Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 24/6/2009, 23:28
Dit vind ik nou altijd zo leuk;
mijn team; TSI 657 890 Wage 253 446
mijn volgende tegenstander; TSI 678 100 Wage 469 646
op zich dus logisch dat ik kansen zie.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 24/6/2009, 23:35
Uhu, kansen heb je zeker! Altijd leuk trouwens om een team verdiend uit te schakelen met een hoger loon .
Ik zie ook kansen overigens! Heel wat kansen eigenlijk. De IIIe klasser die ik tref is één van de minst sterk IIIe klassers.
HIJ: TSI 805 810 Loon 308 480
IK: TSI 681 260 Loon 278 360
Waarvan 1 speler al €100.000 loon voor zijn rekening neemt. Verder is er een speler van hem met €30.000 loon voor 6 weken KO. Hij heeft de laatste tijd ook nooit meer ratings gehaald dan 265.
Verder nog enkele zaken die in mijn voordeel spelen: geen derby, voorspelbare line-up, geen ontzettend actieve manager, zijn coach heeft rampzalig leiderschap dus ik voorspel een niet heel erg hoge teamgeest en hij moet zondag tegen de sterkste in de stand waardoor hij zal verliezen (ga ik toch vanuit) waardoor het zelfvertrouwen ook laag zal zijn.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 25/6/2009, 08:12
Komen bij mij joden op bezoek.
Nah ze zijn welkom hoor haha
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 25/6/2009, 08:40
Damn ik had de 8ste ronde ook best kunnen halen..
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 14:01
Succes aan onze bekeraars!
Hier komt gewoon een Let op bezoek.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 14:04
Heb een redelijk lastige tegenstander om (op pic) van te winnen..hopelijk kunnen we nog een ronde (of 2) verder gaan.
Als iemand mijn match kan/wil volgen en hier posten zou dat leuk zijn !
bedankt
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 14:05
Groznyy schreef:
Uhu, kansen heb je zeker! Altijd leuk trouwens om een team verdiend uit te schakelen met een hoger loon .
Ik zie ook kansen overigens! Heel wat kansen eigenlijk. De IIIe klasser die ik tref is één van de minst sterk IIIe klassers.
Waarvan 1 speler al €100.000 loon voor zijn rekening neemt. Verder is er een speler van hem met €30.000 loon voor 6 weken KO. Hij heeft de laatste tijd ook nooit meer ratings gehaald dan 265.
Verder nog enkele zaken die in mijn voordeel spelen: geen derby, voorspelbare line-up, geen ontzettend actieve manager, zijn coach heeft rampzalig leiderschap dus ik voorspel een niet heel erg hoge teamgeest en hij moet zondag tegen de sterkste in de stand waardoor hij zal verliezen (ga ik toch vanuit) waardoor het zelfvertrouwen ook laag zal zijn.
tegen wie speel je vandaag?
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 14:57
Pettachi schreef:
Heb een redelijk lastige tegenstander om (op pic) van te winnen..hopelijk kunnen we nog een ronde (of 2) verder gaan.
bedankt
Newbjes had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
45:00 De ruststand is 1 - 4. 37:59 37 minuten zijn er gespeeld, Newbjes breekt door op links en Karsten Rüchel-Kleist schiet, oh mensen wat een doelpunt, de achterstand is verkleind tot 1 - 4. 36:56 Holcim verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te kunnen concentreren op de verdediging. 36:20 Yente Catteeuw vergroot de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 4. Een wereldgoal. 35:01 De coach van Newbjes is vastbesloten om zijn geluk op een andere manier te beproeven en geeft nieuwe orders door aan zijn spelers. 34:36 34 minuten zijn we onderweg. Holcim-speler Yones Achten komt vanuit het niets. Hij pikt de bal op, kapt, schiet... Jaja, binnen! 0 - 3. 33:38 Alejandro Valencia van de bezoekende ploeg haalt voordeel uit een fout die veroorzaakt wordt door slechte communicatie tussen de keeper en de verdediging. Hij komt alleen voor doel en scoort de 0 - 2 in de 33e minuut voor Holcim. 06:32 Een hoekschop van Tõnn Halman bereikt het hoofd van een hoog klimmende Federico Ballesteros, die zo de 0 - 1 scoort. 01:11 Newbjes focust op aanvallen over de flank. 00:00 De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Vergote - Läfvenström, Ballesteros, Halman - Valencia, Pacheco, van den Brekel, Lansing, Achten - Catteeuw, Hermon.
00:00 Holcim speelt in een 3-5-2-opstelling. 00:00 De volgende spelers betreden het veld: Vekemans - Mánez, Rüchel-Kleist, den Braber - de Aquino, Dezitter, Pannier, Voccoli, Zoetemelk - Pfalz, Liebmann.
00:00 Newbjes begint de wedstrijd met een 3-5-2-opstelling. 00:00 Lekker voetbalweer hier in Hellgium, waar 45850 supporters hopen op een mooie wedstrijd.
Groznyy staat trouwens ook 4-1 voor aan de rust! Nog even en jullie kunnen tegen elkaar spelen :hoeraa:
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 15:05
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
bedankt
45:00 De ruststand is 1 - 4. 37:59 37 minuten zijn er gespeeld, Newbjes breekt door op links en Karsten Rüchel-Kleist schiet, oh mensen wat een doelpunt, de achterstand is verkleind tot 1 - 4. 36:56 Holcim verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te kunnen concentreren op de verdediging. 36:20 Yente Catteeuw vergroot de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 4. Een wereldgoal. 35:01 De coach van Newbjes is vastbesloten om zijn geluk op een andere manier te beproeven en geeft nieuwe orders door aan zijn spelers. 34:36 34 minuten zijn we onderweg. Holcim-speler Yones Achten komt vanuit het niets. Hij pikt de bal op, kapt, schiet... Jaja, binnen! 0 - 3. 33:38 Alejandro Valencia van de bezoekende ploeg haalt voordeel uit een fout die veroorzaakt wordt door slechte communicatie tussen de keeper en de verdediging. Hij komt alleen voor doel en scoort de 0 - 2 in de 33e minuut voor Holcim. 06:32 Een hoekschop van Tõnn Halman bereikt het hoofd van een hoog klimmende Federico Ballesteros, die zo de 0 - 1 scoort. 01:11 Newbjes focust op aanvallen over de flank. 00:00 De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Vergote - Läfvenström, Ballesteros, Halman - Valencia, Pacheco, van den Brekel, Lansing, Achten - Catteeuw, Hermon.
00:00 Holcim speelt in een 3-5-2-opstelling. 00:00 De volgende spelers betreden het veld: Vekemans - Mánez, Rüchel-Kleist, den Braber - de Aquino, Dezitter, Pannier, Voccoli, Zoetemelk - Pfalz, Liebmann.
00:00 Newbjes begint de wedstrijd met een 3-5-2-opstelling. 00:00 Lekker voetbalweer hier in Hellgium, waar 45850 supporters hopen op een mooie wedstrijd.
Groznyy staat trouwens ook 4-1 voor aan de rust! Nog even en jullie kunnen tegen elkaar spelen :hoeraa:
Wie weet, maar liever niet, want 'k zou graag nog wat piccen
Hoe zit het bij mijn tegenstander van zondag?
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 15:14
Crossing staat 3-0 voor en speelt met volgende opstelling : "Crossing kiest voor een 3-5-2-opstelling. 00:00 Aan de aftrap: Panneels - Lanoué, Cherry, Dobre - Nicolae, Yasiukevich, Vázquez, Lust, Monroy - Balyon, Övelgönne."
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 16:09
Pettachi schreef:
Groznyy schreef:
tegen wie speel je vandaag?
Fc Forli, een zeer doenbare IIIe klasser.
En da's dus ook gebleken: 'k heb gewonnen met 6-1. Belgische NT-er Henstra heeft één keer gescoord voor Forli.
Merci voor de support trouwens, dixx!
Geen blessures, noch kaarten trouwens.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 16:39
mooi hoor allemaal, ik hoop dat ik jullie voorbeeld kan volgen. Tegen een III, zoals gezegd, maar alleen zijn middenveld is in orde. Om toch PIC te kunnen spelen zal ik gaan counteren. Naar verwachting stop ik zijn aanval makkelijk af (nog even een leuke counterverdediger gekocht) met 4-4-2. Middenveld zal ik rond de 40% balbezit krijgen, dus hopelijk ook nog wat kansjes zonder counter. Aanvallend komik op de vleugels makkelijk erdoorheen, in het midden zaldat wat moeilijker worden.
Mocht ik het niet redden, heb ik in ieder geval kunnen piccen en kan ik zondag weer wat makkelijker spelen. Competitie blijft het belangrijkst...
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 16:45
Pettachi schreef:
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
bedankt
Wie weet, maar liever niet, want 'k zou graag nog wat piccen
Hoe zit het bij mijn tegenstander van zondag?
De tweede helft ....
Wanneer Yones Achten in de 46e minuut, wordt gewisseld voor Kenzo Teerlinck, gaan de handen van de supporters op elkaar. De speler weet dit duidelijk te appreciëren en groet nog even het publiek voor hij de dug-out induikt. Het spel ligt even stil in de 60e minuut. Daar maakt Newbjes handig gebruik van om naar de nieuwe aanwijzingen van hun coach te luisteren. Na een lage hoekschop scoort Holcim de 1 - 5 wanneer Kenzo Teerlinck de bal laat lopen voor Edwin van den Brekel, die hem aan de tweede paal binnenlegt. Holcim-speler Edwin van den Brekel ontvangt de bal na een goede combinatie dwars door de verdediging van de thuisploeg en plaatst hem zorgvuldig in de hoek van de goal. 1 - 6, het thuispubliek is hier absoluut niet gelukkig mee! Alejandro Valencia van Holcim maakt zich in de 82e minuut knap vrij op de rechterflank. Na een één-tweetje met een ploegmaat scoort hij zelf de 1 - 7. Newbjes-speler Giovanni Voccoli verlaat het veld na 83 minuten, omdat hij na een zware overtreding amper nog kan lopen. Zijn vervanger is Elia Casella. Newbjes-speler Jesse den Braber krijgt een gele kaart na een smerige overtreding. Het gaat Holcim voor de wind in deze wedstrijd. Na 85 minuten besluit de trainer dat hij er nu wel Luca Nuccio kan opbrengen voor Magnus Läfvenström. De spelers van Holcim voelen dat de overwinning in de lucht hangt. Tõnn Halman slentert dan ook op zijn dooie gemak naar de kant wanneer hij in de 85e minuut wordt gewisseld voor Nicola Romito. De knie van Meni Hermon zal een aantal dagen voor ongemakken zorgen, maar gelukkig voor Holcim zet hij de wedstrijd moedig verder. Deze helft was voor Newbjes, dat de bal 55 procent van de tijd in bezit had.
De belangrijkste Newbjes-speler vandaag was Beau Pannier. Elia Casella speelde daarentegen als een pannenkoek. Bij Holcim maakte Don Lansing vandaag het mooie weer. Nicola Romito druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. De eindstand is 1 - 7. Gedetailleerd rapport Fc de newbies FC Holcim Middenveld uitmuntend (heel hoog) formidabel (hoog) Rechterverdediging formidabel (heel hoog) wereldklasse (heel laag) Centrale verdediging uitstekend (laag) wereldklasse (heel laag) Linkerverdediging goed (heel hoog) wonderbaarlijk (heel hoog) Rechteraanval zwak (laag) zwak (heel hoog) Centrale aanval goed (heel laag) uitstekend (hoog) Linkeraanval formidabel (heel hoog) matig (heel hoog)
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 16:53
Ik denk (allez, weet bijna zeker) dat de volgende ronde de laatste ronde voor mij wordt. Ik moet tegen IIe klasser Azzuri die voorlopig nog over alle spelers beschikt + in dezelfde regio gevestigd is als ik. Dus dat thuisvoordeel is alweer wat minder waard.
Verder ben ik voorlopig niet geneigd om het risico te nemen van met een volle A-ploeg te spelen en dus alweer heel wat trainingsplaatsen op te geven voor een winstkans van minder dan 30%.
Tenzij mijn spelers opeens weer de perfecte vorm vinden en Azzuri enkele spelers moet missen, zal ik me misschien nog bedenken. Maar 't zal volgende week woensdag allicht een PIC en een B-team worden.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 16:54
ok, bedankt voor te posten !
en nu maar wachten op de volgende tegenstander...en hopen dat het Dieter niet is
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 17:03
Pettachi schreef:
ok, bedankt voor te posten !
en nu maar wachten op de volgende tegenstander...en hopen dat het Dieter niet is
Daar had je beter wel op gehoopt . Zeker tegen jou zou ik gePIC't hebben en mijn B-team hebben opgesteld + ik ben nu wel te vertrouwen waardoor je een zeer makkelijke wedstrijd kon gehad hebben .
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 20:09
6-0 winst iedereen blijft fit alleen mijn toekomstige trainer out voor 5 weken, maar ja hij is al goed/goed
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 20:26
ik lig eruit. middenveld is toch te belangrijk.
geen enkele counterkans gehad, terwijl mijn verdediging sterker was dan zijn aanval en taktieksterkte wonderbaarlijk. Dat komt ook omdat hij elke kans bijna afmaakte die hij kreeg. dan is een counter natuurlijk niet mogelijk.
nou ja. op de competitie richten dan maar en weer met traden beginnen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 20:31
0 - 1 verloren geen blessures
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 20:58
PvD schreef:
geen enkele counterkans gehad, terwijl mijn verdediging sterker was dan zijn aanval en taktieksterkte wonderbaarlijk. Dat komt ook omdat hij elke kans bijna afmaakte die hij kreeg. dan is een counter natuurlijk niet mogelijk.
Doodjammer!
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 1/7/2009, 23:55
PvD schreef:
Ik ken het, alleen was het bij mij zo dat het middenveld weinig uitmaakte..
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7) 2/7/2009, 00:06
3-4 verloren maar k heb wel het vlaggetje van Macedonië erbij. Volgende week op jacht naar albanie of montenegro.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 7)