Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 25/8/2008, 22:11
Gadver... Zeg wa het betekent of ik ban iedereen uit Den Haag!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 26/8/2008, 00:59
He's back
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 26/8/2008, 01:21
brent_g schreef:
Nu zeggen we het zeker niet :hoera: dat is wel een I.Y.F. waard
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 26/8/2008, 07:49
_Rolex schreef:
brent_g schreef:
I.Y.F. = In your face?
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 26/8/2008, 07:51
Trouwens: welkom Thomaapje! ;-)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 26/8/2008, 09:03
Spidersencer schreef:
_Rolex schreef:
brent_g schreef:
I.Y.F. = In your face?
U mag door naar de volgende ronde :juich:
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 26/8/2008, 21:44
Spidersencer schreef:
Trouwens: welkom Thomaapje! ;-)
Dank je :P kan ik weer opnieuw beginnen met alle berichten :P aaah, nee ik sta weer buiten de top 10 :O gisteren er nog in :P tot zo in de top 10
wel irri zo'n nieuw forum, ik onthoud de website niet meer, dus kan alleen thuis hier op :P
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 27/8/2008, 01:01
Hiep hoi, SemTex hier, ook overgekomen van het 'oude' forum. Speel net 2 seizoenen hattrick, en ben inmiddels met Team Tornado gepromoveerd naar de 8e divisie, dus geen complete beginner meer, maar nog altijd veel te leren
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 27/8/2008, 09:44
ik ben PowerNRJ en kwam van het voorgaande forum. Mijn ploeg heet Club Edegem (dus aardsrivaal van Sporting Edegem) *grapje* en blijft wat rond te zwerven in de zesde klasse.
Voor de rest ben ik 21 en woon ik in regio Antwerpen en studeer ik Informatica in Mechelen
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 27/8/2008, 11:30
welkom (terug) allemaal! maar jullie mogen dus ook een eigen topic maken hoor!
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 27/8/2008, 12:11
PvD schreef:
maar jullie mogen dus ook een eigen topic maken hoor!
²!
Welkom NRJ!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 28/8/2008, 11:16
Moet dit ik denk ieder toch al redelijk bekend is voor elkaar?
Ben benieuwd of dit forum drukker bezocht gaat worden, en blijft worden. Want tot nu toe zie ik een hoop dezelfde namen
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 28/8/2008, 11:49
mzo schreef:
Ben benieuwd of dit forum drukker bezocht gaat worden, en blijft worden. Want tot nu toe zie ik een hoop dezelfde namen
Uhu, komt omdat ik nog niet de tijd heb gehad om reclame te maken en mensen naar hier te lokken .
Uiteraard staat het je vrij zelf ook reclame te maken en eventueel enkele mensen naar hier te halen die je kent en ook hattrick spelen!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 28/8/2008, 11:53
Spidersencer schreef:
mzo schreef:
Uhu, komt omdat ik nog niet de tijd heb gehad om reclame te maken en mensen naar hier te lokken .
Uiteraard staat het je vrij zelf ook reclame te maken en eventueel enkele mensen naar hier te halen die je kent en ook hattrick spelen!
Krijg ik dan nog een geld bedrag per aan gebracht lid haha.
1 opmerking als je je registreerd, krijg je als je wachtwoord uit 5 karakters bestaat de melding dat hij minimaal of maximaal dat weet ik ff niet meer uit 32 karakters moet bestaan, en moet je weer een nieuw wachtwoord aangeven
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 28/8/2008, 11:55
mzo schreef:
Spidersencer schreef:
mzo schreef:
Krijg ik dan nog een geld bedrag per aan gebracht lid haha.
1 opmerking als je je registreerd, krijg je als je wachtwoord uit 5 karakters bestaat de melding dat hij minimaal of maximaal dat weet ik ff niet meer uit 32 karakters moet bestaan, en moet je weer een nieuw wachtwoord aangeven
Mmm, ik zie het. 'k Zal eens zien wat de oorzaak kan zien.
Bedankt voor het melden!
Starmer Rampzalig
Aantal berichten : 8 Teamnaam : FC Kryston Reeks : VII.424 Land : Nederland Registration date : 05-09-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 6/9/2008, 13:33
Kom ook nog van het oude forum...
Ik ben Ruud 30 jaar en kom uit Rotterdam.
Hattrick: FC Kryston Footstar: Tim de Beer (Z-Warriors ja cool logo hè ) Basketsim: Rotterdam Rockers
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 6/9/2008, 13:35
Hey Stamer! ;-)
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 6/9/2008, 14:25
Starmer schreef:
Hattrick: FC Kryston Footstar: Tim de Beer (Z-Warriors ja cool logo hè ) Basketsim: Rotterdam Rockers
Basketsim??? geef mij daarvan eens de rechtstreekse link aub
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 7/9/2008, 22:38
Hey,
mijn team = Nation of Ulysses (genoemd naar muziekgroep)
Tokiodixx = Steven = 28 jaar = Westvlaming = muziekliefhebber = Club-fan = stripnerd = reeksgenoot van Spider
Greetings, Tdx
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 7/9/2008, 23:05
Welkom! Die ben ik al tegengekomen in Dieter z'n GB...
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 7/9/2008, 23:32
Tokiodixx schreef:
Hey,
mijn team = Nation of Ulysses (genoemd naar muziekgroep)
Tokiodixx = Steven = 28 jaar = Westvlaming = muziekliefhebber = Club-fan = stripnerd = reeksgenoot van Spider
Greetings, Tdx
Zeer leuk dat je je hebt aangemeld! Hopelijk zie ik je hier vaak terug!
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 8/9/2008, 16:28
Hey hallo!
Kom net weg bij het oude forum, daar is dus geen reet meer te doen
Ik ben Remco, 28 jaar en speel HT met m'n team FC Wollies sinds oktober 2006. Inmiddels in div. VII beland en het spelletje wordt steeds leuker en uitdagender.
Verder net 2 maanden geleden getrouwd en altijd druk rondom huis, met vrienden, volle weken en weekenden dus altijd wat te doen
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 8/9/2008, 18:30
wollie schreef:
Hey hallo!
Ik ben Remco, 28 jaar en speel HT met m'n team FC Wollies sinds oktober 2006. Inmiddels in div. VII beland en het spelletje wordt steeds leuker en uitdagender.
Verder net 2 maanden geleden getrouwd en altijd druk rondom huis, met vrienden, volle weken en weekenden dus altijd wat te doen
nog gefeliciteerd dan!
Starmer Rampzalig
Aantal berichten : 8 Teamnaam : FC Kryston Reeks : VII.424 Land : Nederland Registration date : 05-09-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 9/9/2008, 00:01
_Rolex schreef:
Starmer schreef:
Basketsim??? geef mij daarvan eens de rechtstreekse link aub
http://www.basketsim.com/
Is best leuk spel
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor 11/9/2008, 17:06
PvD schreef:
wollie schreef:
Hey hallo!