Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/3/2010, 21:22
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Standard niet in PO1
PO1?
Afkorting van: HSV treft Standard in kwartfinales
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/3/2010, 21:52
thomaapje schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Standard niet in PO1
PO1?
Het zal haha
Maar heb ff gekeken gaat om de owh zo leuke play offs. Wat een drama regeling is dat zeg ben blij dat Nederland er deels mee gestopt is. Ook al heeft AJAX daarin 2x goede zaken gedaan, maar toch gaat echt nergens over Stand is stand klaar
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2010, 00:15
mzo schreef:
thomaapje schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Standard niet in PO1
PO1?
Het zal haha
Maar heb ff gekeken gaat om de owh zo leuke play offs. Wat een drama regeling is dat zeg ben blij dat Nederland er deels mee gestopt is. Ook al heeft AJAX daarin 2x goede zaken gedaan, maar toch gaat echt nergens over Stand is stand klaar
Het is echt een grote schertsvertoning
Ik heb geen zin om alles uit te leggen, maar het is echt te zot voor woorden. de nummer 15 speelt nu anderhalve maand niet om daarna play downs te spelen tegen enkele 2de klasse teams die wel nog wekelijks competitief spelen.
Ploegen in PO1 spelen voor de titel, hun punten werden gehalveerd.
Ploegen in PO2 spelen in 2 reeksen om 1 mogelijke europese plaats. Zij beginnen allemaal vanaf 0
Echt te gek voor woorden. Nadat het in andere landen geen succes werd, moeten ze het in belgie toch eens gaan proberen....
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2010, 20:32
DRAMA
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2010, 21:41
overmorgen Ajax thuis bij mij tegen de Eagles. Wordt een mooie pot
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2010, 22:09
wollie schreef:
Kom je je dorp of stad nog wel in dan? Is toch triest voetbal rellen verwacht pffffffff
De finale feyenoord - ajax gaat nooit gebeuren, als er bij dit soort wedstrijden al van alles verwacht wordt. Leuk een wedstrijdje voetbal kijken
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2010, 23:11
mzo schreef:
wollie schreef:
Kom je je dorp of stad nog wel in dan? Is toch triest voetbal rellen verwacht pffffffff
De finale feyenoord - ajax gaat nooit gebeuren, als er bij dit soort wedstrijden al van alles verwacht wordt. Leuk een wedstrijdje voetbal kijken
Das de reden dat ik dus niet meer naar stadions toe ga. Het is een sport voor de asociale geworden en er zit geen greintje verstand op de tribune. Geef mij maar wielrennen of schaatsen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/3/2010, 01:23
Morgen avond Feyenoord - Twente
Kwam 10min na opening om kaarten te halen was het van van de hoolies al uitverkocht Verkoop voor seizoenskaarthouders begon al een week eerder, maar 2 van de 4 vakken waren de avond ervoor nog niet vol Dan maar een ander plekkie
ps. enige stadion waar ik geweest ben is van Barca
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/3/2010, 09:57
_Rolex schreef:
mzo schreef:
wollie schreef:
Das de reden dat ik dus niet meer naar stadions toe ga. Het is een sport voor de asociale geworden en er zit geen greintje verstand op de tribune. Geef mij maar wielrennen of schaatsen
Whoah er zijn wel uitzonderingen, als je gewoon een wedstrijdje in het amateurvoetbal gaat kijken kan er niets mis gaan Katwijk Quick Boys of zo
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/3/2010, 10:14
Euh....
https://www.youtube.com/watch?v=JN3xlWSx2pQ
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/3/2010, 10:19
thomaapje schreef:
Euh....
https://www.youtube.com/watch?v=JN3xlWSx2pQ
Dat bedoel ik Triest, Katwijk is een dorp nog kleiner dan het dorpje waar ik vandaan kom. Die "supporters" slaan elkaar half dood, en op maandag zitten ze waarscijnlijk weer bij elkaar op kantoor
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 00:12
mzo schreef:
wollie schreef:
ja dat lukt nog wel, maar de binnenstad is een ander verhaal. Gelukkig woon ik aan de buitenrand van Deventer. Enneh....geen dorp hè Deventer is absoluut een stad
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 01:48
Wat een feest in de Kuip Ben net weer thuis
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 09:55
thomaapje schreef:
Schitterend voetbal van feyenoord heb zitten genieten...............................
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 09:59
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Schitterend voetbal van feyenoord heb zitten genieten...............................
1ste helft was crap Erg sloom en veel balverlies
Even oppeppen en de 2de helft tenminste goed beginnen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 10:35
thomaapje schreef:
mzo schreef:
thomaapje schreef:
1ste helft was crap Erg sloom en veel balverlies
Even oppeppen en de 2de helft tenminste goed beginnen
Zei meer over twente dan feyenoord vond ik Maar ik kijk natuurlijk absoluut niet door een feyenoord bril
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 20:40
Twente was scherp en die miste bij Feyenoord gewoon Kwam van beide kanten denk ik Maar de goal van Twente komt ook door een fout van Feyenoord De goals van Feyenoord in de 2de helft komen niet door fouten
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 21:25
thomaapje schreef:
Twente was scherp en die miste bij Feyenoord gewoon Kwam van beide kanten denk ik Maar de goal van Twente komt ook door een fout van Feyenoord De goals van Feyenoord in de 2de helft komen niet door fouten
Er gaan altijd fouten aan doelpunten vooraf anders wordt het een bloedeloze 0-0 haha Maar ik heb dat bij twente lekker de klad er in is gekomen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 21:30
Je hebt ook nog eigen kwaliteit he, daar kan ook uit gescoord worden
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 22:26
thomaapje schreef:
mhmh dan nog moet er ergens iets fout gegaan zijn haha
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/3/2010, 22:42
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Het is maar net wat je een fout vind De goal van Twente was een fout, de goals van Feyenoord niet Nee, als ze iedereen hadden neergeschopt zou Feyenoord niet gescoord hebben, dat was de fout
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 26/3/2010, 15:35
thomaapje schreef:
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Het is maar net wat je een fout vind De goal van Twente was een fout, de goals van Feyenoord niet Nee, als ze iedereen hadden neergeschopt zou Feyenoord niet gescoord hebben, dat was de fout
Dus die donkere meneer van Twente die compleet de bal miste was geen fout?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 26/3/2010, 15:56
Ja, bij de goal van Makaay idd wel
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/4/2010, 19:30
Toch altijd leuk om te zien als een gedegradeerde club weer het hoogste niveau haalt. Alleen jammer dat ze dan weer we are the champions zingen terwijl ze op het hoogste niveau geen hol voorstellen.
Dus ik gun hun het B feestje maar ik heb meer respect voor een club als Heracles
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/4/2010, 20:21
Toby
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland