ik maak nog een klein kansje dan moet ik zelf winnen (sta inmiddels 1-1) en mijn grootste concurent moet dan verliezen (staat inmiddels 2-2)
Het kan dus nog wel.
zo zuur dat ik thuid verloor van een ploeg die een pd wedstrijd moet ballen, en verloor van een ploeg die degradeert
2-1 verloren, mijn grootste concurent 2-4 gewonnen Een overwinning had mij dus niet veel verder gebracht Zoals zo vaak helft 1 mogelijkheden zat, in de 2de helft kom ik niet meer in het verslag voor Nog een klein voordeeltje is dat ik 3rd geworden ben en het nieuwe seizoen begin met een thuiswedstrijd
Wel de topscoorder afgegeven
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
0-1 voor tot 31 seconden voor tijd en toen scoorde mijn tegenstander de gelijkmaker,hierdoor ben ik geen kampioen geworden op doelsaldo....5 punten los 2 weken geleden en nu dit..........heheh kutspel
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08