En ik mag het ook tegen een defensieve ploeg opnemen, maar zijn middenveld stelt dan weer niet veel voor. Ik ga (een beetje risicovol) PIC'en, maar da's nodig. Normaal gezien zou ik toch moeten winnen.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
ik speel ook tegen een uiterst defensieve ploeg. Maar door het middenveld te winnen, moet ik toch wel 1 van de 7-8 kansjes kunnen maken. Pic-en is mij te risicovol, dat kan woensdag weer.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Kansloos vanavond denk ik Piccend achter met mijn B-middenvelders 3-0 (en dat terwijl het in de 40ste minuut nog 0-0 stond) Maar de 3 punten zitten er vanavond niet in denk ik...............
Het BB is ook niet echt om naar huis te schrijven slechts 33% voor mij, ik zeg kansloos.....
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Kansloos vanavond denk ik Piccend achter met mijn B-middenvelders 3-0 (en dat terwijl het in de 40ste minuut nog 0-0 stond) Maar de 3 punten zitten er vanavond niet in denk ik...............
Het BB is ook niet echt om naar huis te schrijven slechts 33% voor mij, ik zeg kansloos.....
Auw, 5-1 verloren geen kaarten en iederee blijft wederom fit
Op naar woensdag, TS is paradijs op aarde, is morgen al gezakt maar toch............
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
ik speel ook tegen een uiterst defensieve ploeg. Maar door het middenveld te winnen, moet ik toch wel 1 van de 7-8 kansjes kunnen maken. Pic-en is mij te risicovol, dat kan woensdag weer.
ik kwam slechts 1x door zijn defensie heen Jammergenoeg hij ook 1x door de mijne. Een onterecht gelijkspel, ik had meer verdiend. Titel is nu ver weg.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
ik kwam slechts 1x door zijn defensie heen Jammergenoeg hij ook 1x door de mijne. Een onterecht gelijkspel, ik had meer verdiend. Titel is nu ver weg.
nog even nagekeken... kansenverhouding 1-5, score 1-1. Waarbij mijn doelpunt zelfs kwam uit een SE. hopen dat de ME anderen ook een keer niet goed gezind is...
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
nog even nagekeken... kansenverhouding 1-5, score 1-1. Waarbij mijn doelpunt zelfs kwam uit een SE. hopen dat de ME anderen ook een keer niet goed gezind is...
Als het een troost mag zijn, hier 3-1 verlies met volgende stats!
.........................._RWDM_ ..................................Nation of Ulysses