Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 00:54
Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen als je ziet welke veranderingen er doorgevoerd zullen worden?
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 11:31
Nope. Ik zal wel mijn kern wat bijsturen zodat ik nog vlotter kan switchen tussen verschillende formaties.
Als ik de Myth lees vrees ik dat vooral de beker lastiger zal worden, vermits enorm niveauverschil tussen spelers op dezelfde linie nefast blijkt te zijn ....
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 11:57
Tja ik weet het niet erg lastig vind ik het
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 14:03
ik heb me er nog niet echt in verdiept
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 15:27
Ik vraag me toch steeds af waarom ze niet gewoon de correcte percentages geven + alles mooi in een tabelletje gieten. 't Zou veel overzichtelijker zijn ... nu heb ik echt geen goesting om weer zo te zoeken achter de juiste percentages en dergelijke meer. 'k Zal het wel binnen enkele maanden te weten komen zeker?
En om op de vraag te antwoorden ... ik zal blijven in een 3-5-2 opstelling spelen.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 18:18
ik ga vooralsnog niets veranderen. Ik zie het eerst wel even aan en kan dan evt. altijd nog wat veranderen.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 19:35
Ik moet voorlopig wel 3-5-2 blijven spelen omdat ik nu eenmaal heb gekozen om positiespel te trainen... Zou nog kunnen switchen, maar 5 middenvelders zullen het blijven totdat ze zijn uitgetraind...tegen die tijd zullen de bijdrages wel zijn uitgezocht en kan ik er mooi inspringen.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 21/3/2010, 22:08
Groznyy schreef:
Ik vraag me toch steeds af waarom ze niet gewoon de correcte percentages geven + alles mooi in een tabelletje gieten. 't Zou veel overzichtelijker zijn ... nu heb ik echt geen goesting om weer zo te zoeken achter de juiste percentages en dergelijke meer. 'k Zal het wel binnen enkele maanden te weten komen zeker?
En om op de vraag te antwoorden ... ik zal blijven in een 3-5-2 opstelling spelen.
Dat zullen wel met opzet doen natuurlijk
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 22/3/2010, 11:58
pvd schreef:
ik heb het nu allemaal gelezen; wat ik eruit haal is; - tDFW worden een stuk minder sterk / belangrijk - scoren trainers zijn in het nadeel, omdat zij 3 spelers centraal hebben staan. - traders worden benadeeld doordat ze moeilijker spelers op plekken kunnen zetten, anders dan hun mainskill - 3-5-2 wordt ook minder sterk, doodat op je middenveld nu 3 spelers minder sterk worden, ipv 1.
Ik denk dat ik toch gewoon bij 3-5-2 blij, aangezien je met 3 middenvelders nog altijd sterker bent dan tegen 2 middenvelders van je tegenstander. En als zij ook met 3 spelen, hebben zij er ook last van. Naar mijn mening zijn dit allemaal minor-aanpassingen en gaan ze geen grote invloed hebben, maar ik kan ernaast zitten hoor.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 22/3/2010, 19:37
Positiespeltrainers en verdedigentrainers zijn evengoed in het nadeel. Overigens als de vleugelbijdrage lekker is...is de tDFW nog steeds zeer waardevol. Daarnaast wordt de passenbijdrage in het midden verlaagt, maar niet tot een normaal niveau...dus haal je er nog steeds voordeel mee.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 22/3/2010, 20:09
Nu wel niet allemaal vleugel beginnen trainen hé
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 22/3/2010, 21:58
pvd schreef:
pvd schreef:
ik heb het nu allemaal gelezen; wat ik eruit haal is; - tDFW worden een stuk minder sterk / belangrijk - scoren trainers zijn in het nadeel, omdat zij 3 spelers centraal hebben staan. - traders worden benadeeld doordat ze moeilijker spelers op plekken kunnen zetten, anders dan hun mainskill - 3-5-2 wordt ook minder sterk, doodat op je middenveld nu 3 spelers minder sterk worden, ipv 1.
Ik denk dat ik toch gewoon bij 3-5-2 blij, aangezien je met 3 middenvelders nog altijd sterker bent dan tegen 2 middenvelders van je tegenstander. En als zij ook met 3 spelen, hebben zij er ook last van. Naar mijn mening zijn dit allemaal minor-aanpassingen en gaan ze geen grote invloed hebben, maar ik kan ernaast zitten hoor.
En je trainings aanpak blijf je ook zo doen als nu?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 22/3/2010, 23:15
thedarkgift schreef:
Positiespeltrainers en verdedigentrainers zijn evengoed in het nadeel.
maar minder, omdat je dan niet geheel afhankelijk bent van de 3 middenspelers.
Citaat :
Overigens als de vleugelbijdrage lekker is...is de tDFW nog steeds zeer waardevol. Daarnaast wordt de passenbijdrage in het midden verlaagt, maar niet tot een normaal niveau...dus haal je er nog steeds voordeel mee.
idd, maar de tdfw zal nog steeds minder sterk zijn dan dat hij nu is. Tuurlijk kun je er nog steeds voordeel mee halen.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 23/3/2010, 17:23
Hoezo minder? Ik neem aan dat je als je positiespel of verdedigen traint je ook 3 centrale spelers MOET opstellen...dus dan ben je als middenveldtrainer het meest 'de sjaak'...
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 23/3/2010, 21:09
thedarkgift schreef:
Hoezo minder? Ik neem aan dat je als je positiespel of verdedigen traint je ook 3 centrale spelers MOET opstellen...dus dan ben je als middenveldtrainer het meest 'de sjaak'...
Ik heb er maar 1 op zondag
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 23/3/2010, 21:20
thomaapje schreef:
thedarkgift schreef:
De meeste denk ik 3 CV is ook nog wel anders in te vullen in een 3-5-2 opstelling
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 23/3/2010, 21:29
thedarkgift schreef:
bij de aanval heb je niet ook nog spelers op de zijkanten(wingdefs / wingers) en ben je dus geheel afhankelijk van de 3 in het midden.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 24/3/2010, 01:19
mzo schreef:
thomaapje schreef:
thedarkgift schreef:
De meeste denk ik 3 CV is ook nog wel anders in te vullen in een 3-5-2 opstelling
Ik denk dat meer deftrainers gewoon 4 defs spelen, denk je niet? Maar ik speelde laatst ook met 3 centraal idd, ja als iemand nooit anders dan centrumaanval speelt :p
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 24/3/2010, 09:58
thomaapje schreef:
mzo schreef:
thomaapje schreef:
thedarkgift schreef:
Ik denk dat meer deftrainers gewoon 4 defs spelen, denk je niet? Maar ik speelde laatst ook met 3 centraal idd, ja als iemand nooit anders dan centrumaanval speelt :p
mhmh dacht het puur om de opstelling 3-5-2 ging
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 24/3/2010, 10:15
Ja, ik speel 3 defs omdat ik 3-5-2 wil spelen maar verlies er wel 2 trainingsplekke door
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 24/3/2010, 10:18
thomaapje schreef:
Ja, ik speel 3 defs omdat ik 3-5-2 wil spelen maar verlies er wel 2 trainingsplekke door
Tja misschien wissels brengen na een voldoende voorsprong
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen? 24/3/2010, 10:36
Ja, maar niet als ik kampioen wil worden met veel tegenstand Deed ik de eerste helft ook, 87ste minuut wisselen hahahaha Volgend seizoen wordt er meer gewisselt
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ga jij je opstelling volgend seizoen veranderen?