xxx verlies, maar dat was voorzien. Optimale training is nu prioriteit.
45:00 Met 60 procent balbezit was radjes in deze helft de sterkste ploeg. 45:00 Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. 30:28 De vaardigheid van FCMF om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, kwam prima uit de verf.
Niet goed genoeg dus
Kreeg net zelfts een kans Dat was al weer een paar weken geleden
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
53%bb voor mij Vaag denk mijn tegenstander dus ook pict. Misschien toch nog een kansje..................
3-3 eindstand
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
xxx verlies, maar dat was voorzien. Optimale training is nu prioriteit.
45:00 Met 60 procent balbezit was radjes in deze helft de sterkste ploeg. 45:00 Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. 30:28 De vaardigheid van FCMF om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, kwam prima uit de verf.
Niet goed genoeg dus
Kreeg net zelfts een kans Dat was al weer een paar weken geleden
2-1 verloren
blijf 3de, nummer 5 verliest mooi
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
3-0 gewonnen van de nr. 3. Ben nu de nieuwe nr. 1 weer. Geen blessures. M'n tegenstander had er maar liefst 3 Ik heb een paar flinke schenenschoppers rondlopen