Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Stel jezelf voor 22/8/2008, 16:15
Voor Spidersencer en een hoop andere, ben ik wel redelijk bekend denk
Maar voor de rest die hier komt..........Hellooooooo ik ben op naar de top1 op hattrick, en in het dagelijkse leven ook wel Ale genoemd. Ik ben 36 jaar , 2 kinderen en een vrouw die mijn leven zo nu en dan flink kan gallen :woedend: Ik werk als directiechauffeur en momenteel heb ik 3 weken vakantie. Wil je meer weten, vragen kan altijd maar of je een antwoord krijgt is een 2de :juich:
Laatst aangepast door _Rolex op 22/8/2008, 17:39; in totaal 1 keer bewerkt
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 16:23
Welkom Rolex .
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:21
Woohoow, MrJim en _Rolex terug... Eindelijk weer wat leven.
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:22
Ik ben Powerzorro, bekend voor Spider, maar iets minder voor de rest, denk ik. Ik speel sinds juni 2005 hattrick en sta op het randje van de degradatie naar zevende klasse. Ik studeer journalistiek in Mechelen en woon zelf in het Antwerpse.
Zijn er nog vragen? Shoot! :knipogen:
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:22
'k Vraag me af wanneer Kevin zal overschakelen
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 22/8/2008, 17:24
Powerzorro schreef: