03-11-2008 Nieuw transferzoeksysteem Vind je het vervelend om spelers te moeten zoeken in 8 verschillende tijdzones? Wel eens gedacht dat het veel handiger zou zijn om de hele transfermarkt in één keer te kunnen doorzoeken? Wij ook, en dat is precies waarom we een nieuw transferzoeksysteem hebben ontwikkeld! Je zult ook meer informatie krijgen over elke speler op de zoekresultatenpagina, en de eigenschappen waarop je hebt gezocht zullen gemarkeerd zijn.
Omdat je nu de hele transfermarkt kunt doorzoeken (waar een ongelooflijke hoeveelheid spelers te vinden is), moet je het leeftijdsbereik en het bereik voor de belangrijkste vaardigheid die je zoekt aangeven. Hiermee willen we de belasting van de server beperken. Om diezelfde reden is het bereik van de leeftijden een stuk kleiner wanneer spelers nog jong zijn (de meeste spelers op de markt zijn namelijk jong). Maar onthoud: hoe specifieker je zoektocht, hoe minder tijd je nodig zult hebben om alle zoekresultaten te doorzoeken!
Mooi , dus toch :P Ze hebben er iets ingebouwd dat je niet naar alles tegelijk zoekt, zoek je bijvoorbeeld een 19jarige minimaal? dan vind hij 19, 20 en 21 jaar max, iets hoger dan meer leeftijden
zo ook met de stats
Mooi werk, nu kijken of de server niet overbelast wordt :P
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
ik vind het er in ieder geval mooi uitzien en uiteraard handig om alle continenten in 1 keer te kunnen doorzoeken. Jammer dat ze het loon niet al in 1x op de lijst laten zien.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ze mogen trouwens prijs ook wel bij standaard zetten
Ik vind het trouwens met die vlaggen erbij een beetje onoverzichtelijk/wennen Wel mooi dat de vorm zichtbaar is
Dat kan ook, maar dan moet je wel onderaan de pagina even geadvenceerd aanvinken
Dat zeg ik..........
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ze mogen trouwens prijs ook wel bij standaard zetten
Ik vind het trouwens met die vlaggen erbij een beetje onoverzichtelijk/wennen Wel mooi dat de vorm zichtbaar is
Dat kan ook, maar dan moet je wel onderaan de pagina even geadvenceerd aanvinken
Dat zeg ik..........
Alleen ik eerder hahahah waar is die tong als je hem nodig hebt
Havertong?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Echt een marginale aanpassing en eerder een achteruitgang van de TL....
verplicht zoeken tussen bepaalde leeftijden is irritant, alsook verplicht invullen van skills
alles samen afzoeken (zones) is handig.... maar dit maakt daytraden zo easy.... dat de concurrentie daar ook echt heel grof gaat worden!!!! (was al grof) koopjes zullen alsmaar minder voorvallen met deze zoekengine vrees ik....
Hier zijn we dus allerminst tevreden met een dergelijke marginale aanpassing...
:boos: :boos: :boos:
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
koopjes zullen alsmaar minder voorvallen met deze zoekengine vrees ik....
Waarom dat dan?
_Rolex Buitenaards
Waarom dat dan?
Omdat je nu niet meer hoeft te zoeken??
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Waarom dat dan?
iedereen heeft in een oogopslag een overzicht van hetgeen hij zoekt.... als er iets echt laag staat..... wordt daar vast en zeker van verschillende uithoeken ter wereld op gesprongen!! Althans dat is wat ik ervan denk.... het overzicht is voor iedereen (voor degenen die zich niet op voorhand voorbereiden even goed als degenen die dat wel deden)
Ik denk dat er op gelijk welk tijdstip wel iemand op HT geïnteresseerd zal zijn in de speler die laag geprijsd staat... (vroeger vond niet iedereen die... omdat alles in zones opgesplitst lag ook he.... minder concurrentie...)
Voor de verkoop is deze zoekengine echter echt een zegen!!! veel meer potentiele klanten!!! iedereen zal vrij snel je bijna aflopende speler zien....
That's what I think!!!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Waarom dat dan?
iedereen heeft in een oogopslag een overzicht van hetgeen hij zoekt.... als er iets echt laag staat..... wordt daar vast en zeker van verschillende uithoeken ter wereld op gesprongen!! Althans dat is wat ik ervan denk.... het overzicht is voor iedereen (voor degenen die zich niet op voorhand voorbereiden even goed als degenen die dat wel deden)
Ik denk dat er op gelijk welk tijdstip wel iemand op HT geïnteresseerd zal zijn in de speler die laag geprijsd staat... (vroeger vond niet iedereen die... omdat alles in zones opgesplitst lag ook he.... minder concurrentie...)
Voor de verkoop is deze zoekengine echter echt een zegen!!! veel meer potentiele klanten!!! iedereen zal vrij snel je bijna aflopende speler zien....
That's what I think!!!
Zit wat in
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Opzich maakt nu de verkooptijd dus niet meer uit, mensen uit USA kijken in dezelfde lijst als NL Eerder keek iemand uit USA eerst naar iemand uit NA en ziet de spelers uit NL niet, nu dus wel standaard, en aangezien elke deel andere leef tijden heeft kan je dus na mijn idee 24u je speler tekoop zetten
wel is dat je bijvoorbeeld een nederlander tekoop zet, die wil graag door een NL-er gekocht worden maja
blaerie78 Wonderbaarlijk
Opzich maakt nu de verkooptijd dus niet meer uit, mensen uit USA kijken in dezelfde lijst als NL Eerder keek iemand uit USA eerst naar iemand uit NA en ziet de spelers uit NL niet, nu dus wel standaard, en aangezien elke deel andere leef tijden heeft kan je dus na mijn idee 24u je speler tekoop zetten
wel is dat je bijvoorbeeld een nederlander tekoop zet, die wil graag door een NL-er gekocht worden maja
Niet helemaal mee eens...
Prime-time zal savonds blijven... gewoon doordat het zwaartepunt van HT in Europa ligt... en er dan dus de meeste users online komen...
maar er zit iets in... idd meer potentiele kopers!!!! maar ik zou spelers wel blijven listen tijdens Prime-Time!!!
thomaapje Goddelijk
Niet helemaal mee eens...
Prime-time zal savonds blijven... gewoon doordat het zwaartepunt van HT in Europa ligt... en er dan dus de meeste users online komen...
maar er zit iets in... idd meer potentiele kopers!!!! maar ik zou spelers wel blijven listen tijdens Prime-Time!!!
Ja idd, dat ook nog ja aar toch, scheelt wel wat :P
mzo Utopisch
Hierin is toch niets anders geworden of wel? Een Amerikaan kan nog steeds zien in NA of er een NL speler te koop. Of begrijp ik je weer eens niet?
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08