aandeel ik ben bankroet momenteel
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 15:41
_Rolex schreef:
Nou waar is mijn aandeel ik ben bankroet momenteel
Moet je ff een account aanmaken op FT, mooie site
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 20:08
Ik ga me trouwens met deze bankroll op FT storten op cashgamen. Daar heb je wat minder veel geluk om überhaupt winst te draaien. Ben benieuwd hoe het me af zal gaan.
Ik speel iig 0,50/1$ , wat geloof ik 100NL is Paul?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 20:46
thedarkgift schreef:
Ik ga me trouwens met deze bankroll op FT storten op cashgamen. Daar heb je wat minder veel geluk om überhaupt winst te draaien. Ben benieuwd hoe het me af zal gaan.
klopt.
maar van de dikgedrukte gedachte zul je toch echt af moeten imo. toernooi of cashgamen, het zijn totaal verschillende spellen, maar beiden hebben een geluksfactor en bij beiden is het alleen winstgevend op de lange termijn als je je over de geluksfactor heen zet en beslissingen maakt die op de lange termijn de meeste winst maken.
Jammer dat je je niet eerst hebt aangemeld bij fulltilt via pokerstrategy. De video's en artikelen zijn een must om bij te blijven leren.
heel veel succes in ieder geval! Vergeet niet dat cashgamen echt een ander spel is. ABC poker is op nl100 nog zeker winstgevend en daar zou ik me aan houden in eerste instantie. Daarnaast is tafelselectie en positie uitzoeken heel belangrijk.
ohja, en gebruik een HUD. Maakt het leven een stuk makkelijker! Ik gebruik pokertracker 3.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 21:32
HUD? Leg uit. Geef ook een eventuele downloadlink.
Bij pokertableratings kun je ook veel stats zien, daar kun je ook goed analyseren waar je je in kunt/moet verbeteren.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 22:26
Probeer maar eens Rush poker op Full-tilt Speelt erg leuk, op 1 tafel haal je zo 300 handen per uur Lekker tempo heb je dan
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 23:25
thedarkgift schreef:
Tip: Begin op een lagere limiet te cashgamen. Ga 0,05/0,10 spelen, en als je na 10.000 handjes in de plus staat, ga je een limiet hoger spelen. Als je dan na nog 10.000 handjes nog steeds op winst staat, ga je weer omhoog. Klinkt suf, maar als je nu 0,50/1 gaat spelen, terwijl je die limiet niet eerder (winnend) hebt gespeeld, voorspel ik dat je je bankroll er in no-time doorheen hebt geragd. Toernooipoker en cashgamepoker is niet te vergelijken, en het kost een stuk minder om het op een lage limiet te leren, dan op een hoge. Verder: wat pvd zegt
Succes!
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 23:28
Heads Up Display, 3 maanden gratis trial. http://www.pokertracker.com/products/PT3/download.php
pokertableratings geeft wel stats, maar geen goede. Zij gaan ervanuit hoeveel je afwijkt van het gemiddelde, maar is het gemiddelde wel de juiste taktiek dan?? Ik zal binnenkort mijn hud laten zien en uitleggen, nu even geen tijd voor.
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 23:31
Pvd, waarom PT3 en geen Hold'em Manager? Is dat een bewuste keus? Hold'em Manager is volgens mij populairder?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 10/5/2010, 23:34
SemTex schreef:
Pvd, waarom PT3 en geen Hold'em Manager? Is dat een bewuste keus? Hold'em Manager is volgens mij populairder?
nee, niet bewust. Ik wilde ze allebei uitproberen en begon met pokertracker. nadat die trial over was wilde ik HEM proberen, maar dat lukte me niet 1,2,3, aan de praat te krijgen en toen ben ik teruggegaan naar pokertracker. Maar ik denk dat ze allebei net zoveel kunnen, alleen anders werken.
misschien wel leuk trouwens; een sessie die ik heb gespeeld en die door pokerstrategy zal worden beooreeld door een pro. http://www.megaupload.com/?d=BJ27L55A jammer dat mijn mic uitstond. Ook is mijn stijl ondertussen een stuk looser en meer fancy moves. Maar op nl100 hoeft dat nog niet om winst te maken.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 16:05
SemTex schreef:
Tip: Begin op een lagere limiet te cashgamen. Ga 0,05/0,10 spelen, en als je na 10.000 handjes in de plus staat, ga je een limiet hoger spelen. Als je dan na nog 10.000 handjes nog steeds op winst staat, ga je weer omhoog. Klinkt suf, maar als je nu 0,50/1 gaat spelen, terwijl je die limiet niet eerder (winnend) hebt gespeeld, voorspel ik dat je je bankroll er in no-time doorheen hebt geragd. Toernooipoker en cashgamepoker is niet te vergelijken, en het kost een stuk minder om het op een lage limiet te leren, dan op een hoge. Verder: wat pvd zegt
Succes!
Bedankt voor de goede tip Alleen ben ik er niet totaal onbekend mee, jaren geleden heb ik ook veel lage limieten gespeeld. Ik weet hoe cashgames werken alhoewel er nog veel verbetering mogelijk is. Ik weet wel dat als je altijd perfect speelt, je toch minder winst haalt dan mogelijk (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik ga gewoon op 100NL spelen (doe dat al 3 dagen nu) en zal na een weekje laten weten hoeveel winst/verlies ik heb.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 16:08
Ok Paul, vraag nummer één Ik heb pokertracker geïnstalleerd, hoe zorg ik dat mijn handen van FT of PS worden gesaved in een map op mijn computer?
Vraag nummer twee, hoe zorg ik dat ik minder rake betaal en hoe werkt rake?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 17:04
ik zit nu niet thuis, maar in pokerstars moet er een optie zijn om je handhistory op te slaan (zorg wel dat dit in het engels staat). Daarna kun je in pokertracker ook deze map selecteren in de 'import'-tab. Op fulltilt moet dit vergelijkbaar zijn, ergens in opties moet je de mogelijkheid hebben. Ook op het pokertracker forum staan de handleidingen per pokerroom uitgelegd, maar anders moet je even tot vanavond wachten.
Minder rake betalen is niet mogelijk. Rake in cashgames is meestal 5% per gespeelde pot. Sommige sites delen dit bedrag dan over alle spelers in de hand, sommige sites alleen over degenen die naar showdown gaan. maar het maakt aan het eind niet zo heel veel uit. Je merkt het niet echt.
Rakeback is wel mogelijk. dit zul je via een affiliatie moeten krijgen (ik dus via pokerstrategy). Ik krijg via pokerstrategy altijd de maximale first depositors bonus als ik me ergens aanmeld, plus vaak nog per maand een rake-race of chase. Wie het meeste rake heeft behaald, krijgt dan een bonus aan het eind van de maand. Zo wacht ik nu op een bonus van de maand april van $750,- waarin ik ongeveer $3000 aan rake had betaald.
Bij fulltilt heeft pokerstrategy daarnaast nog een 30% automoatische rake-back per week. Die wordt elke vrijdag uitgekeerd op je fulltilt rekening. Er zijn uiteraard ook andere affiliates om rakeback te krijgen dan pokerstrategy, maar omdat bij deze site er ook leermateriaal tegenover staat, blijf ik bij deze. Meestal hebben ze ook wel de beste rakebackbonussen.
Tot slot hebben alle pokerrooms een puntenprogramma. Soms kun je hier alleen artikelen voor kopen zoals op stars, maar vaak ook kun je hier cashback voor krijgen. Dit is dan dus ook een vorm van rakeback, want de punten hangen samen met de rake die je hebt betaald.