Whahahahahahahaha Bericht van de koploper als reactie op mijn bericht van de slechte vormen
Citaat :
ach ja , ik dacht dat ik positiespel trainde , maar ik train al sinds de eerste wedstrijd algemeen ! vind je het gek dat de spelers bij mij zo in vorm zijn . ik snap nu ook dat ik bovenaan sta , terwijl ik met dezelvde spelers , vorig seizoen moest vechten tegen degradatie .
Wat een gek hahahahaha Als hij nou weer gewoon positiespel gaat trainen gaat zijn vorm komende vrijdag enorm dalen en ga ik hem pakken :twisted:
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
uit tegen de nr 4 zelf 3de. Piccende inmiddels 1-0 achter
2-0 met de rust wedstrijd lijkt afgelopen. Op naar volgende week dan maar
3-1 verloren, geen kaarten en geen blessures
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
op naar de top1 Middenveld briljant (heel laag) Rechterverdediging matig (zeer hoog) Centrale verdediging formidabel (heel laag) Linkerverdediging zwak (hoog) Rechteraanval slecht (zeer hoog) Centrale aanval redelijk (heel laag) Linkeraanval slecht (hoog)
_Rolex Buitenaards
Gezien de belangrijke 2 komende wedstrijden: - PIC - Zit mijn beste spits op de bank ivm 2x geel Hij zal worden vervangen door een goed spits :P
Ook in de verdediging wat moeten veranderen ivm de vormen
5-0 winst Bij 3-0 had mijn mid met pleister er uit gemoeten voor een verdediger Echter kreeg ging hij daarvoor groggy van het veld en staat nu weer op +3 Dat is een zware domper gezien de 2 komende wedstrijden tegen de koploper
Wel aan mijn doelsaldo gewerkt, want de koploper wint maar nipt met 2-3
Zelfts nog een hattrick voor die invallende goed spits :P
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
4-1 gewonnen met een pullback in de 8ste minuut, onbegrijpelijk, en uiteraard een blessure, deze verdediger was nog niet aan de beurt geweest dus hebben we nu de hele verdediging+wissel en allebei de keepers gehad..
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Uhh je wint en geen blesjes dus uhhhhhh waarom nu weer schijtspel hahahahahaha
En dat met 9 man
_Rolex Buitenaards
Maar jammergenoeg weer eens vergeten om wissels goed in te stellen. Dus geen trainees laten spelen. En de verdediger van 30 die er met +3 vanaf ging is vervanger door een spits.
_Rolex Buitenaards
Maar jammergenoeg weer eens vergeten om wissels goed in te stellen. Dus geen trainees laten spelen. En de verdediger van 30 die er met +3 vanaf ging is vervanger door een spits.
Jij hebt geen strijd, word tijd dat je naar 4 gaat.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Gek he, Heeft een team wat makkelijk mee kan in de IV klasse
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
ik denk dat ik volgend jaar in IV best mee kan doen om het kampioenschap eigenlijk. mijn team is rond en kan nog tot eind volgend jaar mee (ondertussen krijgen 7 A-spelers passen training en zullen dus alleen maar beter worden) Daarnaast nog 6.5m in kas, om alvast te sparen voor de hogere salarissen van de spelers die ik daarna aan ga schaffen.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
ik denk dat ik volgend jaar in IV best mee kan doen om het kampioenschap eigenlijk. mijn team is rond en kan nog tot eind volgend jaar mee (ondertussen krijgen 7 A-spelers passen training en zullen dus alleen maar beter worden) Daarnaast nog 6.5m in kas, om alvast te sparen voor de hogere salarissen van de spelers die ik daarna aan ga schaffen.