Zijn er onder jullie die ondertussen de TL al goed hebben bekenen? En dan richt ik me vooral naar de skilltraders.
Vroeger was het zo dat spelers op deTL bleven staan met hun oude stats (van toen ze gelist werden). Als ik op woensdag een goed vleugel op de lijst smeet en die popte op vrijdag naar uistekend dan bleef die op de lijst goed, en vond je hem ook enkel als je goeie vleugels zocht. Als je doorklikte op de speler zag je wel dat de speler uitstekend was, maar je misliep toen veel potentiele kopers.
Dat was trouwens niet steeds zo! Heb nog ferme discussies gehad met lakse HT's die er geen graten in zagen. Had op bepaald moment spelers staan die wel met nieuwe skill stonden en andere met oude, waren op zelfde moment gepopt en op zelfde gelist.
Soit, dit allemaal om te zeggen dat ik op de TL merk dat de vorm van spelers wel wordt aangepast maar de TSI niet. Zo heb ik op TL een spelertje staan die van redelijk naar goed vorm ging, en dat is te zien op TL (zonder dat je moet doorklikken op de speler zelf). De Tsi steeg van 4160 naar 4480. Dat is echter niet te zien zonder door te klikken.
Ik neem aan dat er dus nog van die rare zaken te vinden zijn. Post ze hier maar, dan ga ik wel nog eens gaan klagen bij de HT's
edit : owja. Omdat conditie een groen woordje is (doorklikmogelijkheid) en de TSI waarde niet ga ik er van uit dat de skill, die ook doorklikbaar is ook wordt aangepast. Heb er wel nog geen voorbeelden van ...