Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 21:31
Train momenteel spitsen, maar volgend seizoen zijn 2 spitsen 22 en dus te oud. Of niet? Dacht dan om naar spelmaken over te schakelen en mijn huidige spitsen te gebruiken en dan spelmakers trainen.
Dit zijn mijn 4 spitsen (heb nog 2 talentjes maar die kunnen niet in basis staan), wat raden jullie aan?
Avior Yaniv 21 jaar en 80 dagen, Volgende verjaardag: 28-03-2010
Stamina: goed Keepen: rampzalig Spelmaken: slecht Passen: goed Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: briljant Spelhervatten: matig
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:16
Persoonlijk zou ik dan die spitsen verkopen en iets oudere en meer ervaren spelers terugkopen. Zonde om 21/22-jarigen op niet-trainingsplaatsen te zetten.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:26
Ben het wel eens met Tokio, oudere en ervarener spitsen mét goede specialiteit vooral. Je middenveld zal wat lager zijn doordat je dat gaat trainen...je hebt wel een middenvelder extra, maar dan nog...dus je zou één tDFW kunnen halen om dat een beetje aan te trekken.
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:39
Dat vind ik het het voordeel aan spelmaken trainen. Die onervaren middenvelders zijn minder erg dan onervaren spitsen die kansen kunnen missen.
Maar zou ik verder kunnen trainen met deze jongens of zijn ze te oud?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:43
Sander schreef:
Dat vind ik het het voordeel aan spelmaken trainen. Die onervaren middenvelders zijn minder erg dan onervaren spitsen die kansen kunnen missen.
Maar zou ik verder kunnen trainen met deze jongens of zijn ze te oud?
Deze op positiespel trainen? Dan beginnen ze met een veeeeeeeeeeeeeeeeel te laag niveau
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:43
De onderste twee op zich niet, met de bovenste twee duurt het vrij lang en maak je dus weinig winst per skillstijging. Toch zou ik ze niet houden wegens gebrek aan ervaring en specialiteit.
Als je onverhoopts toch niet over wilt stappen, zou ik de onderste twee begin volgend seizoen verkopen na een stijging en de bovenste twee nu verkopen en wat jongere aanschaffen.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:44
thomaapje schreef:
Deze op positiespel trainen? Dan beginnen ze met een veeeeeeeeeeeeeeeeel te laag niveau
Als je eerst het topic even leest voordat je antwoordt.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training? 24/2/2010, 22:45
thedarkgift schreef:
Als je onverhoopts toch niet over wilt stappen, zou ik de onderste twee begin volgend seizoen verkopen na een stijging en de bovenste twee nu verkopen en wat jongere aanschaffen.
En technisch als je ze op positiespel gaat trainen daarna
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Volgend seizoen veranderen van training?