Maar jammergenoeg weer eens vergeten om wissels goed in te stellen. Dus geen trainees laten spelen. En de verdediger van 30 die er met +3 vanaf ging is vervanger door een spits.
Jij hebt geen strijd, word tijd dat je naar 4 gaat.
Gek he, Heeft een team wat makkelijk mee kan in de IV klasse
ik denk dat ik volgend jaar in IV best mee kan doen om het kampioenschap eigenlijk. mijn team is rond en kan nog tot eind volgend jaar mee (ondertussen krijgen 7 A-spelers passen training en zullen dus alleen maar beter worden) Daarnaast nog 6.5m in kas, om alvast te sparen voor de hogere salarissen van de spelers die ik daarna aan ga schaffen.
Hoe hoog/ laag is je salaris ook weer?
salaris ligt nu rond de 300k totaal.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Maar jammergenoeg weer eens vergeten om wissels goed in te stellen. Dus geen trainees laten spelen. En de verdediger van 30 die er met +3 vanaf ging is vervanger door een spits.
Jij hebt geen strijd, word tijd dat je naar 4 gaat.
Gek he, Heeft een team wat makkelijk mee kan in de IV klasse
ik denk dat ik volgend jaar in IV best mee kan doen om het kampioenschap eigenlijk. mijn team is rond en kan nog tot eind volgend jaar mee (ondertussen krijgen 7 A-spelers passen training en zullen dus alleen maar beter worden) Daarnaast nog 6.5m in kas, om alvast te sparen voor de hogere salarissen van de spelers die ik daarna aan ga schaffen.
Hoe hoog/ laag is je salaris ook weer?
salaris ligt nu rond de 300k totaal.
Valt nog reuzen mee
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
4-1 gewonnen met pic en weer een pull back :boos: Wordt er gek van. Als je toch lekker voor staat ga je toch niet laf terugzakken en een beetje op je eigen helft zitten pingelen, althans zo heb ik het spelletje nooit geleerd. M'n verdediging is de laatste tijd wel een stuk hoger, in tegenstelling tot m'n aanval