De eerste speeldag van het nieuwe seizoen... Succes allemaal!
Ik speel in mijn nieuwe competitie uit tegen een vrij sterk team (mede-promovendus), ik hoop op een puntje. Zijn zwakke punt is z'n verdediging, hij speelt 2-5-3 zonder centrale verdedigers.
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Zijn zwakke punt is z'n verdediging, hij speelt 2-5-3 zonder centrale verdedigers.
"Na 17 minuten in de wedstrijd zag Tornado-speler Lorenzo Vastmans dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 1-1."
"Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Lorenzo Vastmans in de 21e minuut de 1-2 voor Tornado kon scoren."
"Zack Wakelam van Tornado buitte in de 37e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 1-3."
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
uit bij concurrent nr 1 imo, met 0-1 gewonnen. Beste wedstijd uit IV en de 6e in heel nederland. 337 hatstats in een uitwedstrijd, zonder een al te beste teamspirit... niet verkeerd
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08