Dus we gaan alles of niks doen Maar mijn vormen zijn een beetje gedropt en mijn teamgeest door een aankoop
Vorige uitslag: The Pinguinforce - FCMF 4 - 2
Citaat :
The Pinguinforce “Ik ben tot nu toe de enige die van je gewonnen heeft dit seizoen! Dat zie je aan de stand niet terug bij mij... Gefeliciteerd met het kampioenschap, maar kun je mij niet een paar plaatsjes laten stijgen door ook nog een 2e keer te verliezen? Succes!!”
De 2081 fans in de fanclub claimen: “we gaan winnen“. (eindelijk een normale voorspelling)
Zijn team laatst (4-4-2 op counter, verwacht hem er nu ook mee, eventueel 5-4-1 nog) Middenveld matig (heel laag) Rechterverdediging redelijk (heel laag) Centrale verdediging uitmuntend (hoog) Linkerverdediging uitstekend (hoog) Rechteraanval redelijk (laag) Centrale aanval redelijk (zeer hoog) Linkeraanval slecht (laag)
En dan moet dit het voor mij gaan doen
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Uit tegen de nr 6 die een pd wedstrijd moet spelen, ik kan in theorie nog een pd wedstrijden moet spelen maar dan moet het wel heel raar lopen
0-1 voor, 58%bb voor mij Die enige concurent van mij ook nog 0-0
1-2 gewonnen, doordat de nr 3 verliest neem ik zijn plekje in zodat plek 3 mijn eind plek geworden is Wel bizar slechts 2x verloren dit seizoen meer keer gescoort dan de kampioen en slechts 3rd.. Mijn tegenstander van vanavond speelt een pd. 2 schorsingen vandaag opgelopen en 1 blessure ag ja die zie ik volgend seizoen niet meer terug aangezien hij maar 15 spelers heeft
Maar het was een mooi seizoen wat ik niet zo verwacht had
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08