Uit tegen ik denk een mede ploeggenoot voor een plek bij de laatste 4. Belangrijk dus. Vorig seizoen 1-1 tot de 80ste minuut toen een rode kaart voor mij en de eindstand was 4-1......
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
aangezien ik op mn werk zit, zou ik het fijn vinden als straks iemand mijn wedstrijdverslag kan posten. tnx in advance.
FC Aventus - Curly Kickers 0 - 0 01:43 Aventus leek zich te concentreren op de centrumaanval. 00:00 De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Lobo Viana - Tiracra, Srebnicki, Ludvigsen - van der Hilst, Corstjens, Huo Hai, Barendregt, Hurwitz - Guidi, Dintsikos.
00:00 De 3-5-2-opstelling van Kickers zag er boeiend uit. 00:00 Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Vastbinder - van Furth, Hoes, van Aalst - Weijermans, Cantürk, Barentz, Klein Heerenbrink - Nazım, van Rooijen, Samaniego.
00:00 De coach van Aventus had voor een 3-4-3-formatie gekozen. 00:00 Hoewel het de hele dag bleef plenzen, maakten 34731 doorgewinterde fans er in FC Aventus Arena het beste van.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
FC Aventus - Curly Kickers 0 - 1 13:28 Kickers-speler Sjaak-Jan Barendregt schudde de verdedigers van zich af en scoorde vanaf de rechterflank. De bezoekers namen hiermee een voorsprong van 0-1. 08:38 In de 8e minuut kwam Javier Samaniego, na een mooie beweging door het midden, alleen voor de keeper te staan. Zijn schot ging echter net naast.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
28:11 De vrije trap van Kickers in de 28e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Assane Tiracra, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 0-2! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin! 26:41 Een mooi driehoekje door het midden had een doelpunt moeten opleveren voor Aventus, maar het schot van Wouter Weijermans ging net over.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
35:40 Na een dieptepass vanaf links kwam Kostas Dintsikos in de 35e minuut helemaal vrij in het strafschopgebied. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie kon hij het niet afmaken. 30:36 Hierna verlaagde Kickers het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken. 30:00 De indraaiende corner van Hans Christian Ludvigsen kwam terecht bij de tweede paal, waar Nissim Hurwitz volledig vrij was gelaten. Hij kon eenvoudig inkoppen: 0-3.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Uit tegen ik denk een mede ploeggenoot voor een plek bij de laatste 4. Belangrijk dus. Vorig seizoen 1-1 tot de 80ste minuut toen een rode kaart voor mij en de eindstand was 4-1......
Nah 1-0 achter geen ene kans gehad en mijn tegenstande krijgt kans na kans
59%bb voor hem
mzo Utopisch
51:13 In de 51e minuut dook Aventus-speler Lion van Rooijen op in het centrum, waar hij een briljante pass ontving. Hij wist de verdedigers van de tegenstander te omzeilen en bracht de stand op 1-3.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Na de eerste helft voor met 1-0, best verrassend 53% bb, maar dat zal de tweede helft andersom zijn door mijn conditie hoogstwaarschijnlijk....hoop toch op een stuntje.
Alle overige wedstrijden hebben tot nog toe ook verrassende standen in mijn competitie, hopen dat dit zo blijft.
mzo Utopisch
FC Aventus - Curly Kickers 1 - 3 76:32 Lion van Rooijen kreeg via een door het midden gecreëerde kans een prima mogelijkheid om de achterstand te verkleinen in de 76e minuut, maar was niet koelbloedig genoeg. De bal zeilde meters over.
mzo Utopisch
FC Aventus - Curly Kickers 1 - 3 78:23 Kickers-speler Assane Tiracra kreeg na 78 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
mzo Utopisch
Nah 1-0 achter geen ene kans gehad en mijn tegenstande krijgt kans na kans
59%bb voor hem
Toch nog een puntje 1-1
mzo Utopisch
FC Aventus - Curly Kickers 1 - 3 78:23 Kickers-speler Assane Tiracra kreeg na 78 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
90:00 FC Aventus - Curly Kickers 1 - 3 90:00 Eindresultaat: 1-3. 90:00 Daarentegen speelde Hans Christian Ludvigsen enigszins teleurstellend. 90:00 De beste prestatie werd bij Kickers vandaag zonder enige twijfel geleverd door Mario Alberto Guidi. 90:00 Lion van Rooijen had vandaag simpelweg niet z'n dag. 90:00 Brandon Barentz deed vandaag ongelooflijk zijn best voor Aventus. 90:00 Met 51 procent balbezit was Aventus in deze helft de sterkste ploeg.
88:26 Na 88 minuten in de wedstrijd kreeg Nissim Hurwitz een uitgelezen kans om de score voor de bezoekers op te voeren met een verrassende volley vanaf de rechterkant, maar keeper Tim Vastbinder stond op de goede plaats en tikte de bal corner. 88:13 Na hard werken op de linkervleugel creëerde Kickers na 88 minuten in de wedstrijd een mooie kans om de voorsprong uit te breiden, maar een afmaker diende zich niet aan. 87:18 In de 87e minuut viel Lion van Rooijen van Aventus op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Lion van Rooijen resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
89:12 Het thuispubliek liet zijn afkeuring blijken toen, in de 89e minuut, Aristotelis Mocijūnas door de centrale verdediging heen brak en de achterstand van zijn ploeg terugbracht tot 2-1. 89:30 Briljant samenspel van de bezoekers aan de rechterkant van het veld leidde tot de gelijkmaker. Gewoon-speler Gianfranco Casu maakte de 2-2 in de 89e minuut.