Funky 1-1 :p Doordat mijn teamgeest laag was en mijn spits nog geblesseerd was heb ik tegen de nummer 2 maar gepict Of het een verdiend puntje is, nee ook niet echt haha
Maar wel waardevol hahahaha Blijf erdoor wel op de 3de plek staan haha Wedstrijden tegen de nummer 6 en 4 nog op het programma
En de voor mijn ogen vooraf geziende kampioen van dit seizoen staat gewoon 7de Qua gemiddelde rating staat hij gewoon 3de dit seizoen Crazy shit hoor, deze competitie
gap van 5 punten heeft de koploper, dus een gelopen zaak Ik kom ergens tussen plek 3 en 6 Plek 3 moet te doen zijn, maar hier weet je het nooit XD
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Hmmm, 182 Hatstats uit, niet slecht. Wel met 1-1 gelijk gespeeld...
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ik sta nu zelf nr.2 en ben zeker van een top-4 plaats.
In principe kan ik nog kampioenspelen maar dat is niet echt de bedoeling. Ik sta 3 punten achter de nummer 1 en moet dit weekend bij hem op bezoek. Hij draait al heel het seizoen mee in de top-3 ratings van België en zit in de kwartfinales van de beker. Misschien is het maar beter dat hij kan promoveren ...
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09