Hier komt de wedstrijd der wedstrijden De nummer 2 en 3 van vorig seizoen die (waarschijnlijk) uit gaan maken wie er eindelijk naar de 7de klasse mag FCMF - vv DORA
Ik speel mooi thuis, en ben er helemaal klaar voor :twisted: Aanpassingen op zijn speelstijl, dus ik verwacht een mooie wedstrijd :twisted:
Dora heeft nu 2x een easy tegenstander gehad, maar denk ik niet gepict gezien zijn middenveld (Thuis redelijk (zeer hoog))
Komt allen kijken (kaartjes zijn bijna uitverkocht) :hoeraa:
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Iemand die mijn verslag eens wil posten? Ik ben niet thuis en kan via telefoon niet op ht. Tbc
FCThe_Blade - FC Holcim 2 - 2
De wedstrijd is bezig, we zitten in de 19e minuut van de tweede helft.
Mooie opklaringen verwelkomen de 61497 toeschouwers in Het Constant aan de stock stadion.. FCThe_Blade opteert voor een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Randwijck - Macário, Omelin, Besset - Boumans, Segundo, Sae-tae, Boerhave, Vellema - Tollaksen, Rockx.
Holcim kiest voor een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Vergote - Philips, Halman, Nóbrega - Niculae, Valderrama, Santini, Lansing, Farghani - Bex, Teerlinck.
Ernest Bex komt opzetten op links en brengt de bezoekers bijna op voorsprong in de 5e minuut. Zijn pegel spat echter uiteen op de lat en kan vervolgens door de defensie worden ontzet. Daar komt de thuisploeg heel goed weg! Er is opschudding in de dug-out in de 17e minuut wanneer FCThe_Blade-speler Barend Segundo hard tegen de grond wordt gewerkt. Na verzorging met de spons kan hij echter doorspelen. Mooie solo door het midden van Ernest Bex. Hij omspeelt de doelman en besluit met een tergend traag balletje richting doel. De bezoekers komen zo op voorsprong in de 23e minuut: 0 - 1 voor Holcim. Kazimir Omelin pikt de splijtende pass vanaf de rechterkant op en punt hem over de doelman van de bezoekers. Een niet te missen kans voor FCThe_Blade. Dit betekent de 1 - 1 in de 24e minuut. In de 39e minuut knalt Tijl Boumans een vrije trap hard rechtdoor. In het bos van benen verandert de bal ettelijke keren van richting om uiteindelijk tegen de netten te belanden. FCThe_Blade komt zo met wat geluk op voorsprong: 2 - 1. Holcim-speler Kenzo Teerlinck belemmert het nemen van een snelle vrije trap voor de tegenstander. Hij krijgt hiervoor een gele kaart in de 39e minuut. 2 - 1 is de ruststand. Holcim dicteerde het spel met 54 procent balbezit.
Don Lansing verliest de bal aan Fabio Vellema nadat hij in zijn eigen defensie aan het dribbelen gaat. Gelukkig gaat het schot ver naast. Een briljant stukje voetbal van de bezoekers op de rechterkant van het veld resulteert in de gelijkmaker. Holcim-speler Kenzo Teerlinck maakt de 2 - 2 in de 54e minuut.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Constantin Niculae dartelt tot in het strafschopgebied van de tegenstander nadat een centrale verdediger van de thuisploeg hem knullig de bal had gegeven in de 74e minuut. Met een brede glimlach tikt hij de bal achter het steunbeen door in doel: 2 - 3 voor Holcim.
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
De wedstrijd is bezig, we zitten in de 42e minuut van de tweede helft.
De trainer van Holcim is duidelijk in zijn nopjes met het verloop van de wedstrijd. Na 85 minuten gunt hij Rafael Nóbrega zelfs een applausvervanging. Tommy Tønnesen neemt van op de bank zijn plaats in. Er staan 85 minuten op de klok wanneer FCThe_Blade-speler Barend Segundo ver uitwijkt op rechts en van daar een scherpe voorzet verstuurt. Er is echter niemand gevolgd, dus de gelijkmaker blijft uit. 87e minuut. Enkele prachtige combinaties in het midden resulteren in een goede dieptepass naar Ernest Bex, die afwerkt met een strak schot recht in de roos. De voorsprong van Holcim vergroot tot 2 - 4.
Mijn eerste jaar in V valt goed mee. Momenteel 6/9 (al 2 uitmatchen). Enkel spijtig van het onterechte verlies op speeldag 1 of ik stond eerste :huh:
Ik kan dit keer duidelijk niet klagen
Surprising matches in V.42
The Nico's team 3-5-2 Play creatively () 1 21.98248 79 99 70 64.5 20.0 32.5 12.0
Nation of Ulysses 3-5-2 Normal () 521.61246 76 99 71 61.5 19.5 30.5 11.5
Mijn tegenstander speelde creatief, maar dat liep precies niet helemaal goed. Mijn 7 koppers, snelle vleugel en onvoorspelbare vleugel dachten er anders over
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Mijn eerste jaar in V valt goed mee. Momenteel 6/9 (al 2 uitmatchen). Enkel spijtig van het onterechte verlies op speeldag 1 of ik stond eerste :huh:
Ik kan dit keer duidelijk niet klagen
Surprising matches in V.42
The Nico's team 3-5-2 Play creatively () 1 21.98248 79 99 70 64.5 20.0 32.5 12.0
Nation of Ulysses 3-5-2 Normal () 521.61246 76 99 71 61.5 19.5 30.5 11.5
Mijn tegenstander speelde creatief, maar dat liep precies niet helemaal goed. Mijn 7 koppers, snelle vleugel en onvoorspelbare vleugel dachten er anders over
dat was dan niet echt slim van hem. Ik 1-1, 51% balbezit, wat me verbaast, want ik moet formidabel (hoog) halen op het middenveld... Ik had meer verwacht. Spannend in ieder geval! succes allemaal!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
ben tevreden met mijn winst vandaag. Ik sta nu al 2 punten los op de nr 2 en 5 punten los op de nr 3 en 4.
Volgende week thuis tegen de laatste (vorig seizoen 3de in de reeks), de week erop tegen de huidige nr 2 (dat wordt al direct een heel belangrijke match)
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
grootste overwinning ooit voor mijn team: 11-0, wel tegen eeen botje
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
5-1 thuiswinst tegen de daler uit III die er mee gestopt is, maar pas na ronde 7 botje zal worden....
heel tevreden, op de blessure voor onze wingback na... telkens ik het aandurf om al mijn docs te ontslaan..... heb ik prijs en mag ik ze terug aannemen... Ik begin te denken dat mijn docs ook als fysio's werken....
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Ik win even met 7 - 1 van de andere kampioenskandidaat :hoeraa: :hoeraa: :hoeraa: :hoeraa: :hoeraa: Mijn tactiek heeft gewerkt Blessure van +1, dus die valt mee
Nieuw record aan hatstats (leuk voor de 8ste klasse :P )
Ik win even met 7 - 1 van de andere kampioenskandidaat :hoeraa: :hoeraa: :hoeraa: :hoeraa: :hoeraa: Mijn tactiek heeft gewerkt Blessure van +1, dus die valt mee
van harte. Maar ik denk zo een wedstrijd althans de uitslag heeft je tegenstander niet rustig gespeeld of zo. Weet niet of hij nog in de beker zit????
Maar nog 1 vraag zeker met 3-5-2
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Hier begint de lol in het spelletje een beetje terug te komen. Na een rampzalige seizoensstart (eerste wedstrijd zwaar verloren, 7 weken blessure voor mijn topspits, en een halve training door een gemiste oefenwedstrijd) nu voor de tweede keer op rij gewonnen en goede hoop voor de komende wedstrijden. Mijn twee grootste concurrenten hebben dit weekend gelijkgespeeld, dus laten punten liggen. :hoeraa:
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
van harte. Maar ik denk zo een wedstrijd althans de uitslag heeft je tegenstander niet rustig gespeeld of zo. Weet niet of hij nog in de beker zit????
Maar nog 1 vraag zeker met 3-5-2
Ja 3-5-2 :P Hij heeft niet gepict denk ik, kwa stats blijft hij een beetje achter ook dit seizoen (redelijk (heel laag) uit is nou niet echt een pic middenveld) Maja ik moet er wel bij zeggen dat ik heb gemotst :P