Na de wedstrijden van vanavond gaat mijn competitie naar een aardig hoogtepunt. Ik won met 6-1, de nr 1 verloor zijn wedstrijd tegen de nr 4. 3 ploegen (waaronder ikke) staan nu op 21 punten. Ik sta 1 met een veel beter doelsaldo dan de rest (maar daar wordt je geen kampioen mee) De nr 4 staat op 18 punten. Ook een pd wedstrijd kan ik nog spelen sta ik maar 6 punten op voor, maar dan moet het wel heel raar lopen. Ik krijg 1 van de nrs 1 uit in de laatste wedstrijd, misschien gaat het dan nog ergens om......................
Aardige topscoorderslijst ook :
1. Mats Orenin Senna United 08 9 2. Aldo Gijsbertsen Senna United 08 8 3. Senne Christiaensen Senna United 08 8 4. Raúl Díez De Wouwse Kabel 7 5. Sławomir Modzielak N.A.N.C. 7 6. Marco Lepschy N.A.N.C. 6 7. Wojciech Czerepak De Wouwse Kabel 6 8. Bruno Leeman De Snoeiers 6 9. Jonatan Pallisé De Wouwse Kabel 6 10. Werner Wekking menic club de futbol 5
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Sta nog 4de, maar dan zal door deze uitslag ineens niet meer zo blijven
Had er voor gekozen om gelijke kansen te krijgen en dan gewoon alles er in te knallen Heb maar 3 kansen gehad (2x gescoord) Hij krijgt 3 kansen en scoort 3x
Mijn aanval beter zijn zijn def En mijn def beter dan zijn aanval, pffff lekker thuiskomer
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Sta nog 4de, maar dan zal door deze uitslag ineens niet meer zo blijven
Had er voor gekozen om gelijke kansen te krijgen en dan gewoon alles er in te knallen Heb maar 3 kansen gehad (2x gescoord) Hij krijgt 3 kansen en scoort 3x
Mijn aanval beter zijn zijn def En mijn def beter dan zijn aanval, pffff lekker thuiskomer
HT kan soms onvoorspelbaar en onverbiddelijk zijn. Zo had ik een minder middenveld dan mijn tegenstander (ca. 58/42). Ik had 4 kansen en benut er 1. Mijn tegenstander had slechts 2 kansen en benut ze allebei
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08