Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Nieuw transferzoeksysteem

Ga naar beneden 
+9
MrJim
Powerzorro
PowerNRJ
blaerie78
wollie
_Rolex
mzo
pvd
thomaapje
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw transferzoeksysteem   Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Icon_minitime12/12/2008, 17:49

Zijn er onder jullie die ondertussen de TL al goed hebben bekenen? En dan richt ik me vooral naar de skilltraders.

Vroeger was het zo dat spelers op deTL bleven staan met hun oude stats (van toen ze gelist werden). Als ik op woensdag een goed vleugel op de lijst smeet en die popte op vrijdag naar uistekend dan bleef die op de lijst goed, en vond je hem ook enkel als je goeie vleugels zocht. Als je doorklikte op de speler zag je wel dat de speler uitstekend was, maar je misliep toen veel potentiele kopers.

Dat was trouwens niet steeds zo! Heb nog ferme discussies gehad met lakse HT's die er geen graten in zagen. Had op bepaald moment spelers staan die wel met nieuwe skill stonden en andere met oude, waren op zelfde moment gepopt en op zelfde gelist.

Soit, dit allemaal om te zeggen dat ik op de TL merk dat de vorm van spelers wel wordt aangepast maar de TSI niet. Zo heb ik op TL een spelertje staan die van redelijk naar goed vorm ging, en dat is te zien op TL (zonder dat je moet doorklikken op de speler zelf). De Tsi steeg van 4160 naar 4480. Dat is echter niet te zien zonder door te klikken.

Ik neem aan dat er dus nog van die rare zaken te vinden zijn. Post ze hier maar, dan ga ik wel nog eens gaan klagen bij de HT's brede lach

edit : owja. Omdat conditie een groen woordje is (doorklikmogelijkheid) en de TSI waarde niet ga ik er van uit dat de skill, die ook doorklikbaar is ook wordt aangepast. Heb er wel nog geen voorbeelden van ...
Terug naar boven Ga naar beneden
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw transferzoeksysteem   Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Icon_minitime12/12/2008, 18:33

Over die stats update:

Bij je spelers die tekoop staan staat nu een vernieuwen knop, ik dacht dat die daar voor was
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw transferzoeksysteem   Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Icon_minitime12/12/2008, 18:37

Thomaapje schreef:
Over die stats update:

Bij je spelers die tekoop staan staat nu een vernieuwen knop, ik dacht dat die daar voor was

Daarmee kan je gewoon zien of iemand hoger heeft geboden. Zeker voor de niet supporters handig.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw transferzoeksysteem   Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Icon_minitime12/12/2008, 18:54

Tokiodixx schreef:
Thomaapje schreef:
Over die stats update:

Daarmee kan je gewoon zien of iemand hoger heeft geboden. Zeker voor de niet supporters handig.

Dan mogen ze dat wel standaard inbouwen, van wat jji zei dan Wink
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw transferzoeksysteem   Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Icon_minitime12/12/2008, 19:06

niets veranderd, ik kijk nu net naar 2 spelers van mij, van wie ik zeker wist dat ze gingen poppen. Ik had ze er voor zondagmiddag opgezet. 1tje laat wel de nieuwe gegevens zien, de ander laat nog de oude gegevens zien. vreemd hoor.
http://www.free-play.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw transferzoeksysteem   Nieuw transferzoeksysteem - Pagina 3 Icon_minitime

Nieuw transferzoeksysteem
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw seizoen nieuwe mogelijkheden
» Nieuw seizoen, nieuwe mogelijkheden: seizoen 41
» Nieuw seizoen, nieuwe mogelijkheden: seizoen 40
» Nieuw seizoen, nieuwe mogelijkheden: seizoen 42
» Nieuw seizoen, nieuwe mogelijkheden: seizoen 43

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum