Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 15-06-2009 15/6/2009, 22:45
Wel een leuke: Hoor eens, Gerjan Linning is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
FF een vraagje. Als er staat dat mijn jeugdmid maximum redelijk spelmaken heeft, dan kan hij daar niet meer boventrainen, juist?
nou het kan zijn dat hij nu laag zit in spelmaken, en uiteindelijk redelijk(hoog) kan worden. enkel als gezegd wordt dat hij is uitgetraind, weet je zeker dat hij niet meer training nodig heeft.
thomaapje Goddelijk