Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 17:33
K, thanks.
Verlies net in 5 minuten 250$
AA vs QQ waar hij trips en vervolgens quads hit. Andere tafel verlies ik met KK van J10 zo'n 50$. Andere tafel verlies ik een K high flush vs. een A high flush terwijl ik hem no way op een flushdraw had gezet.
Je kunt aan alledrie weinig doen, die handen fold je gewoon niet. Tenminste niet preflop en ook niet als de flop rainbow komt zonder straightkansen en je hebt een hoger pair dan de board.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 17:44
jammer! is variance he Daarom de 25 Buy-in regel. overpair is altijd lastig folden idd. Maar soms moet het toch. Je kunt je handen ook even in weaktight zetten; http://weaktight.com/ als je denkt dat ze misschien toch anders gespeeld hadden kunnen worden. succes!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 19:45
pvd schreef:
overpair is altijd lastig folden idd. Maar soms moet het toch.
Overpair als hij trips krijg met een A Zal vast turn en river zijn dan of preflop dr in Want QQ wegleggen op A-hoog moet kunnen als je niet gaat tilten dat die stomme A weer komt
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 20:16
thomaapje schreef:
pvd schreef:
overpair is altijd lastig folden idd. Maar soms moet het toch.
Overpair als hij trips krijg met een A Zal vast turn en river zijn dan of preflop dr in Want QQ wegleggen op A-hoog moet kunnen als je niet gaat tilten dat die stomme A weer komt
Ik had AA en raise 4$, hij reraised naar 12$, ik rereraise naar 36, hij gaat allin voor 100$, ik call. Op de flop een Q en op de river een Q. Met AA wil je gewoon alles erin zo lijkt me, tegen een ander pair of alle A? combinaties heb ik een toppercentage....
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 20:34
Ow, ja ik let niet op Dacht ff dat jij QQ had
Maar dan is het logisch dat het van jou er in gaat Zieke quads dan
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 20:39
Tjah, tot nu toe heb ik ze allemaal tegen gehad. Dat zou moeten betekenen dat ik ze de volgende keren wel win, in ieder geval op lange termijn ... we zullen zien.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 11/5/2010, 21:42
thedarkgift schreef:
Tjah, tot nu toe heb ik ze allemaal tegen gehad. Dat zou moeten betekenen dat ik ze de volgende keren wel win, in ieder geval op lange termijn ... we zullen zien.
hehe, ik ga trouwens preflop allin met kk, aa, en ak. Niet met qq of lager. In cashgames dan he in toernooien alleen aa en ligt het verder aan hoe groot mijn stacksize is tegenover de speler waartegen ik speel. heb je het al kunnen vinden trouwens lex? hoe pokertracker werkt ?
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 15:48
Als je ver in toernooien komt moet je soms wel blinds stealen met Q10 ofzo,of zelfs allin, ligt wel aan positie en idd stacksize natuurlijk ja. Alleen als je een goede image hebt, krijg je toch wel respect, als je lang hebt gefold kan je ook makkelijk een reraise doen waarop wordt gefold, beslissing is makkelijker als je langer met dezelfde spelers aan een tafel zit.
Heb het nog niet geprobeerd, ik ga zo weer ff cashgamen en dat pokertracker zoek ik morgen wel uit als ik vrij heb
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 17:48
pvd schreef:
misschien wel leuk trouwens; een sessie die ik heb gespeeld en die door pokerstrategy zal worden beooreeld door een pro. http://www.megaupload.com/?d=BJ27L55A
Leuk, ga ik volgende week een keer kijken.
thedarkgift schreef:
pokertracker zoek ik morgen wel uit als ik vrij heb
Heb je PostgreSQL al geïnstalleerd? Dat heb je nodig omdat Pokertracker dat voor de database gebruikt.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 18:31
Ik dacht van wel, dat vroeg hij automatisch met installeren volgens mij.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 20:15
Ik run nu even lekker, mag ook wel, want ik had gisteren 117,30$ verlies Jammer dat ik niet kan vinden bij FT waar ik kan linken.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 20:19
Speelnaam op FT Lex??
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 20:28
MrJim schreef:
Speelnaam op FT Lex??
Is nog even geheim
Win net 140$ met één hand. Ik krijg AK, flop komt A 9 Q, ik bet hij callt, turn komt een A, ik raise, hij reraised allin en ik call. Heeft hij 99, dus ik denk OMG weer genaaid .... valt er een Q op de river Wel zaad voor hem.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 20:58
Je signup bonus vrijspelen gaat ook verdomde hard met cashgamen, al 60$ vrijgespeeld in een paar dagen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 21:25
thedarkgift schreef:
Je signup bonus vrijspelen gaat ook verdomde hard met cashgamen, al 60$ vrijgespeeld in een paar dagen
Als je highstakes speelt wel :P
Ik heb het er nooit vrij gespeeld
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 21:33
thomaapje schreef:
Als je highstakes speelt wel :P
Ik heb het er nooit vrij gespeeld
Mjah 0,50-1 is niet echt highstakes...
Wat is jouw bankroll eigenlijk, dat je bij 1,10$ toernooitjes blijft? Want je bent wel profitable, al is het maar 1%.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 22:06
1% ja? Nog best netjes als je ziet dat ik de laatste tijd mijn geld aan het wegdonken ben omdat ik die $1 toernooien niet echt meer serieus neem (ook weinig tijd om echt in poker te investeren op dit moment)
Mede daardoor staat mijn PS roll nog maar op $50 FT = $105 HP = $185 (maar daar speel ik eigenlijk nooit)
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 12/5/2010, 22:08
K.
Help.
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 01:25
betfair heb ik niet, maar; = google 'pokertracker betfair configuration' http://www.pokertracker.com/products/PT3/docs/Betfair_Configuration_Guide.pdf
wat is je first deposit bonus eigenlijk ? nu je serieus met poker bezig gaat lex, zou ik je toch echt aanraden bij pokerstrategy te komen. Je kunt handen laten analyseren, gratis coachings volgen, artikelen / video's lezen, etc, etc. Maar goed je moet het zelf weten
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 11:12
thedarkgift schreef:
K.
Help.
Topic over zelfde foutmelding: http://www.cardschat.com/f13/poker-tracker-3-a-173708/
Quote:
Start FTP and configure it to save hand histories to a file. (Options>Hand History)
Start PT3 Import tab> Auto Import tab> Select FTP Look to the right side of the screen and select the Full Tilt Configuration and tell it where you store your hand histories
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 12:40
Handen analyseren kan ook bij pokercity Wij hebben tenminste Rolf Slotboom en Steve Wong als lid
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 14:36
thomaapje schreef:
Handen analyseren kan ook bij pokercity Wij hebben tenminste Rolf Slotboom en Steve Wong als lid
als je maar een bron hebt om jezelf te verbeteren. boeken, pro's , whatever. en ik prefereer een bron waarvan de leden geen blauwe envelop op de mat krijgen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 15:01
Een van de eerste handen in een toernooi 3way all-in met dus de startstack ongeveer
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 16:30
SemTex schreef:
Topic over zelfde foutmelding: http://www.cardschat.com/f13/poker-tracker-3-a-173708/
Quote:
Start FTP and configure it to save hand histories to a file. (Options>Hand History)
Start PT3 Import tab> Auto Import tab> Select FTP Look to the right side of the screen and select the Full Tilt Configuration and tell it where you store your hand histories
Dit heb ik zo gedaan en nog pakt hij 'm niet
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 16:32
pvd schreef:
wat is je first deposit bonus eigenlijk ? nu je serieus met poker bezig gaat lex, zou ik je toch echt aanraden bij pokerstrategy te komen. Je kunt handen laten analyseren, gratis coachings volgen, artikelen / video's lezen, etc, etc. Maar goed je moet het zelf weten
100% en een percentage rakeback vlgs mij. Ik vind die test een beetje gaar aan het begin van pokerstrategy.