4 weken is het geworden. Dat betekent dus nog maar eens een vervanger zoeken. *zucht*
Geloof mij het gaat allemaal wennen
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
vandaag 4-1 winst tegen een van de zwaardere kleppers...
Had ik geweten op voorhand dat hij ging counteren dan had ik de kraan niet zo hard opengedraaid op mijn eigen middenveld, en had ik PIC kunnen spelen... maar ja.. achteraf is dat makkelijk gezegd natuurlijk...
Hele mooie stats daardoor... (Thuiswedstrijd en normal...) ;-)
Grtz, B78
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
vandaag 4-1 winst tegen een van de zwaardere kleppers...
Had ik geweten op voorhand dat hij ging counteren dan had ik de kraan niet zo hard opengedraaid op mijn eigen middenveld, en had ik PIC kunnen spelen... maar ja.. achteraf is dat makkelijk gezegd natuurlijk...
Hele mooie stats daardoor... (Thuiswedstrijd en normal...) ;-)
Grtz, B78
Achteraf is een koe in zijn reet kijken inderdaad
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
2-2 tjeee heb ik een keer de overhand op alle posities krijg ik met godsgratie een gelijkspelletje damnzzzz wat kan ht af en toe toch raar in elkaar steken.
mzo Utopisch
2-2 tjeee heb ik een keer de overhand op alle posities krijg ik met godsgratie een gelijkspelletje damnzzzz wat kan ht af en toe toch raar in elkaar steken.
Toch goed bezig jij dit seizoen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
1. Nozems 4 - 10 2. Fc Garfield 4 - 8 3. Real Guarama 4 - 7 4. The Pam's 4 - 5 5. FC Olli 4 - 5 6. Carpediem04 4 - 4 7. Sportclub Joost-Maarland 4 - 3 8. De Dribbelaars 4 - 1
Ik sta vooralsnog 3e in mijn eerste seizoen in de VIe klasse met een doelsaldo van 17 voor en 12 tegen. Heb een zwakke tot matige verdediging dus die krijgt nu de prioriteit bij versterking. Verder moet ik aantekenen dat ik al 3 keer in eigen huis heb gespeeld.
De afgelopen wedstrijd moest ik thuis tegen de huidige nr 7 (6-2 winst), en toen waren dit de ratings (waarbij ik PICte, voor de 2e keer in de competitie dit seizoen):
leuk team heb je! al heb je met die 6-2 best een beetje geluk gehad. nog een beetje versterken (ook middenveld denk ik hoor) en je doet volgend jaar mee voor de titel. Of ben je dat dit jaar al van plan ?
Zlajan Matig
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 40 Teamnaam : Real Guarama Reeks : V.189 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 16-10-08
leuk team heb je! al heb je met die 6-2 best een beetje geluk gehad. nog een beetje versterken (ook middenveld denk ik hoor) en je doet volgend jaar mee voor de titel. Of ben je dat dit jaar al van plan ?
Thanx, ik heb nog niet het plan dit seizoen al mee te doen voor de titel. Mijn middenveld zal zichzelf wel versterken door training en verder zal ik hier en daar even proberen mijn team te versterken door aankopen. Ik ben al twee seizoenen op rij gepromoveerd en vanaf nu wil ik eigenlijk proberen elke keer binnen 3 seizoenen echt mee te doen om de titel al zal dat vast steeds moeilijker worden.