Een wedstrijd die ik de vorige keer uit onverdiend verloor
Kreeg straks dit bericht van hem:
Citaat :
aangezien je niet meer perse hoeft te presteren wil je vanavond best verliezen? m'n middenvelders zijn allemaal gemiddeld slecht in vorm. Dus ik win sowieso niet ciao
1. Ik moet punten pakken om wel 3de te worden straks 2. Hij moet winnen zodat Pinguinforce degradeert
Door zijn bericht toch maar 5-3-2 gaan spelen, wilde eerst 4-4-2 gaan Eens kijken wat het thuis met PIC gaat brengen met 1 centrale mid tegen zijn midjes
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
als iemand mijn verslag kan posten; graag. Ik zit op werk.
Kickers - lets (248134828) 15-11-2009 20:00
De wedstrijd is bezig, maar het is rust.
De 41201 toeschouwers die vandaag afreisden naar Het Zwembad werden overvallen door hevige regenbuien. De 3-5-2-opstelling van Kickers zag er boeiend uit. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Lobo Viana - Srebnicki, Bianchi, Ludvigsen - van der Hilst, Corstjens, Brusse, Barendregt, Hurwitz - Dintsikos, Boe.
lets stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Baboss - Kawayama, Saldés, Jonsson - Zijlstra, Albitskiy, Gris, Mortensen, de Liever - Pedoulakis, Pupazzi.
In de 25e wedstrijdminuut bracht Hans Christian Mortensen de bezoekers na een combinatie door het midden bijna op voorsprong met een spectaculaire omhaal, maar de bal scheerde rakelings over de lat. Kickers brak in de 26e minuut aan de linkerkant door en Kostas Dintsikos wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 1-0. In de 35e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Kickers-speler Isaac Brusse. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 2-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd. Mathias Gris is op zijn best bij slecht weer en liet een paar puike acties zien. Kickers vergrootte de voorsprong toen Sjaak-Jan Barendregt de 3-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette. Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Kickers na een aanval over de linkervleugel op een 4-0 voorsprong kwam. Hans Christian Ludvigsen kwam als doelpuntenmaker in de boeken. Na 41 minuten kwam lets-speler Mathias Gris heel ongelukkig terecht, maar hij wenste zich absoluut niet te laten wisselen. De teams gingen met een 4-0 stand de rust in. Kickers domineerde de wedstrijd en mocht 64 procent balbezit laten aantekenen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Zandosie'03 had het meeste balbezit, namelijk 58 procent. De ruststand was 0-0.
Blijkbaar een derby
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Zandosie'03 had het meeste balbezit, namelijk 58 procent. De ruststand was 0-0.
Blijkbaar een derby
0-0 gebleven Koos voor vleugelaanval en ineens heeft hij wel vleugeldef
net als vorige week 0 kansen gehad
Heb 42% en 45% bbz wel een aanval en krijg geen enkele kans
Blessure van +3 voor de spits die weg moet
Koploper speeld gelijk Radjes wint van Frissen
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08