Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 28/8/2008, 12:42
mzo schreef:
PvD schreef:
ik gebruik Hattrick organizer en ben er heel tevreden over. daarnaast gebruik ik HTratings voor de update en het live verslag (met geluidjes)
Ik krijg dit proggie niet aan de gang van de week gedownload, en als ik dan het bestand HO.bat (volgens beschrijving) open, krijg ik vervolgens een scherm waar ik de taal moet aangeven, maar ik kan daar niets uitkiezen omdat het helemaal leeg is.
Wie weet een oplossing voor dit?
Ik gebruikte zelf altijd voor de updates e.d. HT Ratings en HT Poli, laatst genoemde werkt opeens niet meer sinds afgelopen vrijdag
ik kan me herinneren dat je een taal moest invoeren, maar snap niet waarom je geen taal te zien krijgt. Misschien een foutje bij het installeren. Ik zou zeggen, probeer het nogmaals te downloaden en installeren. Hopen dat het nu wel goed werkt.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 28/8/2008, 14:26
PvD schreef:
mzo schreef:
PvD schreef:
ik gebruik Hattrick organizer en ben er heel tevreden over. daarnaast gebruik ik HTratings voor de update en het live verslag (met geluidjes)
Ik krijg dit proggie niet aan de gang van de week gedownload, en als ik dan het bestand HO.bat (volgens beschrijving) open, krijg ik vervolgens een scherm waar ik de taal moet aangeven, maar ik kan daar niets uitkiezen omdat het helemaal leeg is.
Wie weet een oplossing voor dit?
Ik gebruikte zelf altijd voor de updates e.d. HT Ratings en HT Poli, laatst genoemde werkt opeens niet meer sinds afgelopen vrijdag
ik kan me herinneren dat je een taal moest invoeren, maar snap niet waarom je geen taal te zien krijgt. Misschien een foutje bij het installeren. Ik zou zeggen, probeer het nogmaals te downloaden en installeren. Hopen dat het nu wel goed werkt.
Dan werkt het nog niet is een pop down menu en kan niet tikken alleen maar invullen en het invullen werkt niet omdat ik niets kan kiezen haha
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 28/8/2008, 19:41
ik zag ook dat het een nieuwere versie is, ik heb een oudere. Misschien een bug in de nieuwe versie dus.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 29/8/2008, 10:27
PvD schreef:
ik zag ook dat het een nieuwere versie is, ik heb een oudere. Misschien een bug in de nieuwe versie dus.
Mhhh afwachten dus maar denk ik ff
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 29/8/2008, 19:05
_Rolex schreef:
MrJim schreef:
Windows Xp
Doe is lief :woedend: ps heb vista btw
Ik heb ook vista, zet binnenkort weer eens xp er op, kijken welke nou echt beter is :P want over vista bn ik niet echt tevreden alleen de zoekfunctie is relaxed :P
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 4/9/2008, 19:08
Ik heb inmiddels de nieuwste versie van Java gedownload en het proggie start nu inmiddels wel op
Maar dan wat moet ik dan doen alle tabbladen zijn leeg.
Kan iemand mij niet op gaan helpen in dit lastige programma, bestaat er geen on-line handleiding?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 4/9/2008, 23:06
mzo schreef:
Ik heb inmiddels de nieuwste versie van Java gedownload en het proggie start nu inmiddels wel op
Kan iemand mij niet op gaan helpen in dit lastige programma, bestaat er geen on-line handleiding?
'F11' --> kun je downloaden alle vinkjes aanzetten en op download drukken is wel een redelijk intensief progje, mijn oude computer had er redelijk problemen mee.
bovenaan het 2e tabblad is de opstelling, die gebruik ik ook regelmatig 3e tabje de league details, kun je ook oude wedstrijden van je komende tegenstander downloaden. zodat je in het 7e tabje een wedstrijdanalyse kan doen.
het zal vast even wennen zijn, maar ik vind het in ieder geval een leuk en volledig progje.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 00:11
hey psicotsi tool voor firefox werkt niet meer met die update van hattrick :S
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 00:23
Thomaapje schreef:
Er is nog een manier om dat te doen: Spelersid van de speler kopieren Spelersid plakken bij zoekmachine in hattrick en dan doet ie het wel
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 01:05
Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
Er is nog een manier om dat te doen: Spelersid van de speler kopieren Spelersid plakken bij zoekmachine in hattrick en dan doet ie het wel
niet echt handig bij het zoeken naar trades
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 07:29
idd het kan dus nog wel :P
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 16:02
PvD schreef:
mzo schreef:
'F11' --> kun je downloaden alle vinkjes aanzetten en op download drukken is wel een redelijk intensief progje, mijn oude computer had er redelijk problemen mee.
bovenaan het 2e tabblad is de opstelling, die gebruik ik ook regelmatig 3e tabje de league details, kun je ook oude wedstrijden van je komende tegenstander downloaden. zodat je in het 7e tabje een wedstrijdanalyse kan doen.
het zal vast even wennen zijn, maar ik vind het in ieder geval een leuk en volledig progje.
Zo vaag als ik op F11 druk komt er wel een vervolgscherm maar de buttons lijken leeg te zijn
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 16:08
ja, dat klopt niet zoals het eruit ziet inderdaad. vreemd. misschien de versie. ik gebruik een oudere versie, nl. 1.400
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 16:10
PvD schreef:
ja, dat klopt niet zoals het eruit ziet inderdaad. vreemd. misschien de versie. ik gebruik een oudere versie, nl. 1.400
Mhh en die oudere versie is natuurlijk niet meer te downloaden?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 16:17
kan hem niet vinden op internet, maar ik heb hem nog wel eventueel. Al vraag ik me af of het daar aan ligt, want op internet lees ik wel dat anderen geen problemen hadden bij de nieuwe versie.
heb je geprobeerd via de 'ho.jar' file ipv de 'ho.bat' file ?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 16:42
PvD schreef:
kan hem niet vinden op internet, maar ik heb hem nog wel eventueel. Al vraag ik me af of het daar aan ligt, want op internet lees ik wel dat anderen geen problemen hadden bij de nieuwe versie.
Is precies hetzelfde start op bij het drukken op F11 zijn de velden leeg.
Waar kan het dan door komen?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 5/9/2008, 16:55
mzo schreef:
PvD schreef:
Is precies hetzelfde start op bij het drukken op F11 zijn de velden leeg.
Waar kan het dan door komen?
vreemd, ik heb hem nu ook gedownload, maar geen problemen hoor.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 6/9/2008, 21:32
Nah vaag komt het in ieder geval door mij dat is duidelijk haha
Laatst aangepast door mzo op 8/9/2008, 18:59; in totaal 1 keer bewerkt
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 8/9/2008, 16:11
Ik gebruik al een hele tijd Tomattrick. Dit is echt een heel fijn web-based programma. Zeer gebruiksvriendelijk en de ontwikkelaars zijn behoorlijk actief met updates etc.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 8/9/2008, 19:03
wollie schreef:
Ik gebruik al een hele tijd Tomattrick. Dit is echt een heel fijn web-based programma. Zeer gebruiksvriendelijk en de ontwikkelaars zijn behoorlijk actief met updates etc.
Zijn kosten aan verbonden als je het volledige proggie wil gebruiken toch?
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 8/9/2008, 20:56
ik kreeg net al de pop-up dat er weer een nieuwe versie is van foxtrick. Downloaden dus!
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Welk programma gebruiken jullie? 9/9/2008, 13:57
Thomaapje schreef:
Hier kun je een gefixte versie van PsicoTSI downloaden (alleen in het Engels):