Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
nu deze getrokken(niet echt goed maar geld is geld)
Jochum Engelage (260399520) 17 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 08-10-2009 redelijk in vorm, conditie matig Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Zoeken jullie specifiek naar spelers, of naar eendert welk type speler?
Specifiek.
_Rolex schreef:
Talent van verleden week leverde 727k op
Jochum Engelage (260399520) 17 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 08-10-2009 redelijk in vorm, conditie matig Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Wow!! Daar kan je niet anders dan tevreden mee geweest zijn?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Zoeken jullie specifiek naar spelers, of naar eendert welk type speler?
Specifiek.
_Rolex schreef:
Talent van verleden week leverde 727k op
Mijn 3de spits die als opvulling diende (kan redelijk scoren worden, verder niet veel soeps)...kreeg gisteren wel een leuke vermelding !
Citaat :
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Kenneth Devulder de potentie heeft om uitstekend te worden in Passen.
Hij is momenteel pas 15j43dagen..dat kan dus goed komen tegen zijn 17j0d..en zeggen dat ik hem de eerste 2 matchen niet eens heb opgesteld
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Nog nooit gehad ... iemand die uitstekend kan worden in passen.
ben het ook nog niet echt tegengekomen. 'k moet natuurlijk wel nog een tijdje wachten, maar ik denk dat hij toch ook wel zal opbrengen..als hij nu nog eens een nuttige spec zou krijgen is het zeker in orde
edit : net eens op de lijst gekeken..die gaan precies ook makkelijk 1.5M en dan zijn ze nog niet eens 17j0dagen
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08