Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)

Ga naar beneden 
+4
pvd
thomaapje
mzo
Kevm81
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Land : Nederland
Trainingsvorm : Scoring
Registration date : 22-08-08

Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Empty
BerichtOnderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 08:04

Wie zitten er nog meer in de beker behalve Pettachi en ikzelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 08:25

Volgens mij

PowerNRJ
Groznyy
PvD

En misschien nog een paar leden die niet meer inloggen
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 09:02

Ik niet iig Wink
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 11:26

Ja, ik ook!
en nog een ronde moet kunnen lukken denk ik.
http://www.free-play.nl
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 12:20

Ik ga eruit vrees ik, wou nog een midje aantrekken vandaag.. maar dat werd een hele hoge prijs helaas..
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 12:28

Kevm81 schreef:
Ik ga eruit vrees ik, wou nog een midje aantrekken vandaag.. maar dat werd een hele hoge prijs helaas..

Is de markt hoog, of de speler die je op het oog had?
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 12:37

mzo schreef:
Kevm81 schreef:

Is de markt hoog, of de speler die je op het oog had?
de speler die ik op t oog had, er was nog iemand die hem perse wou hebben..
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 13:22

Hier eerste bekerloze-ronde. Sad

Een ploeg uit Japan komt op bezoek. Zal 2-5-3 spelen en wat passen trainen.
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 13:38

Tokiodixx schreef:
Hier eerste bekerloze-ronde. Sad

Een ploeg uit Japan komt op bezoek. Zal 2-5-3 spelen en wat passen trainen.

Hier nog 1, wel een risico met 3de spits is mijn beste A-verdediger Embarassed
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 14:38

als iemand kan mag hij mijn verslag ook posten...
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 14:43

Pettachi schreef:
als iemand kan mag hij mijn verslag ook posten...

De wedstrijd is bezig, we zitten in de 43e minuut van de eerste helft.
Het is bewolkt vandaag boven Processieweg-Arena, maar doordat de regen achterwege blijft, zijn er 27500 enthousiaste toeschouwers opgedaagd om hun ploeg aan te moedigen. Erps-Kwerps speelt in een 3-5-2-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Lefrère - Zupan, Alessandría, Ammeter - Noroila, Kramp-Salecker, Morandi, Firet, Taelman - Desutter, Röwer.

Holcim begint de wedstrijd met een 3-5-2-opstelling. De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Vergote - Kozaczek, Halman, Nóbrega - Sējējs, Vranken, Lansing, Pacheco, Flambeck - Teerlinck, Valencia.

Holcim probeert gebruik te maken van zijn vaardigheid om door het midden aan te vallen. Na 15 minuten vindt Holcim-speler Kenzo Teerlinck een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zetten. Het publiek begint weer te zingen, want Erps-Kwerps-speler Rudie Taelman heeft zopas een voorzet vanop de rechterflank binnengekeild. Zo staat het in de 36e minuut terug gelijk: 1 - 1. Alejandro Valencia dartelt tot in het strafschopgebied van de tegenstander nadat een centrale verdediger van de thuisploeg hem knullig de bal had gegeven in de 37e minuut. Met een brede glimlach tikt hij de bal achter het steunbeen door in doel: 1 - 2 voor Holcim. De scheidsrechter toont Holcim-speler Svens Sējējs een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander.
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 14:44

Ikzelf sta ondertussen reeds 3-0 voor. Tegenstander pic't en heeft B-spelers opgesteld ... zijn berichtje echter te laat gelezen om er te kunnen op anticiperen Sad .
Citaat :

De ruststand is 3 - 0. Lochristi, dat een balbezit had van 76 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

In de 60e minuut komen er nog 2 wissels normaal gezien. Nu maar hopen dat blessures uitblijven!

Ronde 6 is zeker, dus ik mag niet klagen! Benieuwd wie ik daarin zal treffen ... stiekem hoop ik op een doenbare IVe klasser om zo eventueel voor de eerste keer te kunnen doorstoten naar de 7e ronde blij .
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 14:53

Groznyy schreef:
Ikzelf sta ondertussen reeds 3-0 voor. Tegenstander pic't en heeft B-spelers opgesteld ... zijn berichtje echter te laat gelezen om er te kunnen op anticiperen Sad .
Citaat :

De ruststand is 3 - 0. Lochristi, dat een balbezit had van 76 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

In de 60e minuut komen er nog 2 wissels normaal gezien. Nu maar hopen dat blessures uitblijven!

Ronde 6 is zeker, dus ik mag niet klagen! Benieuwd wie ik daarin zal treffen ... stiekem hoop ik op een doenbare IVe klasser om zo eventueel voor de eerste keer te kunnen doorstoten naar de 7e ronde blij .

berichtje of niet, in de beker zou ik niemand vertrouwen..
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 14:54

Pettachi schreef:
Groznyy schreef:
Citaat :

Niet alleen in de beker vertrouw mezelf nog geen eens top

Jou ruststand is 1-2, 58% bb voor jou
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 14:55

Pettachi schreef:
Groznyy schreef:
Citaat :

idd, 1tje ging tegen mij zelfs motsen nadat hij had gemaild dat zijn doelstelling al binnen was. nooit vertrouwen die gasten!
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 15:07

Dat klopt, ja. De kans dat hij zich er niet ging aanhouden zou er ook geweest zijn natuurlijk ...

Dan maken we er maar een doelpuntenfestijn van. 4-0!
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 17:04

Erps-Kwerps 1 - 4 Holcim (235244962)
17-06-2009 13:00
De paraplu's konden dichtblijven in Processieweg-Arena, en ondanks de overtrekkende regenwolken bleven de 27500 voetbalfans kurkdroog. Erps-Kwerps stelde zich op in een 3-5-2-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Lefrère - Zupan, Alessandría, Ammeter - Noroila, Kramp-Salecker, Morandi, Firet, Taelman - Desutter, Röwer.

De coach van Holcim had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: Vergote - Kozaczek, Halman, Nóbrega - Sējējs, Vranken, Lansing, Pacheco, Flambeck - Teerlinck, Valencia.

Holcim probeerde zich te richten op aanvallen door het midden. Na 15 minuten vond Holcim-speler Kenzo Teerlinck een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten. In de 36e minuut viel tot vreugde van het Erps-Kwerps-publiek de gelijkmaker, 1-1, toen Rudie Taelman van rechts doorkwam en afrondde met een mooie droge knal. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Alejandro Valencia in de 37e minuut de 1-2 voor Holcim kon scoren. Toen Holcim-speler Svens Sējējs vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman. Bij rust stond er 1-2 op het scorebord. Holcim domineerde de wedstrijd en mocht 58 procent balbezit laten aantekenen.

Svens Sējējs van Holcim strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 55e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1-3. Holcim-speler Tõnn Halman slalomde in de 68e minuut door de vijandelijke defensie en leek te gaan scoren, maar van links kwam nog een verdediger in die de bal van de lijn haalde. In de 73e minuut sneed Holcim-speler Don Lansing door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 1-4. Hierna verlaagde Holcim het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken. Dariusz Kozaczek van Holcim wilde wel verder spelen, maar in de 85e minuut werd de beslissing genomen om hem te wisselen voor William Escobedo. De spelers van Holcim konden de overwinning bijna proeven. Ulf Flambeck had dan ook niet veel haast om het veld te verlaten toen hij in de 85e minuut werd gewisseld voor Christian Cancelli. Tevreden met het spelverloop tot dusver gaf de coach Benjamin Svevo een kans zich te bewijzen. De Holcim-speler kwam er na 85 minuten in voor Rafael Nóbrega. Holcim had met 59 procent balbezit een veldoverwicht.

Bij Erps-Kwerps verdiende Maiko Kramp-Salecker eigenlijk wel een gouden medaille. Hij was overduidelijk de man van de wedstrijd. Het spel van Ehrhard Zupan viel echter tegen. Het is maar de vraag of er van hem volgend seizoen een voetbalplaatje wordt gedrukt. Bij Holcim verdiende Elmo Vergote eigenlijk wel een gouden medaille. Hij was overduidelijk de man van de wedstrijd. Als William Escobedo echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. Er werd afgefloten op 1-4.
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 17:13

7-0 is het geworden. +1 blessure, dat valt mee. 1 speler staat nu wel op 2 gele kaarten ... ik hoop dat hij zondag geen extra kaart pakt.

Volgende tegenstander is een taaie IVe klasser, maar wel haalbaar. Wellicht ga ik er dus weer vol tegen aangaan ... als de vormen zo blijven of iets stijgen en blessures of rode kaarten uitblijven.
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 17:46

Gefeliciteerd voor alle Belgen!
Ik ben er toch nog niet helemaal gerust op. Ik denk dat mijn invallers het veld niet in zullen mogen (minimaal 2 voor, in de 60e minuut)
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 18:57

1 - 0 Kostas Dintsikos 18'
2 - 0 Rob van der Hilst 32'
3 - 0 Laurits Boe 35'

Hier was ik al bang voor;
The game was a stalemate so far, with possession split evenly between the teams.

En nu gaan wel mijn wissels erin komen, maar niet op het middenveld, wel op de wing.
thuis spelen blijft ook leuk trouwens; The team played a match. Spectator income amounted to 272 014 €.
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 19:54

PvD schreef:
1 - 0 Kostas Dintsikos 18'
2 - 0 Rob van der Hilst 32'
3 - 0 Laurits Boe 35'

Hier was ik al bang voor;
The game was a stalemate so far, with possession split evenly between the teams.

En nu gaan wel mijn wissels erin komen, maar niet op het middenveld, wel op de wing.
thuis spelen blijft ook leuk trouwens; The team played a match. Spectator income amounted to 272 014 €.

3-1 gewonnen, geen invallers gehad.
geen blessures
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 19:56

Hey, hattrick live is vernieuwd :P
wel lelijk lezen :S
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 20:01

3-1 gewonnen, flink gezwijnd.
geen blessures
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 20:06

Thomaapje schreef:
Hey, hattrick live is vernieuwd :P
wel lelijk lezen :S

Inderdaad persoonlijk vind ik het zwaar wennen vooral als je meerdere wedstrijden aan het volgen ben

3-4 verloren in een 2-5-3 opstelling, mijn 3de spits rood gehad in de 72ste minuut
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime17/6/2009, 20:09

Meerdere wedstrijden volg ik zondag pas weer :P

4-0 winst, geen blessures
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)   Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5) Icon_minitime

Oefen- en bekerwedstrijden (Week 5)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oefen- en bekerwedstrijden(Week 8)
» Oefen - en Bekerwedstrijden (Week 12)
» Oefen- en bekerwedstrijden (week 8)
» Oefen- en bekerwedstrijden (week 5)
» Oefen- en bekerwedstrijden(Week 9)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum