Tegen de kampioen van vorig jaar Zal een leuke wedstrijd worden
De blessures van de beker van hem zijn natuurlijk net weer pleister geworden
Waarschijnlijk zal ik sowieso de 1ste plaats vaarwel moeten zeggen, ook als ik zou winnen. Nummer 2 heeft een makkelijker team en zal daar vaker gaan scoren
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Achteraf gezien stond mijn opstelling eigenlijk best nog goed, maar het heeft niet mogen baten. Middenveldvoordeel doet enorm veel en dat is vandaag nog maar eens duidelijk geworden.
Toch eens moeten beginnen nadenken voor het aantrekken van nieuwe, betere middenvelders ... .
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
3-2 winst tegen mijn zwart beest Crossing..'t zag er weer naar uit dat het zoals vorig seizoen ging uitdraaien, maar uiteindelijk toch gekregen wat we verdienden !
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
8-0 gewonnen van de nr.2 Ik sta nu alleen aan kop. 2 punten los van de nr.2
wel mijn keeper eraf voor 2 weken helaas.
ook balen dat ik geen tijd heb gehad om wissels door te voeren, het was er een geschikte wedstrijd voor geweest. Woensdag heb ik er eigenlijk minder plek voor.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
ook balen dat ik geen tijd heb gehad om wissels door te voeren, het was er een geschikte wedstrijd voor geweest. Woensdag heb ik er eigenlijk minder plek voor.
Wat heeft wisselen voor nut? Skilltrades?
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Wat heeft wisselen voor nut? Skilltrades?
juist
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Senna brak in de 2e minuut aan de linkerkant door en Senne Christiaensen wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 1-0. Roy Hafkamp had vandaag geen goede dag. Door het modderige veld had hij weinig grip en bleven zijn gevreesde rushes uit. Senne Christiaensen kon niet uit de voeten op het doorweekte veld. Van zijn befaamde technische kunnen was niets te zien. De teams gingen met een 1-0 stand de rust in. Senna domineerde de wedstrijd en mocht 52 procent balbezit laten aantekenen.
Kampioentjes kwam in de 48e minuut op gelijke hoogte (1-1). Een gelukkige vrije schop van Sergio Morand werd door de muur van richting veranderd. In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte Senna-speler Ben de Bie naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Dino Briekeling, die de bal beheerst binnenschoot: 2-1! Deze helft was Senna met 51 procent het meest aan de bal.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08