Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Stel jezelf voor 22/8/2008, 16:15
Voor Spidersencer en een hoop andere, ben ik wel redelijk bekend denk
Maar voor de rest die hier komt..........Hellooooooo ik ben op naar de top1 op hattrick, en in het dagelijkse leven ook wel Ale genoemd. Ik ben 36 jaar , 2 kinderen en een vrouw die mijn leven zo nu en dan flink kan gallen :woedend: Ik werk als directiechauffeur en momenteel heb ik 3 weken vakantie. Wil je meer weten, vragen kan altijd maar of je een antwoord krijgt is een 2de :juich:
Laatst aangepast door _Rolex op 22/8/2008, 17:39; in totaal 1 keer bewerkt
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 16:23
Welkom Rolex .
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:21
Woohoow, MrJim en _Rolex terug... Eindelijk weer wat leven.
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:22
Ik ben Powerzorro, bekend voor Spider, maar iets minder voor de rest, denk ik. Ik speel sinds juni 2005 hattrick en sta op het randje van de degradatie naar zevende klasse. Ik studeer journalistiek in Mechelen en woon zelf in het Antwerpse.
Zijn er nog vragen? Shoot! :knipogen:
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:22
'k Vraag me af wanneer Kevin zal overschakelen
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:24
Powerzorro schreef:
Ik ben Powerzorro, bekend voor Spider, maar iets minder voor de rest, denk ik. Ik speel sinds juni 2005 hattrick en sta op het randje van de degradatie naar zevende klasse. Ik studeer journalistiek in Mechelen en woon zelf in het Antwerpse.
Wat vind je van het forum? :knipogen:
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:25
Spidersencer schreef:
'k Vraag me af wanneer Kevin zal overschakelen
Die heeft het druk vandaag. Die is nog niet op avleent.nl geweest volgens mij.
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:27
Spidersencer schreef:
Powerzorro schreef:
Wat vind je van het forum? :knipogen:
Lekker. :peace:
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:28
brent_g schreef:
Die heeft het druk vandaag. Die is nog niet op avleent.nl geweest volgens mij.
Ok. Hopelijk zien we hem hier snel
Powerzorro schreef:
Lekker. :peace:
Owkee :peace:
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:26
_Rolex schreef:
Voor Spidercenser en een hoop andere, ben ik wel redelijk bekent denk
Maar voor de rest die hier komt..........Hellooooooo ik ben op naar de top1 op hattrick, en in het dagelijkse leven ook wel Ale genoemd. Ik ben 36 jaar , 2 kinderen en een vrouw die mijn leven zo nu en dan flink kan gallen :woedend: Ik werk als directiechauffeur en momenteel heb ik 3 weken vakantie. Wil je meer weten, vragen kan altijd maar of je een antwoord krijgt is een 2de :juich:
Hehehe op naar de top1, volgens mij heb ik daar een aantal jaren geleden met mijn vorige team (FC Kanis) in de competitie gezeten. Dat was denk ik de 8ste klasse. Maar na een sabbatical van een paar jaar ben ik opnieuw begonnen. Dit keer onder de naam AC Campionato, m'n nickname is gewoon hetzelfde gebleven nl. Kanis.
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:29
Kanis schreef:
_Rolex schreef:
Dat was denk ik de 8ste klasse.
Heel waarschijnlijk aangezien _Rolex al sinds 1998 in VIII zit. Grapje hé.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:31
Kanis schreef:
_Rolex schreef:
Hehehe op naar de top1, volgens mij heb ik daar een aantal jaren geleden met mijn vorige team (FC Kanis) in de competitie gezeten. Dat was denk ik de 8ste klasse. Maar na een sabbatical van een paar jaar ben ik opnieuw begonnen. Dit keer onder de naam AC Campionato, m'n nickname is gewoon hetzelfde gebleven nl. Kanis.
Wees welgekomen trouwens! 'k Ben blij dat ook jij de overstap maakt
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:31
brent_g schreef:
Kanis schreef:
_Rolex schreef:
Dat was denk ik de 8ste klasse.
Heel waarschijnlijk aangezien _Rolex al sinds 1998 in VIII zit. Grapje hé.
Lekkere sneer :peace:
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:32
Kanis schreef:
_Rolex schreef:
Heeeeeeyyyy Kanis dat klopt :hoeraa: Leuk zeg en ja ik ga eindelijk dit seizoen naar 7 toe :juich:
Ps Brent B.M.S.W. :hoera:
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:33
_Rolex schreef:
?
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 18:36
brent_g schreef:
_Rolex schreef:
?
Vraag maar aan Jim straks wat het betekent
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 19:19
Hoi.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 19:24
Kevm81 schreef:
Hoi.
hihi
S77 Slecht
Aantal berichten : 24 Teamnaam : Sportclub ADHD Reeks : VI.720 Registration date : 23-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 23/8/2008, 11:27
Ik ook maar effe dan...
Ik ben -S77- op Hattrick. Voor veel mensen bekend als voormalig Logo Designer van LOU, er waaien er een kleine 750 rond op HT van mijn hand (en nee ik maak ze niet meer ). Ken je me niet? Dan hier wat meer info: In het dagelijks leven roepen ze Ed naar me dan luister ik wel, ben ik 31 jaar geleden van vloeibare vorm naar vaste vorm gegaan en krijg ik aan het einde van de maand salaris, omdat ik A-Intercedent ben voor een groot uitzendbureau.
Via Rolex ben ik hier terecht gekomen, maar goed die woont dan ook 5 deuren verder dan mij. Hobbies genoeg, HT is er 1tje van. Sinds maart 2006 speel ik het spelletje met mijn ploegie Sportclub ADHD en speel nu in VI.720. Daarnaast kook ik graag, ben ik veel met wijnen bezig, met grafisch design en ik ben een liefhebber van films.
-S77-
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 23/8/2008, 12:27
S77 schreef:
Ik ook maar effe dan...
Ik ben -S77- op Hattrick. Voor veel mensen bekend als voormalig Logo Designer van LOU, er waaien er een kleine 750 rond op HT van mijn hand (en nee ik maak ze niet meer ). Ken je me niet? Dan hier wat meer info: In het dagelijks leven roepen ze Ed naar me dan luister ik wel, ben ik 31 jaar geleden van vloeibare vorm naar vaste vorm gegaan en krijg ik aan het einde van de maand salaris, omdat ik A-Intercedent ben voor een groot uitzendbureau.
Via Rolex ben ik hier terecht gekomen, maar goed die woont dan ook 5 deuren verder dan mij. Hobbies genoeg, HT is er 1tje van. Sinds maart 2006 speel ik het spelletje met mijn ploegie Sportclub ADHD en speel nu in VI.720. Daarnaast kook ik graag, ben ik veel met wijnen bezig, met grafisch design en ik ben een liefhebber van films.
-S77-
Ha Buurrrrrr leuk dat je erbij bent.Je ziet dit forum staat nog in zijn kinderschoenen, maar de mensen die er zijn barsten van de ervaring hiermee.Ik ben hier veel te vinden, ik hoop jij in de toekomst ook.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 23/8/2008, 13:34
Wie ben ik?
Naam: Gert Leeftijd: 30 Wonende te Dilbeek (op 15km van Brussel)
Hattrick carrière:
Team: FS STM, opgericht op 16.02.2005 6x kampioen en nu spelende in Vde klasse (België)
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 23/8/2008, 23:22
S77 schreef:
Ik ook maar effe dan...
-S77-
Waaronder mijn vorig logo (en waarvoor nog steeds ontzettend veel dank! ).
Heel leuk dat je je hier geregistreerd hebt .
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 25/8/2008, 21:50
Hoi slettebakken
Ik ben Jim en daar moet je het maar mee doen
voor de rest kan je me vinden via S.V.Den Haag op hattrick
Ciao
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 25/8/2008, 21:54
MrJim schreef:
Hoi slettebakken
Ik ben Jim en daar moet je het maar mee doen
voor de rest kan je me vinden via S.V.Den Haag op hattrick
Ciao
Welkom opperslettebak
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08