Gisteren kreeg ik KK ook drie allin, QQ en AA en QQ won. Hoezo een colddeck...
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 16:57
Nah, laat dat pokertracker maar, ik heb alles geprobeerd. Hij moet ze naar processed moven, maar je handhistory kan je daar niet saven. Dan maak ik een handhistorymap aan, en geef dat aan bij FTP, dan geef ik het aan bij pokertracker die dan weer aangeeft dat dat niet kan. Prima, dan houdt het op.
Geeft dat programma alleen procenten aan tafel? Of wat zijn de voordelen?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 17:01
159ste geworden net in een toernooi bijna 4 uur aan 1 tafel gezeten en toen de laatste vertrok mocht ik ook een nieuwe tafel gaan zitten Daar kwam ik met 50bb's aan zitten en ging ik met 8 handen out
Ik ga nooit meer blindbattles uitvoeren
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Poker 13/5/2010, 21:54
Grootste pot ooit voor mij 297$ en verloren natuurlijk
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 14/5/2010, 01:43
balen.
voor de voordelen; kijk even de video die ik heb gepost. dan zie je de stats. voor een goede cashgame speler is het onmogelijk zonder hud te spelen online
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 14/5/2010, 16:07
Ik zie die video niet, maar heb hem eindelijk werkend, ik ga zo spelen en dan zie ik 't wel
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 14/5/2010, 16:37
Speel er nu een half uur mee, maar veel nut vind ik het niet hebben...
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 14/5/2010, 21:51
DFG van vandaag Na 3 kwartier nog 2000 over Wordt aan alle kanten rereraist en kan niks doen Krijg ik een all-in met QQ vs TT River die fucker een fucking 10
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 14/5/2010, 21:57
Twee outers zuigen.
Ik ging top in een megatoernooi, kon gratis checken op de BB met A2 valt de flop 3 4 5 (twee ruiten) gaat die gast allin met J 7 van ruiten, komt er een 6 op de turn....gaaaaaaap
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 14/5/2010, 23:36
Geld erin op de turn, ik word er zo triestig van
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 00:57
3,30+ op FT van de 1697 spelers nog 37 over, kans op een finaletafel is nog aanwezig
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 01:34
thedarkgift schreef:
3,30+ op FT van de 1697 spelers nog 37 over, kans op een finaletafel is nog aanwezig
Soms zo lelijk er uit en soms wel ver komen he
Dat laatste lukt hier niet
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 01:59
Combinatie van goed inschatten, geduld en mazzel. Nog 16 over trouwens, sta 6e qua chips.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 02:24
13e geworden, verloor met K9 van J9 en erna met A8 suited (button) van AK (SB) helaas.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 04:25
Onze grote vriend die me geld heeft opgeleverd is busted Nadat ik merkte dat er argwaan was heb ik zijn hattrick gegevens eens gecheckt op via google gezocht En kwam tot de conclusie dat het een SCAMMER is (pokernews kende hem onder een andere naam) Ik kwam tot een naam en dat is dezelfde naam als die de anderen (op een andere manier) te weten zijn gekomen
Vanavond uren met het hele forum op msn gezeten en hierover gepraat, dingen uitgezocht Zijn mail, Holland poker account, full-tilt account etc gehackt (ik ontken alles dat ik hier de schuldige van ben ) Moet je maar niet je mailwachtwoord hetzelfde hebben als je hattrickww Zijn oorspronkelijke mail is onbreekbaar, evenals zijn pokerstars met al het geld er op (de andere acc's zijn leeg)
Hij had nog 3x backingtopic open staan totale waarde van verkopen $2500 Pokernews is ook al $3300 armer en hij is al meer bekend
Nu tijd om rustig te gaan slapen 5,5 uur later gaat mijn wekker om te gaan shoppen
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 12:08
thedarkgift schreef:
13e geworden, verloor met K9 van J9 en erna met A8 suited (button) van AK (SB) helaas.
Het wrange is, dat hij verliest van zijn eigen favoriete hand lol. Maar goed wel frusty dat als je de beste hand hebt toch weer verliest van die ene kaart die net niet mocht vallen.
Heb een paar uurtjes gekeken bij lex, en moet zeggen dat ik weinig fouten heb gezien.Het is net dat beetje geluk wat je mist op dat moment.
1 hand was een beste gok, maar die pakte perfect uit en lef werd gewoon beloond.Toen ik jou op 650k chipz zag staan had ik echt het gevoel dat je het zou halen, maar zo zie je maar weer hoe schijn bedriegt en binnen no time van een goede stack naar nihill kan gaan. En dan je laatste kaart a8 klaver allin die snapte ik dondersgoed, want met een lage stack heb je gewoon een push nodig en tja zal je net zien dat naast jou AK bivakkeert
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 12:14
thomaapje schreef:
Onze grote vriend die me geld heeft opgeleverd is busted Nadat ik merkte dat er argwaan was heb ik zijn hattrick gegevens eens gecheckt op via google gezocht En kwam tot de conclusie dat het een SCAMMER is (pokernews kende hem onder een andere naam) Ik kwam tot een naam en dat is dezelfde naam als die de anderen (op een andere manier) te weten zijn gekomen
Vanavond uren met het hele forum op msn gezeten en hierover gepraat, dingen uitgezocht Zijn mail, Holland poker account, full-tilt account etc gehackt (ik ontken alles dat ik hier de schuldige van ben ) Moet je maar niet je mailwachtwoord hetzelfde hebben als je hattrickww Zijn oorspronkelijke mail is onbreekbaar, evenals zijn pokerstars met al het geld er op (de andere acc's zijn leeg)
Hij had nog 3x backingtopic open staan totale waarde van verkopen $2500 Pokernews is ook al $3300 armer en hij is al meer bekend
Nu tijd om rustig te gaan slapen 5,5 uur later gaat mijn wekker om te gaan shoppen
Hoeveel ben jij kwijt aan deze oplichter??
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 12:28
thedarkgift schreef:
Speel er nu een half uur mee, maar veel nut vind ik het niet hebben...
waar je als eerste op moet letten is vpip en pfr. vissen spelen meestal vpip boven de 35 en groot gat met pfr. 25 en lager. regulars en goede spelers spelen meestal 26-24 tot 18-16 afhankelıjk van hoe loose ze zijn. Hiermee kun je dan een range van je tegenstander inschatten. daarnaast de agression factor (wie moet je laten bluffen. en wat zijn calling stations) en wtsd; wie gaat er veel naar showdown en moet je dus niet tegen bşuffen. vervolgens kun je de stats dan uıtbreıden naar cbet%, fold to cbet%, 3bet%, fold to 3bet%, etc etc
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 12:31
dıe 88 hand ıs wel heel zuur trouwens. hıer nogmaals de vıdeo http://www.megaupload.com/?d=BJ27L55A
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 17:22
pvd schreef:
dıe 88 hand ıs wel heel zuur trouwens. hıer nogmaals de vıdeo http://www.megaupload.com/?d=BJ27L55A
Ik kan geen .camrec bestanden openen.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 18:03
thedarkgift schreef:
pvd schreef:
Ik kan geen .camrec bestanden openen.
Ik ook niet
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 18:20
_Rolex schreef:
thedarkgift schreef:
pvd schreef:
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 19:28
_Rolex schreef:
thomaapje schreef:
Hoeveel ben jij kwijt aan deze oplichter??
$15 gegeven, kreeg er $50 voor terug en heeft $15 gehouden voor week 2/3 Meer heb ik niet in hem, dus ik sta gewoon $35 positief
Maar officieel is hij me dus nog $15 schuldig, of $6 wat het eigenlijk over had van de laatste week
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 15/5/2010, 19:51
MrJim schreef:
_Rolex schreef:
thedarkgift schreef:
pvd schreef: