verplicht zoeken tussen bepaalde leeftijden is irritant, alsook verplicht invullen van skills
Bijzonder irritant! :boos:
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Opzich maakt nu de verkooptijd dus niet meer uit, mensen uit USA kijken in dezelfde lijst als NL Eerder keek iemand uit USA eerst naar iemand uit NA en ziet de spelers uit NL niet, nu dus wel standaard, en aangezien elke deel andere leef tijden heeft kan je dus na mijn idee 24u je speler tekoop zetten
wel is dat je bijvoorbeeld een nederlander tekoop zet, die wil graag door een NL-er gekocht worden maja
Hierin is toch niets anders geworden of wel? Een Amerikaan kan nog steeds zien in NA of er een NL speler te koop. Of begrijp ik je weer eens niet?
Eerst, een amerikaan zoekt een speler, die zoekt standaard bij Noord-amerika, hier is het 5uur vroeger dan in NL Dus als een amerikaan om 21:00 bij om online komt ziet hij dus standaard alleen spelers uit NA, en niet de spelers die in Europa te koop staan spelers die in NL om 2:00 te koop staan worden in nederland niet verkocht, niemand online en bijna niet in amerika, want niet iedereen zoekt verder
Nu zoekt een amerikaan een speler en ziet meteen alles, om 21:00 dus ook een speler die in europa op de lijst staat om 2:00
Nu te begrijpen? :P
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Zie nu pas dat je een speler geen positie meer hoeft mee te geven als je hem te koop zet
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Zie nu pas dat je een speler geen positie meer hoeft mee te geven als je hem te koop zet
Heb je sneller ontdekt dan ik, ik moet nog mijn eerste te koop zetten sinds de nieuwe opzet.
Ga hardlopen ofzo :evil:
_Rolex Buitenaards
Ik vrees dat we hier vrede mee zullen moeten nemen. Van HT-Tjecken:
"We're not planning to change it again.
And no, "everyone" doesn't hate it. There are still some who like the old one better, that's true - but the search is now way better for the majority of our users."
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Ik vrees dat we hier vrede mee zullen moeten nemen. Van HT-Tjecken:
"We're not planning to change it again.
And no, "everyone" doesn't hate it. There are still some who like the old one better, that's true - but the search is now way better for the majority of our users."
Tja zo komen ze er makkelijk vanaf,terwijl het voor die HT noobs 1 druk op de knop is.
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Inderdaad. Het is gewoon om traders te naaien, geloof me. Op een indirecte manier. :-)
Dat vind ik niet zo erg hihi
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Vandaag wel enkele koopjes gedaan, maar ben toch geen fan van die nieuwe lijst.
Hield meer van het zoeken in de verschillende werelddelen. En die layout ... En dan zwijg ik nog maar van de volledig nieuwe layout. Ik ben niet pro maar zal er maar mee leren leven zeker
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08