Op verplaatsing bij de nummer 6. Momenteel 0-6 voor. Ik zal maar enkele psychologen ontslaan zeker ...
Uiteindelijk werd het nog 0-7. 2 spelers geel en zo beiden geschorst voor de beker woensdag. Al vind ik dat veel beter dan schorsing voor competitiewedstrijd...
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
De strijd die ik waarschijnlijk door de vormen ga verliezen Ik hoop op een puntje
Rust, 1-0 achter, 54% bbz
1-0 gebleven, rood voor mijn spelhervattende spits (eerst geel, dus kon sowieso volgende week al niet meer meespelen)
Helaas, de eerste wedstrijd geen punten kunnen pakken dus Zonder de rode kaart was het 1-1 geworden
Lullige nederlaag voor je. De match kon alle kanten uit. Volgende week win je vast en dan kan het weer allemaal. Ik blijf alvast bij mijn ja in de poll.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
De strijd die ik waarschijnlijk door de vormen ga verliezen Ik hoop op een puntje
Rust, 1-0 achter, 54% bbz
1-0 gebleven, rood voor mijn spelhervattende spits (eerst geel, dus kon sowieso volgende week al niet meer meespelen)
Helaas, de eerste wedstrijd geen punten kunnen pakken dus Zonder de rode kaart was het 1-1 geworden
Lullige nederlaag voor je. De match kon alle kanten uit. Volgende week win je vast en dan kan het weer allemaal. Ik blijf alvast bij mijn ja in de poll.
Ja precies, ben opzich ook niet ontevreden over de 1-0
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
3-2 gewonnen van de nr. 3, had nog best last van het pressievoetbal van de tegenstander. Geen blessures, geen kaarten, en nu 10 punten voorsprong op de nr. 2
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
0-4 gewonnen uit op pic tegen de sterkste tegenstander in competitie, nu 10 punten los op de nr 2, ik denk dat ik bijna aan volgend seizoen kan gaan denken...
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08